Ga naar het forum
Toxicgod is shippin...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Toxicgod is shipping $4.40 ROD's again!!

154 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
3,052 Weergaven
Toxicgod
Oldschool Grinder

Updated since: 15-06-2011 (Vanaf hier in de blog)

Ik zal morgen mijn openingspost weer eens aanpassen aan mijn huidige doelen / game

Afgelopen weken / maand heb ik ruim goed gerunt. Ongeveer $1500 profit.
Op Black Friday was het even slikken (uiteindelijk voor niets)
Maar ik heb toen ruim 75% van mijn bankroll uitgecashed en een TV van gekocht!

Nu de maand mei heb ik met mijn huidige bankroll nieuwe doelen gesteld.

Mijn doelen voor het komende maanden Mei en Juni:
:spade: MSS volledig beheersen en fouten zoveel mogelijk elimineren.
:spade: MSS: NL25 weer beaten.
:spade: MSS: Weer upmoven naar NL50 en dit ook beaten.
:heart: FTP: 25 dagen 125 Punten halen op FTp voor Gold Ironman
:heart: PS: Gold wordt ik deze maand wel weer op Pokerstrategy en dan Platinum halen. _biggrin:
:heart: FTP: En natuurlijk mijn $4.40 RoD's blijven spelen _biggrin: _biggrin: en hopelijk weer eens een mooie ship!

Overige doelen:
:club: Veel aan mijn spel werken. Dus elke week 15-20% van mijn tijd mijn handen analyseren / bespreken en coachings volgen.
:club: Blog blijven updaten met grafieken en gespeelde handjes.

Gehaalde doelen:
:diamond: Nieuwe 46" Sony Bravia Led TV gekocht van pokerwinsten ($1300)_biggrin: _biggrin:

:spade: :heart: Voeg me toe op Skype voor MSS Discussies en het beoordelen van elkaars handjes :heart: :spade:

153 reacties
DeKuip
Elite Grinder

Veel succes :)

He toxic,

leuk te zien dat jij je ook aan MSS waagt. Mooie overzichtelijke blog die ik zeker ga volgen! Na het lezen van je beginpost moet ik die van mij is wat gaan aanpassen want vergeleken met die van jou is die -1 haha.

Succes met het slopen van NL25 en ik zal je in de gaten houden hglgl

Toxicgod Topicstarter
Toxicgod
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door zenminded
He toxic,

leuk te zien dat jij je ook aan MSS waagt. Mooie overzichtelijke blog die ik zeker ga volgen! Na het lezen van je beginpost moet ik die van mij is wat gaan aanpassen want vergeleken met die van jou is die -1 haha.

Succes met het slopen van NL25 en ik zal je in de gaten houden hglgl

Thanks. Wat is jouw blog *link* Dan kijk ik ook even op je blog. en zal je volgen. Wellicht goed om af en toe wat dingen te bespreken.

He toxic,

link naar mij blog ja lijkt mij inderdaad ook positief om bij elkaar mee te kijken en de sessie daarna door te nemen. Ik ben vandaag de gehele dag beschikbaar tot 17:00 mocht je daar vandaag tijd/zin voor hebben!

Toxicgod Topicstarter
Toxicgod
Oldschool Grinder

I am @ work till 18:00 :D
Buiten pokeren moet er ook geld verdiend worden voor de maandelijkse lasten he :D :D

Helaas wel hea! Ik heb vandaag toevallig lekker een dagje vrij ( brag ) maar vanavond om 18:00 - 22:30 toch een training dus helemaal vrij is het ook weer niet.

Weer lekker om eindelijk is alles te kunnen doen waar ik nooit aan toe kom, maar vrees dat het alleen poker zal worden, wil zsm richting de NL25 en van William Hill af.

Ik zeg werkze!!

livethelife7
PokerStrategist

Bolletje:D

noisecore
Oldschool Grinder

Poker = werken :D

Was het maar zo'n feest :)

noisecore
Oldschool Grinder

Ach eenmaal je de limieten NL50 en NL100 bereikt kan je toch al wel redelijk bijverdienen :D

Toxicgod Topicstarter
Toxicgod
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door noisecore
Ach eenmaal je de limieten NL50 en NL100 bereikt kan je toch al wel redelijk bijverdienen :D

True that! Maar ik moet toch echt een flinke winst elke maand halen om zonder mijn salaris te kunnen _cool:

On Topic: ga nu weer even een sessie MSS 4 tafels starten. Zal zo even posten hoe het is gegaan

Toxicgod Topicstarter
Toxicgod
Oldschool Grinder

Ben op SKype ook een MSS groep begonnen!
Add me op Skype en stuur even een berichtje als je in de skype groep wil komen. Dan add ik je en dan kunnen we elke keer handen en strategiën bespreken

Toxicgod Topicstarter
Toxicgod
Oldschool Grinder

Sessie van vandaag zit erop.

1316 handen gespeeld op NL25.
Winst / Verlies: -$16.94 (1.7 BI)

2 handen echt klote gespeeld. En die hebben me uit eindelijk de kop gekost. Anders had ik break even gespeeld of net $3 in de +
Voor de rest alles volgens de SHC gespeeld.

Stats vindt ik zelf erg tight. Maar ik speel nu alleen nog volledig volgens SHC en nog geen uitzonderingen. Ja vanavond 2 uitzonderingen gehad en die hebben me $$$ gekost :facepalm:

3x AA gehad en 5xKK. Op alle 8 de handen gewoon geen actie. En ik was vanavond tafels aan het selecteren met Players see flop met meer de 25% (just bad luck) Maar een tight image helpt ook niet.

Zie net dat we ook wat "Gold" MSS Artikelen hebben. Dus die ga ik nu lezen en dan slapen! :]

Hier zie je de stats van mijn sessie vanavond. Ik zou zeggen brand los en kom met adviezen! _biggrin:

yo toxic leuk initiatief van 't skype clubje, als 't goed is hebben wij elkaar al op skype, ik heb je gisteer iig wel toegevoegd!

Horemanske
PokerStrategist

iedereen MSS zeker ? :f_confused:

Denk het haast wel :)

gewoonlars
Oldschool Grinder

Bolletje, wil me ook gaan verdiepen in MSS gezien mijn shortstack ervaring. Ik zag net bij je stats dat je VPIP 7 is en je PFR 6 als ik het goed heb is dat niet te tight? Met de SSS speelde ik vroeger 7-6 met de basic strategie en 13-12 met de wat geavanceerdere strategie. Je fold BB to steal is 90 dit lijkt mij ook iets aan de hoge kant.

ik speel 16/13 op MSS over 5.5k handen

Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door noisecore
Poker = werken :D

En ik haat werken :rage: