nee het maakt hem ook niks uit
maar tis gewoon veel makkelijker te vragen via een persoonlijk bericht. Zodat ie sneller reageert
Oorspronkelijk gepost door vietlam
nee het maakt hem ook niks uitmaar tis gewoon veel makkelijker te vragen via een persoonlijk bericht. Zodat ie sneller reageert
![]()
Aight
jooo boys. Ja vanavond en morge nog ff leren en dan weer veel skypen. Heb men laptop deze keer meegenomen dus np wbt reviews at mijn ouders house.
Wat betreft je refill fab, die had ik maandag al verstuurd;)? lol
Oorspronkelijk gepost door bayleysa
jooo boys. Ja vanavond en morge nog ff leren en dan weer veel skypen. Heb men laptop deze keer meegenomen dus np wbt reviews at mijn ouders house.Wat betreft je refill fab, die had ik maandag al verstuurd;)? lol
Ja ben dagen niet op stars geweest omdat ik bij men familie zat... Daarom wist ik het niet. Anyway thanks
Heb met floris die andere 3 MTTs al gerevieuwed btw
Nu schrijvende vanuit Malta. Heerlijk plekje bij het strand, en nog geen 10 meter vandaan bij het dichtstbijzijnde kroegie dus wij vermaken ons wel. Zat gister nog te denken om hier een 330$ FO te spelen maar ik was net te laat. Zal nog wel wat middag(jes) gaan cashgamen, ben nu een beetje het aanbod aan het verkennen. Wat betreft school heb ik het waarschijnlijk toch net niet gehaald, which really sucks. Het is nu even kijken wat ik aankomend jaar ga doen, ofwel een jaartje fulltime gaan spelen of toch nog een studie ga doen. Probleem daarmee is wel dat ik op het moment echt geen enkel idee heb wat ik zal gaan doen. Wellicht wordt het wel een bachelor in gaming science in Las Vegas.
Wat betreft poker kom ik zaterdag 6 juli terug en zal waarschijnlijk die zelfde avond even de week volplannen met backers. Ook beginnen er drie nieuwe en veel vrije tijd en veel motivatie om ze veel te gaan leren. Voor mij zelf zal Augustus een volle grind maand worden. Ik begin dus weer bij de micro's-low stakes met een roll van 500$. Wil deze eind Augustus uitgebreid hebben tot 8k$, zal het verloop wat dat betreft hier posten met zo min mogelijk whine posts.
Laatste 2 Heads ups voor de vakantie van gangstahhh gewonnen dus wat dat betreft zit het goed!
Tot zaterdag
Nice nice nice, pls ga een jaar full-time spelen, supervet imo! Hopelijk steek je vanaf 6 aug ook genoeg tijd in mij aangezien ik superveel zin heb om beter (goed) te worden...
Enjoy malta bro
!
Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Nice nice nice, pls ga een jaar full-time spelen, supervet imo! Hopelijk steek je vanaf 6 aug ook genoeg tijd in mij aangezien ik superveel zin heb om beter (goed) te worden...Enjoy malta bro
!
mwah supervet dno, heb liever het gevoel dat ik echt constructief bezig ben. Maar goed, we shall see:)
Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Nice nice nice, pls ga een jaar full-time spelen, supervet imo! Hopelijk steek je vanaf 6 aug ook genoeg tijd in mij aangezien ik superveel zin heb om beter (goed) te worden...Enjoy malta bro
!
mwah supervet dno, heb liever het gevoel dat ik echt constructief bezig ben. Maar goed, we shall see:)
Als je een jaar van $40k + hebt, dat moet constructief genoeg zijn toch haha
Nu schrijvende vanuit Malta. Heerlijk plekje bij het strand, en nog geen 10 meter vandaan bij het dichtstbijzijnde kroegie dus wij vermaken ons wel. Zat gister nog te denken om hier een 330$ FO te spelen maar ik was net te laat. Zal nog wel wat middag(jes) gaan cashgamen, ben nu een beetje het aanbod aan het verkennen. Wat betreft school heb ik het waarschijnlijk toch net niet gehaald, which really sucks. Het is nu even kijken wat ik aankomend jaar ga doen, ofwel een jaartje fulltime gaan spelen of toch nog een studie ga doen. Probleem daarmee is wel dat ik op het moment echt geen enkel idee heb wat ik zal gaan doen. Wellicht wordt het wel een bachelor in gaming science in Las Vegas.Wat betreft poker kom ik zaterdag 6 juli terug en zal waarschijnlijk die zelfde avond even de week volplannen met backers. Ook beginnen er drie nieuwe en veel vrije tijd en veel motivatie om ze veel te gaan leren. Voor mij zelf zal Augustus een volle grind maand worden. Ik begin dus weer bij de micro's-low stakes met een roll van 500$. Wil deze eind Augustus uitgebreid hebben tot 8k$, zal het verloop wat dat betreft hier posten met zo min mogelijk whine posts.
Laatste 2 Heads ups voor de vakantie van gangstahhh gewonnen dus wat dat betreft zit het goed!
Tot zaterdag
Gaming science, 8k op een maand met een 500$ roll...
in b4
[x] Baller
Gl m8
Oorspronkelijk gepost door samni
Nu schrijvende vanuit Malta. Heerlijk plekje bij het strand, en nog geen 10 meter vandaan bij het dichtstbijzijnde kroegie dus wij vermaken ons wel. Zat gister nog te denken om hier een 330$ FO te spelen maar ik was net te laat. Zal nog wel wat middag(jes) gaan cashgamen, ben nu een beetje het aanbod aan het verkennen. Wat betreft school heb ik het waarschijnlijk toch net niet gehaald, which really sucks. Het is nu even kijken wat ik aankomend jaar ga doen, ofwel een jaartje fulltime gaan spelen of toch nog een studie ga doen. Probleem daarmee is wel dat ik op het moment echt geen enkel idee heb wat ik zal gaan doen. Wellicht wordt het wel een bachelor in gaming science in Las Vegas.Wat betreft poker kom ik zaterdag 6 juli terug en zal waarschijnlijk die zelfde avond even de week volplannen met backers. Ook beginnen er drie nieuwe en veel vrije tijd en veel motivatie om ze veel te gaan leren. Voor mij zelf zal Augustus een volle grind maand worden. Ik begin dus weer bij de micro's-low stakes met een roll van 500$. Wil deze eind Augustus uitgebreid hebben tot 8k$, zal het verloop wat dat betreft hier posten met zo min mogelijk whine posts.
Tot zaterdag
Gaming science, 8k op een maand met een 500$ roll...
in b4
[x] Baller
Gl m8
ty sir,
Ben nu ff terug om te poepen, zo weer vrolijk door feesten met gekke brabanders en fc den bosch hooligans.
maarja, ik voel me hier volledig thuis. Ze hebbe zelfs een straat naar me vernoemd: Bay street . Morge komen de pics. I couldnt get more comfortable, anyways ik ga partyen, en zoals onze geliefde straatvegers altijd zeggen:
It's all about the money, bebleng, bebleng, cacheng, cacheng,
wat betreft profile, ik ben nieuwschierig wat je ouders zeiden. En wat betreft vietlam, floris, en gangstahhh, we gaan snel een pilsje nemen.
Gisterochtend teruggevlogen en nu weer thuis. Vanavond eerste grindsessie dus. Gister ook gestopt met roken en heb 't er op het moment vrij kut mee maar goed als ik vanavond een rooitje ship voel ik me al beter denk ik.
Vanavond wss vooral 2.50s 180s en 3.3rs 180s plus mtts van max 11$
tis is wat anders. Iets meer dan 100 dollar aan buy ins erin. 2 deepruns in 180s, en de mtts zijn net begonnen:)
run super super kut maar goed 2.50s zijn gelukkig so easy dat ik toch nog 2 fts heb gehaald en nu 1tje laatste 3. Zorgt er iig voor dat de sessie iig richting be gaat. Ook nog 18k in 3$ regular en 560k in 1r 3x. Ook nog in de grote 3r, about 18k al sinds de rebuy fase. 1 super vieze hand waarin ik fold terwijl ik eerst nog value bet
run weer zeldzaam kut. Ongeveer 100 down deze sessie dus 400 left. gaat me niet zozeer daarom maar meer dat ik al 2 maanden zo run. Getting sick of it. eerste grind na de vakantie en tis gelijk weer raak. achja, ik kap wel met whinen. Daar schiet ik ook niks mee op.
Praktisch enkel nog in de grote 3r.
zum wollen
Gister ongeveer 60 down @ the end.
Vandaag begonnen met een uurtje reviewen van tibo, zometeen nog een paar reviews doen en vanavond komt er een maatje van me langs om me gezelschap te houden bij de grinds.
Zit nog in de 8.8, 1r 1addon (171/375), en de rest is allemaal net begonnen!
br na gister: 460