Wanneer ik ga beginnen met de Sit & Go’s weet ik niet precies, ik ga me eerst voorbereiden en zoveel mogelijk leren.
Rick

Rick
Je bent een aap zonder speer die in een put gaat springen?
Nice begin van je blog iig, succes met je doelen!
Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
Je bent een aap zonder speer die in een put gaat springen?![]()
Nice begin van je blog iig, succes met je doelen!
Ziet er top uit!
Ik dacht toen ik het voor het eerst zag, dat het een wc was ofzo?
Dankje allemaal, ik ga nu voor me zelf bepalen welke ik dus ga grinden en me daar op ga richten. Als ik nog vragen heb dan zal ik die gewoon hier posten.
Moet nu de keuze maken om te gaan richten op of de 18s of de 45s of de 180s, iemand advies?? als ik dat weet kan ik me daar echt op gaan richten, eerst zoveel mogelijk leren via de video's en dan pas starten.
Rick (uit Eindhoven :D),
Ik vind zelf de 180's het meest makkelijk winstgevend te spelen. Zelf zou ik de 3R en 8 turbo's spelen. Al past dat op dit moment niet bij je BR. het nadeel van lager levels spelen is dat er teveel slechte spelers zijn waardoor je zo met een goede hand tegen een bingo fish kunt aanlopen.
In ieder geval succes!
pn'ers?
En ik vind dan de 18s weer makkelijker te beaten dan de 180... das toch meer mensen die je moet verslaan in een 180 en meer tijd per game die je er aan kwijt bent. Daarnaast zou een spel met meer spelers meer variance moeten geven toch??
Succes in ieder geval, je kunt natuurlijk ook gewoon een paar van allemaal spelen en dan kijken welke je het leukste vind........
Kom niet uit Eindhoven;) (kom er wel geregeld voor een mooi potje voetbal) ik kom uit het mooie Zeeland. De 8s en 3,5r kan idd nog niet ivm BRM. Ik zal beginnen met de 1,5s, maar dan wil ik wel weten waar ik me het best op kan richten.
Oorspronkelijk gepost door Winterdream
pn'ers?En ik vind dan de 18s weer makkelijker te beaten dan de 180... das toch meer mensen die je moet verslaan in een 180 en meer tijd per game die je er aan kwijt bent. Daarnaast zou een spel met meer spelers meer variance moeten geven toch??
Succes in ieder geval, je kunt natuurlijk ook gewoon een paar van allemaal spelen en dan kijken welke je het leukste vind........
* PS'ers ;), ja ik moet zelf gaan kijken, maar ik denk dat 180s moeilijker voor mij zijn om te beaten als beginnend SnG speler. Daarbij denk ik om te beginnen met zo weinig mogelijk variance het beste is. Hoop een beetje op advies van jullie met een bepaald aantal punten waarom ik voor de 18, 45 of 180s moet kiezen