Na lang wikken en wegen toch maar besloten (weer) een blogje aan te maken. Mijn laatste blog dateert van zo'n 1 a 2 jaar terug. Sindsdien is er behoorlijk wat gebeurd.
Korte introductie
Ik ben Toon en ben momenteel bezig aan m'n bachelor thesis Bedrijfskunde & Economie. Speelde vroeger vooral cash, maar sinds 9 maanden geswitcht naar mtt's. In het begin staked gespeeld omdat ik niet zeker wist of ik de variance aan kon en omdat ik nog veel te leren had. In die periode veel geleerd, achteraf gezien ook goed gerunned waardoor het variance-wise allemaal wel meeviel. Toen in januari besloten voor mezelf te spelen, waarna ik obv in de grootste downswing tot dus toe kwam
Bleef gelukkig wel gewoon m'n A-game spelen, wat ertoe leidde dat ik iets mocht meemaken waar ik alleen maar van mocht dromen. Ik won de Sunday Million. Blijft nog steeds onwerkelijk btw
Het kwam ook precies op het juiste moment, aangezien ik én net in de grootste downswing tot dus toe zat, én in februari weer met m'n opleiding zou beginnen en dus minder tijd zou hebben om te pokeren. En ik speelde net voor mezelf obv
Nu
Momenteel ben ik eigenlijk alleen maar geld aan het doneren nadat ik de SM won. Sinds eind februari alleen maar verloren en nu dus wederom in mijn grootste downswing ooit. Als alles normaal verloopt, win ik vanavond dus weer de SM
Deze swing heeft met twee dingen te maken. Enerzijds, ben ik nu druk met me studie bezig waardoor ik niet meer zoveel tijd als vroeger heb om full-time te pokeren en dus de variance er niet uit kan grinden. Anderzijds, speel ik nu natuurlijk iets hogere stakes omdat mijn br dat toe laat. Al denk ik dat mijn game-selectie nog steeds erg goed is.
Ik heb geen idee in hoeverre ik deze blog zal updaten. Ik zal ook geen results posten oid, en hoop dat mensen dat ook niet doen. Al weet ik uit ervaring dat de mods daar de laatste tijd zeer alert op zijn
Wel zal ik proberen veel interessante spots te posten en hoop daar een beetje een discussie mee te creëren.
Thats it. Zal vandaag een aardige grind neerzetten, dus hopelijk komen we vandaag al uit dat swingetje. Qua spel gaat het in ieder geval wel lekker de laatste tijd, nu nog holden.
VAMOSSSSSSSSSS!!!