Ga naar het forum
TheMachine on the H...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] TheMachine on the HU & MTT's.

224 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
6,139 Weergaven
drdavy
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Deze dude ooit al es opgebeld iirc en ook de contactinfo / straat waar die woont etc. doorgegeven aan Kokkie. Werd ook niks mee gedaan. :D.

mod-edit pcbeem: a.u.b. geen privacy gevoelige info posten, dat hij scammed wil nog niet zeggen dat dit op site moet komen.

was deze dude toch. :D

Volgens mij wel. 200$ is ook niet de moeite om iemand aan rietje te slaan, maar ze zijn voor minder ook wel kapot gemaakt.

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis
Bij mij alles altijd mooi terug gestuurd hoor op skype.

Om 18u ging hij terug 30 $ over maken , eens zien dat ik het krijg.

Bedoel je nou dat je nu nog 30$ moet krijgen? Of dat hij 30$ niet de moeite waard vond on te scammen?

Kleinevis
PokerStrategist

Ik hem hem gestaked , gerailed en deel terug gekregen omdat hij geen diepe runs maakte en maar min cashes.

Zelf heb ik hem 15$ geleend en mooi terug gekregen , nu vroeg hij 30 $ en ging hij vandaag nog sturen.

Nu eens zien dat hij 30 $ werkelijk terug gaat sturen.

CheckRaise1990
PokerStrategist

Deze dude ooit al es opgebeld iirc en ook de contactinfo / straat waar die woont etc. doorgegeven aan Kokkie. Werd ook niks mee gedaan. :D.

mod-edit pcbeem: a.u.b. geen privacy gevoelige info posten, dat hij scammed wil nog niet zeggen dat dit op site moet komen.

Ben je 100% zeker dat hij dit is? Dan ga ik hem zelf ook eens contacteren en indien nodig zijn vriendin en ouders laten weten dat hij geld steelt.

Sokzel
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

Ben je 100% zeker dat hij dit is? Dan ga ik hem zelf ook eens contacteren en indien nodig zijn vriendin en ouders laten weten dat hij geld steelt.

Dat lijkt mij niet aan jou om te doen.