Ga naar het forum
The bayleysa challe...

Meldingen
Alles wissen

The bayleysa challenge Update: 30-01

914 Berichten
83 Gebruikers
0 Reacties
31.9 K Weergaven
bayleysa
Legacy Member

Dag pokerpro's,

Normaal ben ik niet zo van het bloggen en bijhouden hoe en wat mijn results zijn of handjes nakijken maar ik ben nu tot de conclusie gekomen dat het me zou kunnen helpen.

Allereerst zal ik me even voorstellen zonder daarbij uiteraard mijn naam om obvious reasons. Ik ben 19 jaar en student in Rotterdam (Ook fanatiek feyenoorder), sinds 2 jaar serieus bezig met poker en pakweg de laatste 3 kwart jaar als semi-pro naast mijn studie. Ik ben nu ongeveer een halfjaar actief op pokerstrategy. De reden dat ik ga bloggen is omdat ik van plan ben mijn leven radicaal om te gooien. Het afgelopen jaar was mijn ritme ongeveer zo dat ik rond 4 uur smiddags opstond om tot 8 uur 's ochtends door te grinden en af en toe wat aan school deed of naar de kroeg ging. Sounds solid, maar dat valt vies tegen en gelukkig wordt ik er niet meer van. Totaal ontregeld, anders dan bijvoorbeeld mijn vriendin die wel een normaal ritme heeft en er ook niet gelukkig van wordt dat ik elke keer nog uren wakker ben als zij gaat slapen en vervolgens ook tot ver in de middag slaap. Ook ben ik het afgelopen jaar +-10 kilo aangekomen wegens veel pizza's, weinig sporten en heel veel bier.

Door dit ritme ook nauwelijks colleges gevolgd en nu in de problemen aan het eind van het jaar. Doel 1 is dus het halen van mijn jaar alsnog in de herkansingen. Tot 1 Augustus zal ik dan ook nauwelijks grinden en vanaf 1 Augustus ben ik een weekje op vakantie dus vanaf de 8e zal ik in feite beginnen. Maar de komende weken liggen mijn prioriteiten op leren, omdat ik er toch wel een heel slecht gevoel over krijg als ik mijn jaar niet haal en dat is niet echt goed voor mijn eigenwaarde.