yo
ik ga gewoon 10$ storten starten op nl10 steeds ik kan verdubbelen ga limiet hoger spelen kijken waar ik geraak
dus bij 20$ ga ik nl 25 enz
ja is gewoon puur fun he
voorlopig al een 50$ mogen verder
als het lukt om de 1K aan te tikken ga ik het seriues nemen
nu me nest in morgen terug werken voor mijn $$$$$$$
zou toch geweldig zijn moest je aan 1K geraken al betwijfel ik dat je niet eerder broke gaat
Veel succes om op deze manier een bankroll op te bouwen
Al zou het mij verbazen dat het je zou lukken, maar je weet het maar nooit natuurlijk.
De kans dat zoiets lukt is natuurlijk nagenoeg nihil
.
Ik vind niet zo direct een statistiek hierover terug, maar de kans dat je een volle buy-in zakt, is volgens mij toch best wel groot. Om aan $1000 te geraken moet je 7 keer verdubbelen. Als de kans dat je met 1 BI broke gaat bvb 30% is, dan is de kans dat je broke gaat tegen dat je aan $1000 zit, al ongeveer 92%. En dat is er dan nog vanuitgaand dat op pakweg 100NL je kans op broke gaan nog altijd 'slechts' 30% is, wat hoogst twijfelachtig is :).
Op zich lijkt het een leuk experimentje voor $10, maar vergeet niet dat als je een gegeven moment op bvb $320 staat, het op dat moment eigenlijk een $320 experiment is, want die $320 heb je effectief op dat moment ;).
viper blijft het niet altijd 30% kans dan? is dit niet zo'n beetje als een munt omhoog werpen 50% kans juist of fout, de volgende keer dat je werpt heb je dan toch terug 50% kans he?
De kans dat je op NL100 1buyin verliest is toch wel groter dan op NL10
Success man, klinkt leuk om te doen!
Dit is een alles of niets-strategie die ik alle visjes graag zou willen aanraden..
En blijven storten graag, want eens zal het lukken..:f_biggrin:
Poker is al genoeg opgedroogd, tijd om vers zeewater aan te voeren:f_drink:
Soms sta je met 99.1% procent voor en verlies je nog ..... daarmee wil ik zeggen wat de percentages ook zijn met poker is alles mogelijk .
Veel geluk .
Voeg een afroomprincipe toe en dan kan het nog wel leuk zijn. Het is uiteraard gewoon gamblen met lage slagingskans, maar wanneer je het leuk vindt en de pokerwereld wil sponsoren, why not.
Room dan gewoon telkens 50% af, dan hou je misschien nog wat over ook.