Ga naar het forum
Twisted1984

Meldingen
Alles wissen
792 Berichten
115 Gebruikers
0 Reacties
40.3 K Weergaven
Rogier
Oldschool Grinder

Duidelijk niet boven EV.

Nog grondpizzas gemaakt tijdens national day?

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984 Topicstarter
Twisted1984
Elite Grinder

Natuurlijk niet.

Water is de nuts.

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Uh ja dan maar zo:

'nog ff een blogpostje maken'

Melvin: 'juuuhhh gibraltar feestuh zuipuhhh'

Dus ik ben dus in Gibraltar tot en met woensdagochtend. Beetje feesten, zuipen en van de zon genieten dus!

Nu ff hamburgers eten bij zo'n dude.

Hahaha, had deze nog nooit gelezen :P. Was in iedergeval geslaagd _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Al bijna Blackmember?

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

En hoe gaat PLO?

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984 Topicstarter
Twisted1984
Elite Grinder

Hm.. nieuw jaar. Maar weer es bloggen. Morgen ofzo zal ik weer es een post tikken :)

Beantwoorden
Citeren

Hm.. nieuw jaar. Maar weer es bloggen. Morgen ofzo zal ik weer es een post tikken :)

mag ook nu :D

hebben we wat leesvoer hier, het is stil

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

updateeee

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free

updateeee

+1 :P

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984 Topicstarter
Twisted1984
Elite Grinder

Sorry lol. Ik zal straks echt ff wat posten! Nu eerst ff wat eten.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Nu eerst ff wat eten.

In before bump needed _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

:coolface:

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Sorry lol. Ik zal straks echt ff wat posten! Nu eerst ff wat eten.

I lolled.

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984 Topicstarter
Twisted1984
Elite Grinder

Ja dat eten duurde nogal lang :coolface:

Anyway. Om even dit blog dus te reviven. Ik bedenk het me nu nog es net voor 5 uur 's nachts maar het telt nog als 'vandaag' imo.

2012 recap en 2013 plannen/doelen

Ik heb in 2012 best wel teleurstellende resultaten neergezet. Ik heb wel nog redelijk verdiend maar bij verre niet wat ik eigenlijk wil/verwacht. Dat had met een paar dingen te maken;

- Zelfoverschatting
- Te veel tafels en teveel geörienteerd op rakeback grinding
- Slecht runnen
- 2,5 maand weinig gespeeld vanwege nieuw huis

Enkele van die punten hebben wel wat met elkaar te maken natuurlijk. Vooral die zelfoverschatting en dat teveel tafels grinden heeft een nauw verband. In PLO mis je toch een hoop dingen als je mass tafelt en omdat de rake ook nog eens hoog is op PLO is het lastig om een fatsoenlijke winrate te houden. Ik denk wel dat ik goed genoeg ben om de games te beaten iig :P.

In 2013 wil ik het dus anders gaan aanpakken. Ik ben hier al wat mee begonnen uiteraard. Het idee is om heel erg te gaan werken aan table-selecting. In 2012 ging ik in het begin voor SNE en later bij WPTpoker voor palladium elite o.a. waardoor ik veel tafels zat te spelen en dus ook simpelweg elke tafel ging spelen die er was. 24 tafelen op Stars heb ik dus ook rustig gedaan begin 2012. Ik wil nu dus simpelweg alleen maar goede tafels zoeken en dan max 8-10 tafels o.i.d. spelen. Als ik zoveel tafels speel moeten het wel écht goede tafels zijn. Heel actief verder zijn met colour coding zodat ik snel kan zien of de tafel goed is of niet. Zodra de tafel bagger wordt (en daar wil ik heel streng in zijn) is het [x]sit out next big blind-tijd.
Verder wil ik ook erin gaan werken dat ik wat HU tafels open heb staan. Daar heb ik al redelijk wat succes in gehad deze maand, voornamelijk op FTP. Op Stars heb ik het idee dat je nog vaak gejoind wordt door regs. Dat is dus niet de opzet voor mij, zeker niet in HU.
Ik heb gewoon het idee dat gezien het huidige skill niveau game selecting heel belangrijk wordt.

Doelen

Ik heb al eens aangegeven in het doelentopic voor 2013 dat ik geld/BR/stakes-doelen geen doelen vind, omdat het veel te resultaat geörienteerd is. Dat soort shit werkt gewoon niet goed. Je kunt er geen duidelijk plan aan geven. Ik heb me tijdens mijn studie altijd kapot gelachen om die doos die het constant had over SMART doelen maar nu ik wat jaartjes met poker bezig ben zie ik steeds meer in dat je op die manier doelen moet stellen. Een doel als dat je 'SNE' of 'SN' wilt worden is dan wel weer een goed doel. Dit is namelijk niet resultaat geörienteerd. Je steekt de tijd erin en je haalt het of niet. Dat heeft uiteraard niets te maken met hoeveel profit je haalt uiteindelijk wat puur variabel is.

Ik heb iig een paar simpele doelen:

- Comfortabel worden met table-selecting. Het moet dus een soort van standaard worden en dat ik steeds beter word in het herkennen van goede tafels. Ook comfortabel worden met HU, omdat ik dat op een of andere manier niet ben. Dit moet ik dus gewoon oplossen door het veel te doen. Daarmee hoop ik dus meer succes te hebben dan vorig jaar.
- Meer content maken voor Pokerstrategy (als ik nog mag :P) en goed gaan nadenken of ik wil gaan coachen (PLO).
- Iets minder tilten. Ik kan nog wel eens de boel bij elkaar zitten schelden en dat wil ik eigenlijk zoveel mogelijk vermijden. Slechte eigenschap. Dit heeft ook te maken met het feit dat ik heel 2012 vrij tiltgevoelig aan het spelen was omdat het het hele jaar al vrij bagger ging. Ik denk zodra ik dat table-selecting onder de knie krijg en meer winst-sessies ga hebben dan verlies-sessies moet het beter gaan.

- Reizen dit jaar, meer dan vorig jaar.
- Wat meer doen aan zelfontplooiing. Een taal gaan leren. Nog wat andere dingen die ik misschien kan verzinnen. Iig wat meer dingen leren koken. Ik kan best redelijk koken, maar ik wil eigenlijk nog wel een betere kok worden want het is leuk om aparte shit te maken voor wanneer er mensen langs komen.
- Meer mijn best doen om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik heb goede vrienden en een goede kennissenkring, maar ik vind zelf dat ik wel iets meer moeite nog mag doen. Nieuwe mensen leren kennen is sowieso leuk ^^

Sessies 2013

Tot nu toe ging het wel aardig, maar ik heb dus twee sessies gespeeld waar ik niet optimaal zat te table selecten en teveel tafels weer speelde. Hier kwam ook een beetje luiheid bij kijken omdat ik beetje moe/gaar was toen ik die sessies ging spelen. Dat leidde iig tot de nodige losses in de sessies. Ik runde daarnaast ook niet goed, maar bijvoorbeeld vandaag was ik ~$1150 up en door een avondsessie waar ik vooraf nog zei; ga gewoon ff gamen ofzo ipv poker ben ik dus weer op ~-$500 geëindigd voor de dag. Dat is gewoon nog steeds frustrerend. Heb tot nu toe iig een kleine profit en de maand/het jaar duurt nog lang dus het kan alleen maar beter gaan dan in 2012! Dat is iig de hoop :).

PT4

Ik ben PT4 gaan gebruiken. Ik gebruikte altijd HM1 wat ik nog steeds een goed programma vind, maar de support is nu simpelweg heel slecht vanwege dat falende HM2. Elke keer als er iets gefixt moet worden doen ze dat eerst voor HM2 :[. Anyway, ik gebruik tot nu toe de trial versie en ik moet er nog erg aan wennen. Ik heb een HUD bijvoorbeeld nog niet echt ingesteld. Ik gebruik de standaard versie. Verder heb ik wel wat stats toegevoegd bij reports. Ik heb nog niet echt handen opgezocht in het programma maar dat moet niet al te moeilijk zijn? Dunno.

Anyway, dit is al lang genoeg. Laat maar ff weten wat jullie willen zien in dit blog.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

en goed gaan nadenken of ik wil gaan coachen (PLO).
blog.

Mooie update, succes met je doelen, en dat coachen zou echt de nuts zijn!!

Edit, we zien graag handjes van jouw limieten, beetje zoals tweelingen maar dan PLO ;)

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

tl;dr :coolface:

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

Ben sinds kort ook overgeschakeld van HEM1 naar PT4. Korte tussenstop gemaakt bij HEM2 maar dat was echt tiltend. Ben echt tevreden over PT4 nu, je moet idd eerst wat tijd steken in het configureren van HUD en reports maar dan ist echt goed.

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

handjes graphs en pics van vakanties

Beantwoorden
Citeren
kalakaja
PokerStrategist

SNE kan opzich een heel goed doel zijn ja. Je hebt echter veel gasten die break even spelen of zelfs verliezend om het te halen. en dat moet toch wel echt een hel zijn ergens(muv hyper turbos wellicht).

gl met je doelen en poker!

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

EV graph?

Beantwoorden
Citeren