10j vs ak was geen flip daar liep je gewoon ver voor alleen unlucky was qq vs ak maja logisch toch zo gespeeld met die chipstack in die situatie
Oorspronkelijk gepost door Wazzza16
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Je opent echt veel en veelste groot in die laatste hand, gewoon min openen.Okee man, wanneer zit je aardig diep en ga je de minraises hoger maken dan ? of hou je deze minraises gewoon aan ?
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
ATo had ik zelf vaak gepushed voor 22bb en inderdaad de laatste hand mag je inderdaad kleiner openen met AKo.Ook bij een big toernooi ? meestal ga ik rond de 20bb of eronder pushen....maar niet erboven?
Ik shove zelfs 40bb diep tegen een CO of BU open.
Minraise vaak zodra stacks shallower worden
Tegen een min raise van de MP+1 speler is het denk ik best profitabel om met een 22bb stack te shoven. Ik denk als je boven de 30BB speelt dat je dan beter eerst kunt 3betten of callen.
Tegen een min raise van de MP+1 speler is het denk ik best profitabel om met een 22bb stack te shoven. Ik denk als je boven de 30BB speelt dat je dan beter eerst kunt 3betten of callen.
Jij gaat je 22-55 3betten tegen een cu of bu open?
Tegen een min raise van de MP+1 speler is het denk ik best profitabel om met een 22bb stack te shoven. Ik denk als je boven de 30BB speelt dat je dan beter eerst kunt 3betten of callen.Jij gaat je 22-55 3betten tegen een cu of bu open?
![]()
je wordt toch maar gecalled door beter?
Begin mei gaat de nieuwe datum worden....
Zelf ben ik ook 5 mei de volledige dag vrij... kunnen ook kijken of we die vrijdag dan pakken als je ook vrij bent.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Waarom zou je je minraises groter maken? Het zijn in bepaalde fases veelal steals dus waarom zou je daar risico mee lopen door ze te hoog te maken.
Klopt inderdaad
deze risico,s hebben mij al paar keer getroffen haha....
thankss voor de reacties guys
zal dit voortaan niet meer doen !
Oorspronkelijk gepost door Pannekoekk86
Begin mei gaat de nieuwe datum worden....
Zelf ben ik ook 5 mei de volledige dag vrij... kunnen ook kijken of we die vrijdag dan pakken als je ook vrij bent.
Okee man
jah inderdaad. Ik zal dit even bekijken op het werk, en je dan terugkoppeling geven
Cheersss Wes
Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
Tegen een min raise van de MP+1 speler is het denk ik best profitabel om met een 22bb stack te shoven. Ik denk als je boven de 30BB speelt dat je dan beter eerst kunt 3betten of callen.Jij gaat je 22-55 3betten tegen een cu of bu open?
![]()
je wordt toch maar gecalled door beter?
Dat was ook niet mijn bedoeling om met deze stack grote 22-55 te 3betten en dat is tegen de meeste spelers niet profitabel. Deze handen zou ik vaak callen voor setvalue.
Heey Guys,
Even een kleine update,
De laatste tijd speel ik een beetje BE met mtt, kan er helaas niet zoveel spelen omdat ik niet genoeg tijd hebt om te spelen haha..
Daarom heb ik besloten om een beetje af te gaan wisselen met MTT/CASH
Als ik genoeg tijd heb, ga ik zeker MTT spelen. Als ik wat minder tijd hebt ga ik spelen op 2nl. Hier wil ik een sample van 50k gaan maken en dan maar is kijken wat er uit komt te rollen
Heb vandaag Avondienst 2 tot half 11, dus daarna ga ik maar is even een paar uurtje op 2nl spelen
Morgen ligt het er een beetje aan wat de plannen van me vriendin zijn, anders ga ik morgen een paar mtt starten als het mogelijk is
Nou succes voor iedereen die gaat Grinden
De verleiding om hoger te spelen dan je bankroll toe laat is ook een goede les voor mij geweest. Vooral omdat je weet dat je het op een hoger niveau wel aankunt. Echter herken ik me dan wel in het tiltspook.
gl man met je sample op 2nl! en natuurlijk ook op mtt wanneer je er tijd voor hebt
Ik ben benieuwd hoelang je er over zal doen om 50k handen te spelen op NL2 wat volgens mij best veel is. Veel succes
Heeeeyyy guys even een kleine Update
Hoe gaat het tot nu toe met cash gamen?
Op het moment gaat het wel lekker
maar heb helaas nog niet echt volume gedraaid...

En dit is mijn Mtt Stats..

Heb gister de $8 180 man turbo Geshipt
goed voor $396..
dus ik sta weer in de groene cijfertjes zoals je kunt zien in de afbeelding
Nu ga ik de geld wat ik erop hebt gezet er dus weer vanaf halen....en dan
hou ik als het goed is nog iets van $270 over....
Dit gaan we weer proberen op te bouwen
Cheers
Dat is niet verkeerd. Hou er wel rekening mee dat je wel oppast dat je niet de $8 180 mans regelmatig gaat grinden, omdat je nu toevallig aan de goede kant van de variance zit.
Dat is niet verkeerd. Hou er wel rekening mee dat je wel oppast dat je niet de $8 180 mans regelmatig gaat grinden, omdat je nu toevallig aan de goede kant van de variance zit.
kun je hier wat dieper op ingaan waarom niet ?
Ik pak ze heel af en toe pak ik er een keertje een paar mee...maar ben dit zeker ook niet van plan om aan te houden aangezien mijn bankroll er sowiezo niet genoeg voor is, en jij mij nu nog duidelijker gaat maken waarom niet
Dat is precies punt wat SDK wil maken, speel ze niet continu maar af en toe paar keer spelen kan geen kwaad.