Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat zeker, maar dan moet je ook meer actieve leden hebben.
Hey wat moeten ergens beginnen en ieder lid dat paar posts in week maakt is welkom!!
Dat zeker, maar dan moet je ook meer actieve leden hebben.
Hey wat moeten ergens beginnen en ieder lid dat paar posts in week maakt is welkom!!
Zonet uurtje NL25 gedaan. Ik voelde me toch even buiten men comfortzone die ik gewend ben op NL10. Potten waren -uiteraard- groter en had het gevoel dat ik toch wat meer tegendruk kreeg door 3-bets en re-raises.
Al bij al wel een goede sessie die ik heb kunnen afsluiten met +1,5 BI . Al moet ik toegeven dat de kaarten wel meezaten: 1x set kunnen hitten met overpair KK + 1x straight kunnen floppen tegen AA. Al het geld er in beide situaties kunnen inkrijgen, voelt lekker.
Werkpuntje voor toekomst: meer value proberen te halen uit nut-handen. Paar keer nuts gekregen en denk dat ik dan te gulzig wil zijn door te groot te betten. Als ik me goed herinner van vroeger is er hierover in de videosectie ergens wel een artikel terug te vinden. Straks eens bekijken!
Tot de volgende update!
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Dat zeker, maar dan moet je ook meer actieve leden hebben.Hey wat moeten ergens beginnen en ieder lid dat paar posts in week maakt is welkom!!
Dat zeker. Mooi dat je een winstgevende sessie had Benji009 op een limiet dat je nog niet vaak speelt