Vind het tbh niet handig om dan de rebuys te spelen waar je minder raked en langer duurt per game
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Vind het tbh niet handig om dan de rebuys te spelen waar je minder raked en langer duurt per game
zit wel wat in indd
ben er echt scheit en scheit ziek van om zo sick slecht te runnen en te blijven runnen atm
Oorspronkelijk gepost door bayleysa
ben er echt scheit en scheit ziek van om zo sick slecht te runnen en te blijven runnen atm
Whinen en tilten is voor slechte regulars hebben we op het forum besloten..
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
ben er echt scheit en scheit ziek van om zo sick slecht te runnen en te blijven runnen atmWhinen en tilten is voor slechte regulars hebben we op het forum besloten..
Dus jij maakt een promotie als je whined???
@bay,
Kut man, hopelijk wordt het nog iets of anders binnenkort, keep it up!
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
ben er echt scheit en scheit ziek van om zo sick slecht te runnen en te blijven runnen atmWhinen en tilten is voor slechte regulars hebben we op het forum besloten..
Komt ook wel goed:)
Wrm wil iedereen altijd toch zo stoer doen dat je niet mag whinen?
Zeggen dat je er schijtziek van wordt hoe je runt is niet whinen, is eerder een constatering, hooguit beetje klagerig, maar daar zijn we mensen voor.
Als je MTT's speelt, heb je gewoon soms lange fases waarin je niks wint, niemand die dan niet ff keertje klaagt lijkt me, 2,5K games is toch best veel.
Belangrijkste is dat zijn mindset gezond is, en zijn geklaag niet ten koste gaat van zijn spel, zo lang dat niet het geval is, mag hij zoveel klagen als ie wilt imo.
Maar mss zeg ik dat wel omdat ik zelf ook rond 2K games kut runde, en zelf nogal kan whinen/klagen....
GL Bay!!
Lol goedemiddag maakt een ietwat cynische opmerking net onder de gordel, waar ik best om moest lachen guys:)
Lol goedemiddag maakt een ietwat cynische opmerking net onder de gordel, waar ik best om moest lachen guys:)
Oh sorry, was niet eens zozeer op hem gericht, door het te lezen kwam mijn frustratie mss naar boven.
Zo vaak die mensen die zeggen dat je niet mag klagen, maar wacht maar tot ze zelf eens kut runnen, oei..
Ik ook wel maar ik wou ook ff bashen
Het is zover, de eerste sessie in men nieuwe grindplek!:)
Hate it maar alleen maar turbo's om zoveel mogelijk fpps te sprokkelen. Wil er deze week tenminste 10k halen anders laat ik het schieten
grindgrindgrindgrindgrindgrindgrind