Als je nou eens profits maakte hoefde je niet te werken
Oorspronkelijk gepost door divvie
Als je nou eens profits maakte hoefde je niet te werken
Qua profits heb ik helemaal niks te klagen;).
Sinds 15juni + 1.3k op grotendeels nl25.
Daarnaast is het werk wat ik moet doen ook wel leuk, dus zou ik daar ook niet mee stoppen mocht ik genoeg verdienen met poker.
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
En, kan je al GTO spelen?![]()
Heb er een aantal videoreeksen over gedownload op dc.
Ben nu met de video serie "there will be homework" begonnen.
Maar eerlijk gezegd speel ik nog steeds een exploitive stijl en denk dat dit ook nog het meest profitabel is op nl50. Maar het onder de knie krijgen van gto gaat wel ff wat tijd kosten en hoop dit te kunnen als ik up ga moven naar nl100. Moet wel zeggen dat ik gto wel echt nice vindt om het spel beter te leren begrijpen.
Heb afgelopen dagen telkens eerst een sessie nl50 op de regular tafels gespeeld en dan later op de avond zoom nl50.
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
GTO is voor jongens die ni creatief genoeg zijn om zelf een speelstijl te vinden
lol
2k grens is in zicht, maar ik en Rogier hebben afgesproken dat de staking dan nog wat langer door zal gaan onder andere voorwaarden. De afspraak is nu dat ik bij 2,5k nl100 ga shotten en ik zal hier 5BI voor gebruiken. Mocht ik dan terugvallen naar 2k, dan betaal ik Rogier alsnog uit en zal ik een roll overhouden die groot genoeg is voor nl50. Mocht het echter goed gaan op nl100, dan loopt de staking pas ten einde als ik 4k heb. Zo hou ik dan mooi een roll over voor nl100.
Ik ga vd week ook de nodige events spelen van de micromillions. Hopelijk kan ik daar nog een leuk bedrag binken.
vandaag en gisteren ging het niet echt lekker op nl50 zoom.
Flink wat BI onder ev en het is toch minder makkelijk dan op de regular tafels.
Denk dat ik me dus maar meer op de regular tafels moet concentreren. Ik stond gisteren nog ff een tijdje op 2.1k, maar na wat badrun is dat nu weer 1.8. Vanavond maar weer ff recht zetten.
Haha twijfelkont![]()
Hoezo?
Heb zoom nl25 wel veel gespeeld;). Daarnaast heb ik aangegeven zoom en regular te mixen.
Dit is nog steeds het plan, maar nu houden mijn resultaten op me zoom me brm wise wat tegen.
Lijkt me dan een logische keuze de voorkeur voorlopig te laten vallen op de regular tafels.
Moet eerst het gto beter beheersen om zoom goed te kunnen beaten.
Haha was maar grapje he. Wil je perse zoom beaten?
Oh nee, maar ik vind zoom wel fijn als je weinig tijd hebt maar wel ff wil spelen.
Daarnaast is het ook fijn als je op je laptop speelt, aangezien je anders super veel overlap hebt als je op 9+ tafels speelt.
Maar goed zojuist weer een kutsessie gehad.
Ben 5BI down en 5 onder ev. Het lijkt er op dat m'n goede run over is.
Ga nu maar eens ff vroeg naar bed en morgen eens ff wat video's kijken om weer wat moraal te winnen.
Haha was maar grapje he. Wil je perse zoom beaten?
Heb maar wat respect voor ons
Woensdag zal ik weer een sessie spelen. Sinds vrijdag al samen met mn vriendin, dus van pokeren komt dan weinig terecht. Heb gisteren ook nog iets van 30 HU videos gedownload op DC, dus daar wil ik me komende tijd ook wat meer in gaan verdiepen.
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
En, kan je al GTO spelen?![]()
perfect GTO spelen wil toch zeggen dat je breakeven speelt?