Nadat ik voor mij doen toch een relatief lange pauze heb gehad van het pokeren, ongeveer 1 maand, ga ik me focussen op de HU-SNGs. Ik zal in het begin een redelijk agressief bankrollmanagement hanteren, maar daar later meer over in deze openingspost.
Ik heb in het verleden de HU-SNGs tot aan $15.00 - $20.00 gespeeld, en speelde deze ook winstgevend. Ik wil hier weer na toe werken en dat wil ik gaan doen door redelijk veel volume te maken, daarnaast wil ik een blog bij gaan houden. Ik zal mezelf ook een aantal regels opleggen, om me zo beter aan de grind te houden.
Ik wil het volgende bankrollschema gaan hanteren:
$0 - $70 Limiet - $1.50
$70 - $210 Limiet - $3.50 Terug bij $50 naar de $1.50
$210 - $600 Limiet - $7.00 Terug bij $140 naar de $3.50
$600+ Limiet - $15.00 Terug bij $350 naar de $7.00
Ik wil daarnaast ook MTT"s gaan spelen, en hiervoor zal ik gewoon de gebruikelijke 100 buy-ins aangehouden.
Ik zal maximaal 1 tafel tegelijk gaan spelen, dat is de bedoeling op de HU-SNGs maar en op de MTT's maximaal 6 tafels tegelijk.
Ik wil gebruik gaan maken van de volgende regels:
Na elke sessie op de HU-SNGs zal ik een update geven, om jullie mijn vooruitgang te laten zien.
Na elke sessie zal ik minimaal 1 lastige hand in mijn blog plaatsen, en de overige handen in het handjudging forum.
Ik zal alleen gaan spelen als ik voldoende tijd heb.
Ik zal alle artikels en video's die ik tot mijn beschikking heb rustig door gaan nemen, en de aantekeningen hier plaatsen van het artikel. Zo leren jullie snel, en kunnen jullie commentaar geven als ik iets mis.
Ik zal als ik MTT"s speel breakupdates geven, dan kunnen jullie mijn vooruit gang.
Ik zal alleen gaan spelen als ik een goeie mindset heb.
Dat was het voor nu wel even, tips en vragen zijn altijd welkom!