Voorstellen:
Ik ben al een tijdje actief hier op het forum en heb verschillende disciplines gespeeld. Ik ben zoals zovelen hier begonnen met SSS daarna toch BSS gespeeld, maar cashgames is niks voor mij. Ik donk alles er te makkelijk en snel doorheen. Ik ben daarna begonnen met 9-mans SNG's en niet al te lang erna overgestapt naar de 6-mans. Dit vrij lang gespeeld en vind het ook een leuk spelletje. Ik ben nu sinds 2 weken rustig aan begonnen met de Turbo HUSNG's op Ipoker welke me zeer goed bevallen. Ze rekenen ook maar 5% rake waardoor het volgens mij vrij goed te beaten moet zijn.
Mijn plan:
Ik wil vanaf nu alleen nog maar de HU spelen met het volgende BRM:
$0-$50 > $1
$50-$125 > $2
$125- $250> $5
Als ik eenmaal flink aan het grinden ben op de $5, ga ik evalueren hoe mijn BRM er verder uit moet komen te zien.
Ik wil daarnaast alle HUSNG video's kijken welke binnen mijn status vallen (zijn er nu 9 volgens mij en alleen maar engelse :D).
Voor zover ik heb gezien zijn er geen artikelen over HUSNG en alleen maar over de HU Cash, tenminste in de Nederlandse strategy sectie. Ik zal andere talen nog eens door moeten nemen. Deze NL HU Cash artikelen zal ik sowieso lezen, want zal er in de eerste 2 levels nog zeker wat aan hebben.
Aangezien HU toch een spel is welke zeer sterk tegenstander en gameflow afhankelijk is zal ik de sng's waar ik over twijfel in zijn geheel uploaden zodat deze te bekijken zijn voor degene die dat willen.
Als men verder nog tips, vragen of opmerkingen heeft hoor ik het graag!
Tot nu, Groet!
Ps. Beetje veel tekst dus ff threadsavertje erbij: