Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Dat is precies punt wat SDK wil maken, speel ze niet continu maar af en toe paar keer spelen kan geen kwaad.
Klopt inderdaad.. Maar waarom zou je deze niet continu kunnen spelen ? volgens jou ?
Dat is precies punt wat SDK wil maken, speel ze niet continu maar af en toe paar keer spelen kan geen kwaad.
Klopt inderdaad.. Maar waarom zou je deze niet continu kunnen spelen ? volgens jou ?
Oorspronkelijk gepost door Wazzza16
Dat is precies punt wat SDK wil maken, speel ze niet continu maar af en toe paar keer spelen kan geen kwaad.Klopt inderdaad.. Maar waarom zou je deze niet continu kunnen spelen ? volgens jou ?
Omdat het heel slecht brm is, dat spreekt toch voor zich?
Stel je hebt een reeks van 20 busts dan is je BR weg. En die reeksen zijn er; dat lijkt me toch meer dan genoeg reden :f_ugly:.
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Dat is precies punt wat SDK wil maken, speel ze niet continu maar af en toe paar keer spelen kan geen kwaad.Klopt inderdaad.. Maar waarom zou je deze niet continu kunnen spelen ? volgens jou ?
Stel je hebt een reeks van 20 busts dan is je BR weg. En die reeksen zijn er; dat lijkt me toch meer dan genoeg reden :f_ugly:.
Lolzzz dus het enigste minpunt hier op is dat ik niet genoeg BR hebt ?.....zijn deze toernooien wel genoeg ev+ dan ?
Dus als mijn Br het toelaat, zou ik deze gewoon kunnen spelen dus... ?
Greetzz
Stel je hebt een reeks van 20 busts dan is je BR weg. En die reeksen zijn er; dat lijkt me toch meer dan genoeg reden :f_ugly:.Lolzzz dus het enigste minpunt hier op is dat ik niet genoeg BR hebt ?.....zijn deze toernooien wel genoeg ev+ dan ?
Dus als mijn Br het toelaat, zou ik deze gewoon kunnen spelen dus... ?
Greetzz
Ik weet niet wat je AI bb/100 is en over wat voor sample + AVG BI
Dus kan niet zeggen of je de games beat of niet.
Hoe groot wil je dat de sample is ? dan laat ik je het zien, als ik die sample klaar hebt...
hoeveel mtt ? hoeveel handen ? zeg het maar
Hoe groot wil je dat de sample is ? dan laat ik je het zien, als ik die sample klaar hebt...hoeveel mtt ? hoeveel handen ? zeg het maar
![]()
bb/100 kijk je altijd over handen, iets van 50k handen ofso kan je aannemen als oke'ish' sample
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is niet verkeerd. Hou er wel rekening mee dat je wel oppast dat je niet de $8 180 mans regelmatig gaat grinden, omdat je nu toevallig aan de goede kant van de variance zit.kun je hier wat dieper op ingaan waarom niet ?
Ik pak ze heel af en toe pak ik er een keertje een paar mee...maar ben dit zeker ook niet van plan om aan te houden aangezien mijn bankroll er sowiezo niet genoeg voor is, en jij mij nu nog duidelijker gaat maken waarom niet
![]()
Je kunt makkelijk swings van meer dan 200 buy-inns krijgen in deze games en dat kun je alleen opvangen als je zo'n 300 buy-ins aanhoudt als je ze regelmatig zou grinden
Hoe groot wil je dat de sample is ? dan laat ik je het zien, als ik die sample klaar hebt...hoeveel mtt ? hoeveel handen ? zeg het maar
![]()
bb/100 kijk je altijd over handen, iets van 50k handen ofso kan je aannemen als oke'ish' sample
Okee dan zal ik hierna toe gaan werken (Y) Bedankt
Dat is niet verkeerd. Hou er wel rekening mee dat je wel oppast dat je niet de $8 180 mans regelmatig gaat grinden, omdat je nu toevallig aan de goede kant van de variance zit.kun je hier wat dieper op ingaan waarom niet ?
Ik pak ze heel af en toe pak ik er een keertje een paar mee...maar ben dit zeker ook niet van plan om aan te houden aangezien mijn bankroll er sowiezo niet genoeg voor is, en jij mij nu nog duidelijker gaat maken waarom niet
![]()
Je kunt makkelijk swings van meer dan 200 buy-inns krijgen in deze games en dat kun je alleen opvangen als je zo'n 300 buy-ins aanhoudt als je ze regelmatig zou grinden
thankss voor je reply
dus als ik rond de $2,500 br hebt dan zou ik deze regelmatig kunnen spelen...
Yep. Hoe was je weekend qua pokeren?
Het is helaas niet zo goed gegaan !
heb wel de 2 Scoops van $27 gespeeld, maar daar runde ik echt klote haha..
Deze gast had $18 op ze naam staan...
https://www.boomplayer.com/23763013_3D6ED0D874
Deze had $44 op ze naam staan..
https://www.boomplayer.com/23763764_71C4C931DA
Deze was ook behoorlijke jammer, average was pas 21k
https://www.boomplayer.com/23762998_DB2FDAAC5E
En deze handje was ook niet echt lekker haha..
https://www.boomplayer.com/23761112_0F617A21EC

Liep er gister helaas nogal wat onder
Maargoed we gaan gewoon door haha
Nu even een planning maken wat voor Mtt ik morgen ga pakken
Maby ook nog wel wat Scoops van $11
Greetz Wes
Als je wilt kijken hoeveel je onder ev runt is dit niet de manier om dat te doen. Je moet graph for: In hands played omzetten.
Okee bedankt man π
Zou je dit wat specifieker uit kunnen leggen ? Dan kan ik er vanavond naar het werk even naar kijken...
Thankss voor je reply π
Dan zou het dit moeten zijn neem ik aan ?
Ja en daarvan zou je dan de AI adj bb/100 moeten weten
Sample is daar wel te laag voor om daar iets serieus mee te kunnen.
Daar werk ik aan SDK