Daar ben ik weer.....
Ik ben nu zo'n 2 maanden "weg" geweest en het lijkt me de juiste tijd om weer terug te komen.
De afgelopen 2 maanden heb ik een engelse blog gehad (voor de mensen die dat nog niet wisten) en ben ik heel intensief bezig geweest met mijn mindset en mezelf omhoog grinden vanaf de 0.50 45 mans sng's...Ik begon met 20 euro en inmiddels heb ik dit opgebouwd naar 260 dollar, dit met ups en downs, ik heb een aantal keren moeten downmoven wat voor mij iets nieuws was, aangezien ik in het verleden gemakkelijk overging tot storten en uiteindelijk altijd broke eindigde en op te hoge limieten ging spelen.
Dat ik nu heb laten zien dat ik me 2 maanden lang aan mijn BRM kan houden is voor mijzelf een bewijs dat er een knop om is gegaan, iniedergeval ik kan er beter mee omgaan tot nog toe. Vandaar dat ik denk dat het goed is om terug te komen in de nederlandse community.
Mijn engels is niet top en veel reacties komen er ook niet in de engelse blogs, dus dit is ook een reden dat ik hier terugkeer.
Op het moment speel ik de $1.50 Turbo 45mans.
Ik zit sinds het weekend ook in mijn nieuwe appartement en heb hier nog maar 10 of 20 games kunnen spelen aangezien ik nog steeds druk ben met schilderen, rolluiken ophangen, dozen uitpakken, electra etc... dus ik ga vanaf volgende week iniedergeval weer vol kunnen grinden, coachings volgen en vol op het handbeoordelingsforum kunnen zitten.