Ga naar het forum
The bayleysa challe...

Meldingen
Alles wissen

The bayleysa challenge Update: 30-01

914 Berichten
83 Gebruikers
0 Reacties
31.9 K Weergaven
bayleysa
Legacy Member

Dag pokerpro's,

Normaal ben ik niet zo van het bloggen en bijhouden hoe en wat mijn results zijn of handjes nakijken maar ik ben nu tot de conclusie gekomen dat het me zou kunnen helpen.

Allereerst zal ik me even voorstellen zonder daarbij uiteraard mijn naam om obvious reasons. Ik ben 19 jaar en student in Rotterdam (Ook fanatiek feyenoorder), sinds 2 jaar serieus bezig met poker en pakweg de laatste 3 kwart jaar als semi-pro naast mijn studie. Ik ben nu ongeveer een halfjaar actief op pokerstrategy. De reden dat ik ga bloggen is omdat ik van plan ben mijn leven radicaal om te gooien. Het afgelopen jaar was mijn ritme ongeveer zo dat ik rond 4 uur smiddags opstond om tot 8 uur 's ochtends door te grinden en af en toe wat aan school deed of naar de kroeg ging. Sounds solid, maar dat valt vies tegen en gelukkig wordt ik er niet meer van. Totaal ontregeld, anders dan bijvoorbeeld mijn vriendin die wel een normaal ritme heeft en er ook niet gelukkig van wordt dat ik elke keer nog uren wakker ben als zij gaat slapen en vervolgens ook tot ver in de middag slaap. Ook ben ik het afgelopen jaar +-10 kilo aangekomen wegens veel pizza's, weinig sporten en heel veel bier.

Door dit ritme ook nauwelijks colleges gevolgd en nu in de problemen aan het eind van het jaar. Doel 1 is dus het halen van mijn jaar alsnog in de herkansingen. Tot 1 Augustus zal ik dan ook nauwelijks grinden en vanaf 1 Augustus ben ik een weekje op vakantie dus vanaf de 8e zal ik in feite beginnen. Maar de komende weken liggen mijn prioriteiten op leren, omdat ik er toch wel een heel slecht gevoel over krijg als ik mijn jaar niet haal en dat is niet echt goed voor mijn eigenwaarde.

Het plan is om mijn slaap en grinds wat anders in te gaan delen. Ik wil opstaan om 12 uur en eigenlijk uiterlijk gaan pitten rond 3 uur 's nachts ( een hele deeprun uitgezonderd). Als ik live speel kan dit iets verschoven worden wellicht maar dit zijn wel de streeftijden. In het begin van de middag heb ik dan tijd om aan school te werken of andere dingen te doen, om vanaf een uurtje of 6 de grind op te pakken. Ook wil ik 2/3 keer in de week gaan hardlopen om mij conditie weer op peil te brengen en wat kilo's kwijt te raken dmv een gezondere levenstijl.

Wat betreft mijn backers. Ben druk bezig nog steeds met het opzetten van het een en ander en kan gelukkig melden dat er veel schot in de zaak zit. Wat betreft reviews zal het vaker zijn dat ik middagsessies hou ipv nachtsessies.

Wat betreft poker inhoudelijk. Ik zit live en online bij elkaar nu in een downswing van 10k, groter dan ik ooit gehad heb en best van geschrokken dus ik ga het iets anders aanpakken. Het afgelopen jaar erg decadent geleefd bij tijd en wijlen (stapavondjes van 200 eu ed.) en wil dat gaan veranderen. Wil een serieuse spaarcent overhouden voor de tijd na poker. Omdat ik me er niet lekker bij voel dat ik kut blijf runnen ga ik opnieuw beginnen met een roll van 500 waar ik alles tot 5r en 22$ mee ga spelen, en de 180s van 2.20 en 3.30r. Mocht ik broke gaan gun ik me wel een nieuwe 500 aangezien ik geen zin hem nog dieper door het stof te gaan. Ik zal hiermee begin augustus beginnen dus en vanaf die tijd ook up to date houden. Mijn doel is om in een jaar tijd 80k profits te halen en daarvan tenminste nog 60k online te hebben staan.

Ik maak dit blog aangezien dit me toch wel het gevoel geeft iets van verantwoordelijkheid af te leggen en ik wil nu ook echt men levenstijl veranderen, omdat ik me er niet meer prettig bij voel.

Wat kun je hier verwachten:

- whineposts
- Hoe mijn grinds gaan
- Up to date houden van men ritme en bovenal school en eventueel wat discussie handjes

Samengevat zijn mijn doelen:

- Een gezond(er) ritme aannemen
- Sporten (2 á 3 keer per week hardlopen en om de paar weken zaalvoetballen)
- opnieuw beginnen met mijn eigen brm, work my way up zegmaar
- tussen 1-8-2011 en 1-8-2012 de roll van 500 opwerken naar 80k
- Alles wat betreft het backing by bay gedeelte perfect geregeld hebben

Amen :D

Beantwoorden
Citeren
913 reacties
samni
PokerStrategist

Heb je geen geld meer voor moest ik broke gaan :f_frown:

Anyway, bolletje en gl!

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

succes!

bolletje

Beantwoorden
Citeren

Succes!

Beantwoorden
Citeren

Succes!

Volg je helemaal geen colleges?

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Good Luck!
Bolletje :coolface:

Beantwoorden
Citeren
PtiiiPtaaa
PokerStrategist

Goodluck sir!

En nu je bed uit jij :P

Beantwoorden
Citeren

Ga ik ook volgen gl!

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

GL! Klinkt als een stevig doel!

Beantwoorden
Citeren
vietlam
Legacy Member

hahaha nu moet ik dus ook serieus mijn blog doen he (A) hhahaha

goodluck obv ga ik je volgen :)

maar die herkansingen haal je wel :D

lets gooooo

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Uploaded with ImageShack.us

Beantwoorden
Citeren
bayleysa Topicstarter
bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door samni
Heb je geen geld meer voor moest ik broke gaan :f_frown:

Anyway, bolletje en gl!

Lol, really, thats no problem;)

Beantwoorden
Citeren
bayleysa Topicstarter
bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door PtiiiPtaaa
Goodluck sir!

En nu je bed uit jij :P

sry baas, verslapen :rage:

Beantwoorden
Citeren
bayleysa Topicstarter
bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Succes!

ben naar 1 college geweest afgelope trimester en naar 2 colleges dat trimester ervoor

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bayleysa

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Succes!

ben naar 1 college geweest afgelope trimester en naar 2 colleges dat trimester ervoor

Wat volg je ? :D

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk
PokerStrategist

Goodluck! En nog een bolletje erbij =)

Beantwoorden
Citeren
chaserr
Poker Player

[x] bolletje

GL optimistische doelstellingen :)

En iedereen die zegt dat gelddoelstellingen niet motiveren, bij mij werken ze wel^^

Beantwoorden
Citeren

gl fish

Beantwoorden
Citeren

Succes Bay !
(MaxiimuZ @ skype mocht je niet weten wie ik ben)
Kunnen we samen die 2.5 180's grinde, lekker gezellig :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
bayleysa Topicstarter
bayleysa
Legacy Member

Vandaag om 12 uur uit bed, vrij netjes al zeg ik het zelf. Vanavond hele avond leren, vanmiddag eerste mooie etappe uit de tour kijken.

Wat betreft poker niks gespeeld en dat zal nog wel even zo blijven!

Beantwoorden
Citeren