Wat je gehad hebt kunnen ze u niet meer afpakken
Luca02 is geselecteerd als kanshebber voor onze nieuwe Blog van de Maand-promotie!
Gefeliciteerd Luca
Ah grappig!
Zal dinsdag eens ff met een goede blog post komen.
Vandaag en morgen heb ik 2 verjaardagen en maandag de diploma uitreiking van mijn vriendin.
Ik kan iedereen geval zeggen dat ik me de komende tijd zoals mijn blog titel al doet vermoeden ga richten op het verbeteren van mijn mindset. Ik kan nog zo goed worden als speler, maar zonder discipline en tilt controle kom je er niet. Dit is veruit mijn zwaktste punt en dit heeft me herhaaldelijk in de weg gezeten. Tijd voor verandering dus!:)
Vandaag nog bij mn vriendin gebleven, helaas omdat in ziek ben en al hele dag daardoor op bed lig.
Ben stront verkouden en heb 39c koorts..
Zal dus wel een paar dagen voordat ik opgeknapt ben.
Nog steeds ziek.. al ben ik eindelijk een beetje aan de beterende hand.
Heb ook niet meer gegrind, aangezien ik nu absoluut niet goed zal spelen. Verwacht met enkele dagen beter te zijn en dan gaan we weer vol aan de bak.
Oorspronkelijk gepost door rrrood
Wel abnormaal dat je zo lang ziek bent..![]()
Ja zeg dat wel.
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
cliffs afgelopen jaar: luc verdwijnt voor anderhalve maand, komt terug, wil beter worden, knalt 6u video's aan een stuk, speelt 4 sessies, luc verdwijnt weer voor 2 maand, heeft zijn motivatie terug gevonden, gaat een studieplan op stellen, begint hier aan en verdwijnt na 4 dagen. Komt een maand terug, wil voor motivatie een andere variant uitproberen, studeert hierop, speelt dit een week, is het beu, gaat weer cashgamen, speelt dit een week en verdwijnt weer voor 2 maand ...Spoiler
...
Major update
Mijn laatste berichten dateren van eind oktober toen ik een flinke griep te pakken heb gehad. Ben ong. 1,5 week ziek geweest wat z'n weerslag heeft gehad op m'n conditie en fysiek welbevinden.
De reden van mijn afwezigheid ligt weer aan mijn thuissituatie. Mijn moeder is sterk achteruit gegaan en dit was toch weer zwaar op emotioneel vlak. Ondanks het nu al zo lang duurt kan ik er niet echt goed aan wennen. Ik krijg elke keer een gigantische mindfuck als ik m'n moeder zie en in welke situatie ze verkeert.
Daarnaast is mijn vader dus al enkele tijden niet aan het werk, terwijl hij een eigen bedrijf heeft. De verzekering loopt hem te pushen dat hij weer aan het werk moet en heeft daarom een bedrijfscoach aangesteld. Deze vent verwacht van m'n vader een nieuw ondernemingsplan, terwijl hem dit totaal niet ligt. Nu wordt er dus van mij verwacht dat ik dit maak, waar ik nu afgelopen weken ook mee bezig ben geweest.
Ik heb ook goed nieuws, zo heb ik eind september gesolliciteerd naar een vacature voor een spoed opleiding tot personal trainer (bij LAPT), waarna je als zzp'er optreed als personal trainer binnen Basic Fit filialen. Ik had hier eigenlijk niet meer op gerekend, aangezien ik maar geen reactie kreeg. Ineens kreeg ik een mail dat ik uitgenodigd was voor een screeningsdag op 14 november. Hier ben ik uiteindelijk geselecteerd en de week erna (afgelopen week) moest ik gelijk beginnen met de opleidingsdagen. Deze waren in Roosendaal, dus heb de hele week in een hotel geslapen. Gisteren ben ik dan ook nog naar een conventie geweest, waar verschillende workshops gegeven werden omtrent verschillende thema's waar een PT'er mee te maken krijgt. Morgen en overmorgen heb ik training in Hoofddorp en woensdag moet ik weer naar Roosendaal.
Als het goed is krijg ik dan een tijdelijk certificaat en kan ik in januari mijn definitieve certificaat behalen. Ik ga me inschrijven bij de Kvk en ik begin mijn eigen bedrijf per 1 januari.
In de afgelopen weken heb ik me helemaal niet bezig gehouden met poker, maar zodra ik klaar ben met de cursus zal ik dit wel weer doen. Vanaf donderdag ben ik ook weer online op skype.
Sorry iig dat ik weer pleite was voor enkele weken
Spoiler

Mja op naar wat positievere updates!
yeh gl idd:s
Sowieso belangrijkste dat je voor jezelf zorgt , pas als je zelf goed zit kan je anderen helpen
sterkte man.
alsk raad mag geven, vergeet zelf ook niet af en toe beetje te ontspannen (al moet je het forceren). weet uitervaring dat als je alles rondom je even zelf moet dragen, dat dat best zwaar en doorweegt en als je niet optijd zelf even ventileerd, je achteraf toch de rekening krijgt.
anyway, gl
Luca, Sterkte man..
Sterk van je om dit op het forum te zetten, zou het zelf niet hebben gedaan.
Denk dat rogier hier wel alle begrip voor zal hebben, soms gaan dingen voor in het leven.
Succes komende tijd.