Dus uhm. Eens een keer weer een blogupdate.
Ik ben bijna klaar met poker dit jaar. Ik heb deze maand echt een baggervolume gedraaid tot nu toe (hoewel 10k handen laatste 3 dagen inclusief vandaag). Ik moest nog even een milestone halen op Pokerstars en dat is nu gelukt. Ik ben misschien van plan SNE te proberen volgend jaar gezien ik nu full-time PLO speel en dat moet het wel lukken. Wil ik dit echter serieus gaan proberen moet ik in januari wel een flinke voorsprong maken dus hoop ik rond de 100k a 120k VPP uit te komen. Run nog steeds bagger maar dat is echt een recurring theme dit jaar. Even tussendoor grafiekje van deze maand:

Verder heb ik wel het idee dat ik goed speel. Er zijn maar een paar regs waar ik wat moeite tegen heb maar zelf speel ik gewoon redelijk tight aangezien ik 20 tafels speel dus zal ik niet immens grote fouten maken. Vooral op PLO200 zitten nogal wat visjes en slechte regs. Het verschil met PLO200 en PLO400 is best groot, hoewel op PLO400 echt van die spewmonsters zitten wat ook wel profitabel moet gaan zijn omdat ze totaal niet adjusten tegen mijn over het algemeen sterke ranges. Nu moeten de resultaten nog komen maar ben iig niet down voor de maand na rakeback ^^.
Verder nog van plan om naar Thailand te gaan voor een maand in februari met Robin de Ripperd, Brogier en RobbieV. Lekker maandje chillen in een massive huis in de warme zon, kijk er wel naar uit. Uiteraard zal ik daar ook wel wat moeten grinden voor de SNE grind, maar daar zal wel tijd genoeg voor zijn. Het hele Thailand verhaal is uiteraard wel waarom ik in januari even een voorsprong moet nemen op de pace.
Misschien post ik later nog ff wat grote handen ofzo.