Ga naar het forum
LetsGambleBaby's bl...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] LetsGambleBaby's blog

2,420 Berichten
93 Gebruikers
0 Reacties
53.5 K Weergaven

Daar ben ik weer.....

Ik ben nu zo'n 2 maanden "weg" geweest en het lijkt me de juiste tijd om weer terug te komen.

De afgelopen 2 maanden heb ik een engelse blog gehad (voor de mensen die dat nog niet wisten) en ben ik heel intensief bezig geweest met mijn mindset en mezelf omhoog grinden vanaf de 0.50 45 mans sng's...Ik begon met 20 euro en inmiddels heb ik dit opgebouwd naar 260 dollar, dit met ups en downs, ik heb een aantal keren moeten downmoven wat voor mij iets nieuws was, aangezien ik in het verleden gemakkelijk overging tot storten en uiteindelijk altijd broke eindigde en op te hoge limieten ging spelen.

Dat ik nu heb laten zien dat ik me 2 maanden lang aan mijn BRM kan houden is voor mijzelf een bewijs dat er een knop om is gegaan, iniedergeval ik kan er beter mee omgaan tot nog toe. Vandaar dat ik denk dat het goed is om terug te komen in de nederlandse community.

Mijn engels is niet top en veel reacties komen er ook niet in de engelse blogs, dus dit is ook een reden dat ik hier terugkeer.

Op het moment speel ik de $1.50 Turbo 45mans.

Ik zit sinds het weekend ook in mijn nieuwe appartement en heb hier nog maar 10 of 20 games kunnen spelen aangezien ik nog steeds druk ben met schilderen, rolluiken ophangen, dozen uitpakken, electra etc... dus ik ga vanaf volgende week iniedergeval weer vol kunnen grinden, coachings volgen en vol op het handbeoordelingsforum kunnen zitten.

2.419 reacties
ssacr
Poker Player

Hey Rik,

Leuk dat je hier weer een blog begint. De Engelse community is sowieso niet zo actief als deze volgens mij. Ik vind dat je echt een knappe ontwikkeling hebt laten zien en dat je vaak scherpe reacties geeft. Wat mij betreft laat je zien dat je echt werkt aan je spel en dat je het anders benadert nu.Extra knap om zo terug te komen als je eerst "door het stof bent gegaan". Klasse dus en ik wens je veel succes!!

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat ssacr zegt, veel suc6 bij je 2e run zullen we maar zeggen :f_thumbsup:.

onmybike
BlackMember

bolletje ik volgde je al wel op engelse forum (ook al leek ik wel de enigste te zijn :coolface: :tongue: ). Denk dat je hier zeker wel meer respons krijgt ook omdat er heel veel mensen nu 45 mans 0,50/1,50/3,50 spelen die ook druk aan hun spel aan het werken zijn.
Denk aan BRM en ben altijd open in je blog ook als je toch op sommige momenten faalt/down moet moven dit zal je als pokerspeler alleen maar sterker maken.

GL iig

RocknRollAd
Oldschool Grinder

Goed zo! Veel plezier (en succes).
Ik maak er nadat de winnaar van solartje zijn challenge bekend is, ook eentje aan. Laten we afspreken om zo veel mogelijk moeilijke/interessante/gekke beslissingen/vragen hier te gaan bespreken! :P
Veel schilderplezier!
:heart: Ad.

CheckRaise1990
PokerStrategist

zit zelf ook op de 45's, ga je zeker en vast een aantal keer tegenkom.

Succes!

Pieter1960
PokerStrategist

Goed je weer te zien, jongen.

veel succes en kben je al aan de tafels tegen gekomen denk ik, naam leek er toch op :D

Pieter1960
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat ssacr zegt, veel suc6 bij je 2e run zullen we maar zeggen :f_thumbsup:.

2e run, ja een 2e run om ze huis te behangen :tongue:

:coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface:

Succes ouwe runner.

Veel succes alweer :) Al is sng alles behalve een interesse van mij, ik zal toch af en toe een kijkje nemen :P.

Ik had ook heel even een blog op .com maar deze community lijkt indeed actiever ondanks ze kleiner is :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Veel succes alweer :) Al is sng alles behalve een interesse van mij, ik zal toch af en toe een kijkje nemen :P.

Ik had ook heel even een blog op .com maar deze community lijkt indeed actiever ondanks ze kleiner is :)

was het ook niet voor mij, totdat ik het ging spelen. dus who knows, misschien word je ook wel een sng grinder :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Pieter1960

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

2e run, ja een 2e run om ze huis te behangen :tongue:

:coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface:

Succes ouwe runner.

whaha thanks ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En de rest ook bedankt, allemaal leuke reacties!! _love:

elsjorro
PokerStrategist

Veel succes man, volgde je engelse blog en zal deze ook volgen.

CarlyTuur
PokerStrategist

Success. En toegevoeg bij mijn favs

ik ga ook volgen.
Ik versta wel niet zo goed dat je iemand bent die door het stof is gegaan...
Ze hebben je toch al geinterveuwd en zo?
Je hebt toch heel snel voorruitgang geboekt enz. (in cashgames)

Ik ga ook terug van 0.50 beginnen op 45 mans, dus zal hier wel interessante dingen lezen.
GL

Iamallsuited
Poker Player

Skypebuddy:) lekker doorgrinden, upmoven... nog plannen t.o.v. coaching etc als je bij de 3,5's komt??

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Astemblieft

Ze hebben je toch al geinterveuwd en zo?
Je hebt toch heel snel voorruitgang geboekt enz. (in cashgames)

Ik ga ook terug van 0.50 beginnen op 45 mans, dus zal hier wel interessante dingen lezen.
GL

ben inderdaad geintervieuwd ,maar ik was niet helemaal eerlijk destijds over mijn BRM en ik storte gewoon altijd bij en heb me daarom nooit goed aan een BRM gehouden wat natuurlijk wel een pre is als je succesvol wil upmoven en niet broke wil gaan.

;) jij ook succes op de 45 mans

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Iamallsuited
Skypebuddy:) lekker doorgrinden, upmoven... nog plannen t.o.v. coaching etc als je bij de 3,5's komt??

jup....ben idd van plan om coaching te gaan nemen, aangezien de 3,50's volgens mij net als bij cashgames ongeveer NL25 voorsteld, vanaf daar moet je toch echt wel alles correct gaan doen wil je een positieve winrate krijgen.

Maar wie weet dat ik de package van Solartje win, zou goed uitkomen nu, ook aangezien ik Sng wizard nog niet heb. :coolface:

Bolletje