Oorspronkelijk gepost door bayleysa
Oorspronkelijk gepost door chaserr
Nice ship![]()
ty sir
Hoe gaat het nu met je BR die je voor ogen had in de challenge?
Loop je een beetje op schema of voor/achter?
Nice ship![]()
ty sir
Ik voel me wel gebasht door gangstah nu, dacht dat we vriendjes waren yo gangstaboy
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Ik voel me wel gebasht door gangstah nu, dacht dat we vriendjes waren yo gangstaboy![]()
Hebde gij hier vriendjes ♠_confused:
Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Nice ship![]()
ty sir
Ik loop een maandje voor ongeveer:)
Hey Bayleysa,
Ik kom je regelmatig tegen op de 180s.
Maar blijkbaar speel je ook veel gewone MTTs. Vraagt het veel aanpassing om van turbo 180s naar regular MTTs te gaan? De structuur is veel langzamer en er komt toch vaker postflop play bij te kijken die je bij de 180s enkel in de eerste 3 levels hebt.
Ik ben nl. zelf een turbo 180s speler (8-15$), maar eenmaal ik mijn roll wat uitgebreid heb zou ik graag de overstap naar midstakes MTTs willen maken.
Dus ik ben beetje op zoek naar tips over hoe ik dit het best zou aanpakken.
als je de 8-15$ 180s speelt zul je ook al zeker wel de MTTs tm 5$ kunnen spelen om beetje in te komen enzo, denk wel dat je die beat hoor
De micro MTTs zouden idd geen probleem mogen vormen, maar ik heb het eerder over MTTs met een buy-in van $30+.
Oorspronkelijk gepost door SlaxX
Hey Bayleysa,Ik kom je regelmatig tegen op de 180s.
Maar blijkbaar speel je ook veel gewone MTTs. Vraagt het veel aanpassing om van turbo 180s naar regular MTTs te gaan? De structuur is veel langzamer en er komt toch vaker postflop play bij te kijken die je bij de 180s enkel in de eerste 3 levels hebt.Ik ben nl. zelf een turbo 180s speler (8-15$), maar eenmaal ik mijn roll wat uitgebreid heb zou ik graag de overstap naar midstakes MTTs willen maken.
Dus ik ben beetje op zoek naar tips over hoe ik dit het best zou aanpakken.![]()
basically zijn regular mtts een hele andere game, push fold is anders, ipv icm heb je imo meer te maken met reversed icm chip utility. Zegmaar het belang van het vergaren van chips om je tafel te crushen. Op de 55+ stakes is het vooral een taggy game op een enkel weak tafeltje na.
Er wordt uiteraard veel meer postflop gespeelt en je zult veel meer te maken krijgen met spots die je wel/niet moet second barrelen ed.
Het is heel wat anders dan de 180s maar wel leuk imo, en als je eenmaal de push/fold en repush/fold mode erin heb zitten zul je het nooit al heel slecht doen imo
Maar blijkbaar speel je ook veel gewone MTTs. Vraagt het veel aanpassing om van turbo 180s naar regular MTTs te gaan? De structuur is veel langzamer en er komt toch vaker postflop play bij te kijken die je bij de 180s enkel in de eerste 3 levels hebt.Ik ben nl. zelf een turbo 180s speler (8-15$), maar eenmaal ik mijn roll wat uitgebreid heb zou ik graag de overstap naar midstakes MTTs willen maken.
Dus ik ben beetje op zoek naar tips over hoe ik dit het best zou aanpakken.![]()
maak eens een blogje aan
Oorspronkelijk gepost door solartje
maak eens een blogje aan
![]()
basically zijn regular mtts een hele andere game, push fold is anders, ipv icm heb je imo meer te maken met reversed icm chip utility. Zegmaar het belang van het vergaren van chips om je tafel te crushen. Op de 55+ stakes is het vooral een taggy game op een enkel weak tafeltje na.
Er wordt uiteraard veel meer postflop gespeelt en je zult veel meer te maken krijgen met spots die je wel/niet moet second barrelen ed.Het is heel wat anders dan de 180s maar wel leuk imo, en als je eenmaal de push/fold en repush/fold mode erin heb zitten zul je het nooit al heel slecht doen imo
Bedankt voor de uitleg.
Push/fold en repush/fold zit wel al redelijk goed ja, is eigelijk het belangrijkste bij die turbo 180s.
Maar ik merk idd dat als ik regular MTTs opstart dat ik gewoon te weak speel postflop en dat ik levend wordt opgevreten door de meeste regulars.
Heb jij interessante artikels/video's/boeken gelezen/gezien die je daarin echt super geholpen hebben?
Zelf heb ik "Kill Everyone" & "Raiser's Edge" besteld, maar het is nog even wachten tot die aankomen (heb per ongeluk op amazon.com besteld ipv amazon.co.uk
)
Ik weet het antwoord van bay nu al, dus zal het maar vast geven
Arnold Snyder - Poker Tournament Formula ( deel 1 & 2)
Snyder is really killing it, echt totaal nieuwe concepten die agressief spel aanmoedigt.
Er wordt uiteraard veel meer postflop gespeelt en je zult veel meer te maken krijgen met spots die je wel/niet moet second barrelen ed.Het is heel wat anders dan de 180s maar wel leuk imo, en als je eenmaal de push/fold en repush/fold mode erin heb zitten zul je het nooit al heel slecht doen imo
Bedankt voor de uitleg.
Push/fold en repush/fold zit wel al redelijk goed ja, is eigelijk het belangrijkste bij die turbo 180s.
Maar ik merk idd dat als ik regular MTTs opstart dat ik gewoon te weak speel postflop en dat ik levend wordt opgevreten door de meeste regulars.
Heb jij interessante artikels/video's/boeken gelezen/gezien die je daarin echt super geholpen hebben?
Zelf heb ik "Kill Everyone" & "Raiser's Edge" besteld, maar het is nog even wachten tot die aankomen (heb per ongeluk op amazon.com besteld ipv amazon.co.uk)
enige boek wat mij echt geholpen heeft is het boek van Arnold Snyder wat meer als een filosofie bijna is. het boek is achterhaald maar kan zeker geen kwaad en als je het nuttige eruit haalt zo het je game zeker kunnen pimpen. Verder ben ik atm bezig in een boek van online pro's wat ook erg sterk i en minder achterhaald, maar waar ik persoonlijk minder aan heb gehad
Ok thanks, ga die boeken zeker eens bekijken!
Laat me zeker weten als je nog interessante dingen hierover tegenkomt, want ik wil me er echt wat in gaan verdiepen.
@PtiiiPtaaa, haha je kent Bay al heel goed precies :D. Ben jij ook een MTT speler?