Ga naar het forum
Van freeroll naar W...

Meldingen
Alles wissen

Van freeroll naar WSOP-bracelett

2,505 Berichten
79 Gebruikers
36 Reacties
114.6 K Weergaven
ShovingLoose Topicstarter
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Net een 250 GTD Freeroll opgestart op WPT poker voor 20 WPTpoints.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

$30/$60 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
[tg]MP1$3320.00:///////;MP2 (Hero)$2840.00:///////;MP3$6060.00:///////;CO$2230.00:///////;BU$6120.00:///////;BB$4860.00:///////;UTG2$4570.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP2 with A:c, A:h.
MP1 folds, Hero raises to $200.00, 2 folds, BU calls $200.00, 2 folds, UTG2 folds.

Flop: ($400) 2:h, K:d, J:s (2 players)
Hero bets $360.00, BU calls $360.00.

Turn: ($1120) 8:d (2 players)
Hero bets $780.00, BU raises to $5,560.00(All-In), Hero calls $1,500.00(All-In).

River: ($8960) 5:d (2 players)

Final Pot: $8960.
Results follow:

Hero shows a pair of aces(A:c A:h).
BU shows three of a kind, eights(8:c 8:h).

BU wins with three of a kind, eights(8:c 8:h).

En dat was alweer het einde...
Hopelijk loopt het wat straks beter in de 1000dollar freeroll voor 20FPP op PokerStars...

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Kreeg geen handen op stars en dus maar met JT all-in, kreeg twee calls met KJ en KK....

Ik ben toe aan weer wat geluk ;)

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Net 158e geworden van de 548 man in de 250GTD voor 20 WPTpunten. Kan dat toenrooi nog maar 3 keer spelen helaas.

Ik pushte UTG met 14BB AK en de small blind callt uiteraard met AA.

Nog wel in een 1000 dollar freeroll voor 20 FPP op Stars....

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose

Known players:
[tg]MP1$3320.00:///////;MP2 (Hero)$2840.00:///////;MP3$6060.00:///////;CO$2230.00:///////;BU$6120.00:///////;BB$4860.00:///////;UTG2$4570.00:///////;[/tg]

MP1 folds, Hero raises to $200.00, 2 folds, BU calls $200.00, 2 folds, UTG2 folds.

Hero bets $780.00, BU raises to $5,560.00(All-In), Hero calls $1,500.00(All-In).

Results follow:

Hopelijk loopt het wat straks beter in de 1000dollar freeroll voor 20FPP op PokerStars...

blijft moeilijk handen neerleggen, bent hier bijna altijd beat. Snap eigenlijk nooit waarom mensen met AA zo graag blut willen gaan. Met AA pak je altijd of een kleine pot of je verliest groot. Tenzij je preflop een all-in krijgt.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Hij had stats van zoiets als 67/10.... Na mij turnbet kan ik natuurlijk nooit meer weg. Had ik moeten check/folden op de turn dan?

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Heerlijk! Eindelijk een Final Table gehaald. Van de 2788 spelers in de 20FPP 1000dollar Turbo uiteindelijk 3de geworden voor.........::::

$84 !

Heerlijk gespeeld en 2 keer gruwelijk veel geluk gehad. Uiteindelijk 3-handed me met 2,5 BB opgewerkt naar 13BB om uitgeschakeld te worden met 33 vs K8. Morgen meer hierover, nu heerlijk slapen!

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Heerlijk! Eindelijk een Final Table gehaald. Van de 2788 spelers in de 20FPP 1000dollar Turbo uiteindelijk 3de geworden voor.........::::

$84 !

Heerlijk gespeeld en 2 keer gruwelijk veel geluk gehad. Uiteindelijk 3-handed me met 2,5 BB opgewerkt naar 13BB om uitgeschakeld te worden met 33 vs K8. Morgen meer hierover, nu heerlijk slapen!

Proficiat!
Hoezo had je nog 2.5bb, je push-fold niet vanaf 12bb? Of had je een all-in verloren van iemand met een kleinere stack?
3e/2800 is knap hoor!

Beantwoorden
Citeren

Grats! Stap 1 is gezet!

Beantwoorden
Citeren
jova23
Oldschool Grinder

Goed gedaan man!
nice ship

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door petertimofeef

Known players:

Results follow:

blijft moeilijk handen neerleggen, bent hier bijna altijd beat. Snap eigenlijk nooit waarom mensen met AA zo graag blut willen gaan. Met AA pak je altijd of een kleine pot of je verliest groot. Tenzij je preflop een all-in krijgt.

Freeroll= easy ship :D Ik sta er van te kijken dat villain niet 7-2 speelt fzo :coolface:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Bedankt allemaal, het was een heerlijk toernooi. Nooit gedacht dat ik ooit een finale tafel zou halen in een toernooi met zo'n groot deelnemersveld. Na een aantal mincashes speelde ik nu met wat meer risico. Zoals all-in re-raisen met 99 met een stack van 20BB tegen een UTG limper en mid-position 4BB raise enzo. Waar ik eerst steeds dacht dat de UTG wel eens AA/KK zou kunnen slowplayen en de mid-position raiser zou wel eens (pak em beet) AQs hebben waarmee hij waarschijnlijk mijn shove gaat callen, waardoor hij met een A of Q op het board me kan uitschakelen, denk ik nu gewoon dat ik met 99 voor lig tegen een limper en AQs. Ik zag niet het gevaar van uitschakeling maar meer de mogelijkheden om chips te winnen.

HM2 heeft problemen om toernooien te verwerken, dus ik had er geen stats bij en kan de handen ook niet meer terug zoeken. 2 keer veel geluk gehad. Vooral net na de bubble, toen ik all-in moest met KcQc, met ik denk 8 BB. Een kerel callt met KK en flop een flush. En vlak voor de finale tafel zat ik ook met iets van 8BB toen ik all-in ging met AK. Ik zat tegen KK en er kwam een aas op de river!

Veel actie aan tafel waardoor ik toch maar handen als J8s en K6s weg moest leggen omdat ik dacht dat ik beter first in kon raisen met 8BB dan met 12BB re-raisen met een matige hand. Aan de finale tafel ging het voor mijn gevoel vrij snel, veel clashes waardoor ik ook wilde afwachten om first in te zijn. Toen een serie met kuthanden zoals 84o en 24s en nog steeds veel geraisede potten en stijgende blinds. Toen vielen de nummer 5 en 4 vrij snel af en dat zorgde ervoor dat ik toch 40 dollar meer won. Ik keek dus eigenlijk ook nog een beetje naar het klimmen op de prijzenladder. Met 3-handed pakte ik QQ en KQs achter elkaar op. Als 3de hand kreeg ik de 33, waarmee ik verloor van K8. Anders was ik chipleader met 2,5 miljoen vs 1.8 miljoen en 0.8 miljoen ofzo.

Veel geleerd en een voldaan gevoel dus. Zometeen start ik me weer 2 freerolls op en hoop ik weer wat centen binnen te harken. Afgelopen dagen geen zin gehad om Harrington volume 1 uit te lezen omdat ik van de eerste 200 bladzijden niet zo heel veel geleerd heb. Morgenavond hoop ik weer wat bladzijden te kunnen/willen lezen.

Voor Everest heb ik Neteller of Skrill nodig voor de transacties (ik gebruik tot nu toe altijd Ideal), welke raden jullie aan?

Beantwoorden
Citeren

ShovingLoose! Super! Ik lees je fantastische resultaat nu pas. Ben paar dagen weggeweest. Ik ben helemaal moe, dus ik schrijf later wat meer. Voor nu: een welgemeend proficiat! Ook jij kunt het, dat blijkt! Geniet ervan!

Rob.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Weer een prima avondje gehad. Zonde dat een steal+cbet voor 1/3de van mn stack niet goed afliep op Stars waarna ik me maar in the money folde. Op WPT Poker ging hij in het begin heel slecht qua starthanden, totdat ik met 4BB AQs kreeg. Ik kreeg niet eerder de kans om first-in met meer BB all-in te kunnen gaan en dus wachtte ik liever af. Verder liep alles goed omdat ik veel restealde (wat folden mensen veel nadat ze limpen/minraisen zeg....)
Met 7,5 BB all-in UTG met 88. Die konden niet winnen van ATs en JJ.

De resultaten van vanavond:

250 GTD voor 20 WPTpoints
Spelers: 496 (60)
Geworden: 13e
Gewonnen:`2,75 dollar

1000 dollar voor 20 FPP freeroll
Spelers: 2628 (378 plekken betaald)
Geworden: 320e
Gewonnen:`66 cent

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ai, net al snel eruit met KK in de 1000 dollar summer freeroll. Iemand beukt meteen all-in, wat zo vaak gebeurd in een freeroll, maar heeft AA. De flop is niet gunstig genoeg met A 5 K.

En net in de 20FPP 1000 dollar freeroll 3-way all-in tegen speler die zeker weten slechte handen hadden. Ik loop met AK tegen 89s en 25s aan. 98s wint met trips....

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Helaas na die AK beat niks meer kunnen doen. Met A7 eruit tegen 99 voor een 1185ste plek van de 3613 man. Aan het eind van de avond start ik er nog 2 op. Nu maar even weer wat bladzijden van Harrington on Hold'em Volume 1 lezen.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

In de 250GTD voor 20 Partypoints geen potten kunnen breken. Iets van 190ste geloof ik, van de 544 spelers.

Op Stars kreeg ik geen handen. 1 keer JJ en een keer A8s als mijn 2 beste handen. Toch daarmee me met veel tijdrekken in het geld kunnen folden. Kreeg ik met 1 BB op de BB ineens TT. Maar die overleefde niet tegen AJs.
Van de 2666 spelers 303de geworden voor toch weer 70 cent. Prima resultaat vind ik!

Beantwoorden
Citeren

Ja, goed resultaat, vind ik ook. Je bankroll is snel op de 100 gekomen met die grote ship! Dat is precies wat ik bedoel. Je komt vaak net itm, maar één van die itm's is een grote. Dat gebeurde bij jou ook. Nu weer even een wat mindere fase, en plots is daar weer zo een ship.

Gewoon lekker doorgaan zo.

Zelf gisteren ziek met migraine. Ik probeerde het nog wel, maar moest mijn favoriete toernooi afbreken. Moest gaan liggen/zitten/hangen. LOL... Nu weer wat opgeknapt. Straks eens kijken wat we kunnen spelen.

Vanmiddag vanalles te doen, en dan vanavond lekker rammen! Morgenavond is de eerste training van het nieuwe seizoen. Weer eens een balletje trappen. Is hard nodig, ben wat uit conditie geraakt. Misschien daarom ook de toename van de migraine-aanvallen.

Tot laterssss

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Helaas vandaag net voor het geld eruit op stars. Met AKs verloren van 33. Kreeg weinig goede handen, netzoals op WPT. Op WPT speelde ik mijn 77 wat te ruig (?) door met 16BB een UTG limper all-in te raisen. Hij had 66, ik flopte ook nog een flush draw maar hij kreeg zijn 2-outer op de river. Maar anders had ik weer echt serieus mee kunnen doen in het toernooi.

Misschien is dat wel de winst van deze week: Ik durf al veel agresiever te zijn met redelijke handen om echt te gaan voor een topklassering i.p.v. het elke keer op save te spelen.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Pfoe, wat kom ik hier gelukkig goed weg... Ik had op Pokerstars nog 47 FPPs. De freerolls die ik op Stars speel kosten 20 FPPs. Maar er zijn ook nog 500dollar freerolls voor 10FPPs. Dus ik wil graag nog 3FPPs verdienen.

Daarom maar 2 ZOOM tafels van 10NL opgestart. Maar gelijk 2 keer QQ vs KK.
12 dollar verlies in enkele minuten. Kut! Die wil ik terug. ZOOM is mijn spel totaal niet zo blijkt dus ik start een mix van 10nl,16nl en 25nl op. Niet volgens BRM uiteraard. Maar vooral op de 16nl zitten wat loose calling stations. Uiteindelijk nog wat winst gemaakt met de cashgames en 62FPPs! Nu kan ik als ik wil 3 keer een 20FPP toernooi spelen (die hebben fijnere starttijden dan de 10FPP toernooien). Dat had heel fout kunnen aflopen, dus de 2FPP die ik overhoud kunnen me gestolen worden, ik ga niet weer cash gamen op op een mooi rond getal qua FPPs uit te komen (is zoals nu blijkt ook nog lastig in te schatten). Eind goed al goed.

2 toernooien gespeeld, opnieuw op WPT poker in de 20WPTpoints freeroll geen potten kunnen breken en iets van 200ste geworden van de 500 spelers.

Op Stars ging ie prima. Totdat ik UTG te wijd push denk ik met KQo voor 8,5BB.
Ik krijg een call van AQs en AA. Van de 2593 spelers toch maar weer mooi 215de geworden voor 95 cent. Mede dankzij de kleine winst in de cashgames heb ik op dit moment als bankroll (voor de MTTs):

Pokerstars: $95,61
WPT-Poker: $10,51

Van 10 Augustus tot 24 Augustus ben ik op vakantie. Heerlijk genieten van de Spaanse zon! Daarna ga ik beginnen met het spelen van toernooien met een buy-in tussen de 0 en de 1 dollar. Mij is Everest aangeraden. Voor de vakantie maak ik me een noodzakelijke Skrill-account aan omdat Ideal bij Everest niet gebruikt kan worden. Ik verplaats mijn roll op Stars naar Everest. Het geld op WPT is te weinig (onder de 20 dollar namelijk) om te kunnen uitcashen, dus ik zal daar ook af en toe een $1 toernooi spelen. Voor de vakantie probeer ik me Kill Everyone te regelen. Ik heb hem in PDF, maar als tastbaar boek kan het me helpen mijn luie momenten op het strand/aan het zwembad door te komen!

Ik ben erg tevreden over mijn eerste weken op het MTT-front en mijn opgebouwde bankroll. In de openingspost zal ik naast mijn bankroll en resulataten nu ook mijn bestudeerde boeken/artikelen/videos bijhouden!

Beantwoorden
Citeren

Mooi verslag weer! Altijd fijn om te lezen, en overzichtelijk.

Ik denk er trouwens over om weer wat vaker op Stars te gaan spelen, maar of het een succes wordt weet ik niet. Het is feitelijk miraculeus dat ik daar nog kan spelen. Ik heb daar een tijdlang vijf accounts gehad, daarnaast speelde ik ook op twee accounts van mijn vrouw. Dus 7 accounts die bespeeld werden vanaf hetzelfde IP-adres. Daar moest wel trammelant van komen! Nadat ik betrapt was heb ik veel uitleg moeten geven, en vier accounts werden verwijderd. Mijn oorspronkelijke account mocht ik behouden, inclusief het geld erop!

Na vele ruzies, grof taalgebruik en diverse chat violation revokes kan ik nog altijd met iedereen chatten. Ik ben best wel verbaasd dat ik daar nog mag spelen. Ik heb wel beloofd dat ik mijn gedrag zou beteren (hetgeen ik ook gedaan heb), maar dat doen meer mensen, en ondertussen gaan ze gewoon door.

Verder heeft mijn vrouw het geld kunnen uitcashen dat ik op haar account had overgeschreven. Ze moest het uitcashen omdat ze Amerikaanse is. Die mogen niet meer voor echtgeld spelen. Dat uitcashen ging zonder problemen!

Zometeen een partijtje poker beginnen, en wat koffie.

Rest mij nog je een geweldige vakantie toe te wensen, met veel plezier, en in goede gezondheid terugkeren naar NL!

Groetend,

Rob.

Beantwoorden
Citeren