Ga naar het forum
Tilting to 50NL

Meldingen
Alles wissen

Tilting to 50NL

43 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
4,480 Weergaven

Zo meteen even een tien geven. Zeer heldere en duidelijke beschrijving van wat je doet, wat je van plan bent, je gedachten, en noem maar op.

Het psychologische aspect hierin wordt voortreffelijk neergezet.

Heel veel succes! ;)

Beantwoorden
Citeren
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

Thx Robbie. Al moet ik zeggen dat men psychologische aspect de laatste week op een dieptepuntje staat zoals je zal zien in deze update :D

Bankroll is sinds men laatste post met iets meer dan 400 gezakt, dus da's wel een klap voor me geweest. Ook echt 2 ***-sessies gedraaid, waar ik met lichtelijke schaamte moet toegeven dat tilt me dan toch kunnen pakken heeft. Eén sessie daarvan heb ik me ook niet aan men stop-loss limit kunnen houden. 5 BI's naar beneden op de NL40.. tjah, da's al direct een heel stuk van men roll weg. AA's en KK's die het maar niet konden houden, voortdurend geriverd worden door visjes die maar bleven callen en dan natuurlijk op de river hun straat hitten. Uiteraard voor iedere pokerspeler bekende beats, maar ik ben even :rage: :rage: :rage: gegaan op de tafels, met alle gevolgen van dien. Het gevoel "damn, ik wil men geld terugwinnen van die vis" had even de bovenhand en ik ben veel te loose beginnen spelen.

Resultaat: Bankroll staat nu op 780. Hate it om onder die grens van 1K te komen :D

Daarenboven heb ik ook het gevoel dat ik aan mijn eigen spel begin te twijfelen. Al wil ik graag geloven dat ik een redelijke speler ben ALS ik rustig kan blijven. Maar dat rustig blijven als ik slecht run, daar moet ik verdomme toch eens aan gaan sleutelen. Tips van jullie zijn hierin natuurlijk meer dan welkom! Ben ook een dagje gestopt om op adem te komen en om met een propere lei te beginnen. Ik val even terug naar de NL20 tot ik weer op 1K sta.

Jammer dat het proeven van NL50 van korte duur was :P

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Tjah, je ziet idd de raarste calldowns op Microgaming

Als ge wilt babbelen opskype collega, of een session reviewke lemme know :)

Beantwoorden
Citeren
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

Merci Trommel ;) Even nog wat andere zaken regelen. Skrill account is gisteren gehackt: https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=76634

So -EV :( Echt klote

Beantwoorden
Citeren
NewwWorld
PokerStrategist

Ziet er overizchtelijk uti allemaal. Begong heel sterk, daarna iets minder zie ik, en dat je dan dit nieuws krijgt is natuurlijk supervervelend man! Ik heb die link even doorgekeken maar MB kon je niet verder helpen zo te zien? Nog reactie van RedKingspoker?

Ik ga je iig volgen man, succes hiermee man, is wel ff tegenslag.

een lame maar wel true statement "Succes has been and continues to be defined as getting up one more time than you've been knocked down"

GL

Beantwoorden
Citeren
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

Ok, de laatste week heb ik weinig gespeeld door tijdsgebrek en andere bezigheden, maar toch positief nieuws:

1) Men gehackte money is ge-refund door Skrill dus da's al _thumbsup:

2) Verder heb ik door promoties, rakeback en een goeie sessie op NL25 men bankroll terug wat kunnen opbouwen. Roll is nu 1393 euro. Dus binnenkort terug wat NL50 en NL40 shotten. Hopen dat het deze keer lukt!

Grtz,

Benji

Beantwoorden
Citeren
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

Btw: als iemand must see videos of theorie heeft aan te raden voor NL50, plz post de link(s) hier.

Beantwoorden
Citeren
DonkeyDirk
Oldschool Grinder

Ben recent ook op 40 en 50nl begonnen op Unibet. Ook zware op mijn bakkes gekregen door idiote suckouts die dan samengaan met semitilt. Een oplossing die ik voor mezelf heb is fullring 50nl spelen. Nog steeds genoeg vissen maar de omschakeling is een pak rustiger. Verder zijn de games niet echt verschillend dan 10nl naar mijn mening. Ik vind 40 en 50nl zelfs softer dan 20nl :)

Veel succes :)

Beantwoorden
Citeren
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

Haha. Net nog eens heel men blog gelezen. Mooie tijden!

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229
PokerStrategist

Jah, qua niveau zijn verschillen niet omvangrijk. Ik vind 10 nl zelfs lastiger dan 25nl.

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229
PokerStrategist

Een mooie bloq: overzichtelijk, duidelijke doelen en goede zelfkennis.

Wat betreft tilt. Ik heb jaar geleden aan mijn eigen tilt gewerkt en is mij e.e.a. duidelijk geworden.
Hierbij een paar tips. definieer je eigen tilt, hij is nog te breed qua begrip. Anders focus jij meer op symptomen zoals boosheid en slecht spelen, geen A game dan op de echte basisoorzaken. In mijn geval had het meer te maken met mijn verwachting en interne onvrede dat die niet behaald wordt. In 90% van gevallen is het je eigen competentie/onkunde die niets met poker heeft te maken.
Pas daarna als jij de echte oorzaak snapt dan kun jij iets daartegen doen en procedures afspreken. Nu heb jij alleen symptom te pakken: ik wordt tiltig, ik speel slecht dus ik moet stoppen. Maar goed gaat het weer gebeuren dan ga jij toch door omdat jij nog niet de oorzaak hebt te pakken.

Beantwoorden
Citeren
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

Denk ook dat het destijds te maken had met het belang dat ik hechtte aan geld (blog dateert van 5 jaar geleden, was toen een arme student 😉). Werk nu voltijds en merk ook wel dat ik "chiller" speel. Verlies ik 4 BI, uiteraard is dat geen leuk gevoel, maar ik neem er sneller vrede mee en word er alleszins niet meer zo tilty van als vroeger.

Poker heeft voor mij ook een andere betekenis gekregen. Daar waar ik vroeger per se winst wou nastreven, speel ik het nu meer recreatief en ter ontspanning na bijvoorbeeld een drukke werkdag. En win ik wat...dan is dat een leuk extraatje. Da's meteen een tip die ik kan meegeven aan anderen: zorg dat het leuk blijft. Wat balen mag altijd natuurlijk, maar voel je er geen hele dag slecht over indien je wat BI's naar beneden rolt. Dan kom je alleen maar in een vicieuze cirkel terecht waardoor je slechte beslissingen aan de pokertafel blijft nemen.

Situatie op dit moment: Ik heb een megalange break gehad van poker, en heb de liefde voor het spelletje 2 a 3 maanden geleden terug ontdekt. Speel nu terug NL10 en hopelijk binnen dit en een paar maanden wat shotjes NL25 proberen.

Of ik deze blog ga hervatten...don't know yet. Nederlandse community lijkt ook wat minder te zijn geworden vergeleken met vroeger denk ik? Mocht er interesse zijn, wil ik proberen hier af en toe nog wel wat te posten.

Greetz,
B.

Beantwoorden
Citeren
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

PS: Ik postte men vorige post per ongeluk 3 x met men mobiele telefoon. Kan een MOD de 2 laatste even verwijderen, dank u :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder
Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Goede post trouwens en je weet zulke goede posts zijn altijd welkom :f_tongue:.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Zeker doorgaan met deze blog!

Goede posts en erg interessant om te lezen :)

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Lijkt me leuk om nog een medeblogger te hebben :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979
Legacy Member

+1 meer blogs = gezelliger forum

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zeker, maar dan moet je ook meer actieve leden hebben.

Beantwoorden
Citeren
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

Kleine update: zit aan BR van +- 630 euro. Denk dat ik vanavond, als ik me fit voel, wat shotjes NL25 ga wagen.

Mocht het verkeerd lopen, stop ik op BR van rond de 550.

Wish me luck! 😁

Beantwoorden
Citeren