man, how I know that feeling...
Vind het erg om bij mezelf vast te stellen dat ik het mentale aspect nog steeds moeilijk verteer.
Zit nu weer onder 1k. En dat was toch een magische grens voor me.
Effe mental reload....
lol, onder 1 k en gij klaagt?
Dan hoop ik toch da ge nie meemaakt waar ik zit nu.
Op een week tijd meer dan een kwart van mijn BR foetsie.
Het is gewoon niet meer te doen. Ik krijg bijna geen fatsoenlijke handen en als ik ze krijg gaat er niemand mee of wordt ik mega-geowned...
Oorspronkelijk gepost door Titangizmo
Vind het erg om bij mezelf vast te stellen dat ik het mentale aspect nog steeds moeilijk verteer.Zit nu weer onder 1k. En dat was toch een magische grens voor me.
Effe mental reload....
ik snap je wel natuurlijk, maar de swings worden als je upmovet alleen maar groter. Dus je zult er hoe dan ook aan moeten wennen als je van plan bent om hoger te spelen. Het beste voor mij werkt; een korte break (niet te lang, dat haalt je alleen maar uit je game) van een paar uur. En nadat je doorhebt; het is gewoon variance, ik ben confident, ik weet dat ik dit niveau aankan met mn A-game; dan ga je weer terug en crush je de tafels harder dan ooit.
Mental reload niet geholpen qua cards.
-3BI
AA vs AK -> split pot
river maakt wheel.
AA vs 22 -> callt mijn 3-bet OOP en callt c-bet om op turn set te hitten.
Allerlaatste handje AA vs 44 overpair vs set op flop en door dat ik down was kon ik niet wegleggen... Maar had een back doorflushdraw.... Quads op turn om het er in te wrijven. (had 5 tafels al afgesloten en kreeg deze AA UTG op enige tafel die nog open was)
Bla bla bla geen zin om ze allemaal te posten eigenlijk.
Gelukkig zal het me worst wezen en ga ik vannacht weer lekker grinden!!!
kan nu al niet wachten op het nieuwe seizoen van Game of Thrones, echt een topserie
Dexter seizoen 5 ook net gezien.
Game of thrones moet ik es kijken of ik laatste aflevering al heb gezien.
Ja, Dexter heb ik uiteraard ook al helemaal gezien.
Wachten op het nieuwe seizoen.
verder wacht ik op;
- Breaking Bad
- The walking dead
- Camelot
- Merlin
en kijk ik nu seizoen 3 van Californication en seizoen 4 van Bones
idd
heb net ook game of thrones bekeken
zalige serie + zalig einde (al zag ik het aankomen dat einde
)
wanneer zou seizoen 2 verwacht worden?
Funny ben net Merlin beginnen kijken en zit in midden van seizoen 2.
Breaking bad vond vriendin iets te donker dus die moet ik ook nog op eentje afkijken.
Als je iets heel luchtig en Sci-fi wil moet je Eureka kijken is wel leuke serie.
Vermeld voorlopig niks over poker omdat ik voorlopig niks posistief te melden heb.
Bij mijn bad run combineer ik nu ook bad plays.
Heb besloten om effe niet veel te spelen. Bankroll ondertussen gezakt naar $800.
En voor de hardcore liefhebbers deze goude oude band waarvan ik net 2e hands cd op kop heb kunnen tikken.
Ergste is dat ik ook nog slecht begin te spelen erbij.
Moet mezelf terug in hand krijgen.
Chasing draws enzo.... Ben voor moment het visje aan tafel.
Laatste week amper gespeeld.
Beetje herbronning gedaan en GTA 4 gespeeld. (kon op oude laptop niet)
Zijn vanalle gedachten de revue gepasseerd van een andere variant te gaan spelen tot uitcashen en stoppen.
Heb dus eens alle handen bekeken sinds downswing en blijkt dus dat 80% gewoon pech is en variance. Variance bedoel ik dan met KK vs AA uitkomen of QQ vs AK en flip verliezen. Maar dat laat wel 20% ruimte voor verbetering.
Ben nog niet echt uit of ik nu andere variant ga spelen of niet.
Heb deel HU vids gekeken (zijn er weinig van hier) en artikels gelezen (ook weinig te vinden hier) en ben laatste 2 dagen eens aan het testen of dit iets voor mij is.
So far op NL20 HU +3BI. Zoek de mensen die zitten te wachten op PTR op voor ik ga zitten en ga bij de grote verliezers zitten.
Ga deze week vooral artikels zoeken en vids kijken en HEM-trial downloaden en er leren mee werken.
Focus gaat dus vooral liggen op bijleren HU. Denk dat dit mijn spel in het algemeen wel zal verbeteren en zal nog kijken of ik dit blijf spelen of terugkeer naar mijn wel vertroiuwde 6-max.
bij HU wordt het aspect bluffen ook veel belangrijker. En je moet meer denken in ranges; succes ermee iig :)!
bij HU wordt het aspect bluffen ook veel belangrijker. En je moet meer denken in ranges. Edge is everything. succes ermee iig :)!
lol at fail edit wtf..
Heb geen abbo alleen 10 searches per dag maar das ruim voldoende meestal. Heb ondertussen al paar mensen als slecht staan. 2 staan al 3k in de min HU op de micro limits.
Ga vooral het studie aspect voorrang geven en het spelen iets minder in begin. Wil idd kijken of ik een edge kan opbouwen.