Ga naar het forum
Van Micro MTT naar ...

Meldingen
Alles wissen

Van Micro MTT naar de lage MTT, Step by Step ! A new beginning..

131 Berichten
14 Gebruikers
2 Reacties
14.9 K Weergaven
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Wazzza16
PokerStars Tournament #1918482471, No Limit Hold'em
Buy-In: $3.00/$0.30 USD
4313 players
Total Prize Pool: $12939.00 USD
Tournament started 2017/05/25 21:15:00 CET [2017/05/25 15:15:00 ET]

Dear Wazzza16,

You finished the tournament in 5th place. A USD 425.49 award has been credited to your Stars Account.

Congratulations!

Thank you for participating.

Gister weer een FT weten te redden, helaas ging het op het einde niet helemaal lekker...

Kreeg deze hand om de oren, terwijl we nog maar met 11 man zaten en ik 2e stond..

https://www.boomplayer.com/24027574_70423A720E

En op de FT helaas een flipje verloren met AQ<1010, jammer want de payjump was al $160...en had me in een goeie uitgangspositie neergezet..

maargoed, al met al mag ik niet klagen met zo einduitslag aangezien ik de heledag niet lekker runde..

Van het weekend misschien maar is weer wat proberen :f_thumbsup: maar aangezien het mooie weer wat tegemoet komt denk ik dat me vriendin plannen voor mij gaat maken hahaha

Cheers guys :f_drink:

In principe moet je altijd kijken naar hoeveel bb/100 je onder ev runt ipv chips onder ev. T kan anders een heel vertekend beeld opbrengen.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Hoezo een vertekend beeld ?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Nja zo'n pot lategame hoeveel blinds zullen dat zijn, Flipjes zijn vaak voor 60 blinden max. T enige verschil zit hem erin dat dit lategame is en al het andere niet.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Nja zo'n pot lategame hoeveel blinds zullen dat zijn, Flipjes zijn vaak voor 60 blinden max. T enige verschil zit hem erin dat dit lategame is en al het andere niet.

Denk dat je in de grafieken wel kunt zien vanaf dat ik al vanaf hand 200 eronder loopt ;) en er niet echt verbetering in komt te zitten.. en de lategame kwam pas aan het einde van de avond...

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

PokerStars Tournament #1918475838, No Limit Hold'em
Buy-In: $3.00/$0.30 USD
4382 players
Total Prize Pool: $13146.00 USD
Tournament started 2017/05/27 18:00:00 CET [2017/05/27 12:00:00 ET]

Dear Wazzza16,

You finished the tournament in 6th place. A USD 303.06 award has been credited to your Stars Account.

Congratulations!

Thank you for participating.

Helaas, weer net niet bij de big cashes :f_frown: Maar toch weer een FT, me 5e deze maand :f_thumbsup: hopelijk kan ik next time wel bij de top 3 komen ! :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

wazz man wat is er opeens gebeurd met jou? jij kon er vroeger toch niets van of is het gewoon luck? :P :f_drink::f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
wazz man wat is er opeens gebeurd met jou? jij kon er vroeger toch niets van of is het gewoon luck? :P :f_drink::f_biggrin:

Geluk is bij de Domme :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is weer een mooie cash. Het geluk is je gunstig gezind de afgelopen tijd :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

Mooie cash! gefeliciteerd!

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Thanksss Guys :f_cool:

Even een updatetje hoe de maand mei is geëindig,

Naar een stroef begin, is de maand toch redelijk goed verlopen :f_biggrin:

Ben zeker blij dat ik deze maand 5 final tables heb kunnen spelen, alleen een beetje jammer dat ik er niet 1 hebt geshipt. maar dat komt nog wel haha :f_thumbsup:

Ik hoop dat de maand juni ook weer een goede resultaat zal opbrengen!!

Me cashgame is nog steeds hetzelfde als bij de vorige update, heb in de tussentijd 0 handen gespeeld. aangezien ik super veel zin had op mtt,s te grinden.

Cheers en Goodluck iedereen :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Niet verkeerd. Hopelijk gaat het deze maand net zo goed of zelfs beter :gl:

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Heeey Guys (Y)

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update hebt gemaakt haha, ik heb de laatste tijd aardig wat mtt er doorheen geramd :f_ugly:

Het gaat de laatste paar weken niet heel erg lekker, ben er wel weer een paar keer heel dichtbij geweest voor een mooie cash ! maar helaas was de Variance kicking my ass op dat moment haha. Zal van het weekend even met een goeie update komen... hoe ik er nu voor staat en wat mijn plannen zullen gaan zijn... ik heb op het moment, veel interesse in de Tournament master class van Bencb789.... Denk dat ik deze ook wel ga doen :f_drink: Kost wel aardig wat geld, maar zal me ook wel aardig wat geld gaan opleveren in the future :f_thumbsup:

Cheers and Goodluck guys:f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zou mooi zijn als je dan het geld dubbel en dwars terug zou verdienen met deze coaching.
Veel succes alvast :gl:

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Ik zit eigenlijk te twijfelen tussen de Tournament master class, of de BPC Academy MTT..

Wat denken jullie ervan ?

Greetz :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

BPC Academy MTT.. Er zijn hier blogs geweest van bpc, die hielden het niet heel lang vol. Of stopten weer.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Ik zit eigenlijk te twijfelen tussen de Tournament master class, of de BPC Academy MTT..

Ik wil wellicht de prijs splitten (masterclasss) Of we kunnen de masterclass van doug polk en pratyush buddiga halen, die lijkt me ook wel goed.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
BPC Academy MTT.. Er zijn hier blogs geweest van bpc, die hielden het niet heel lang vol. Of stopten weer.

Dat was op het Engelse forum al helemaal een probleem. Ook zijn het concurrenten van PokerStrategy en zijn al deze blogs in de ban gedaan.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Ik heb de RYE gedaan :f_drink:

Nu maar is gaan studeren dan haha :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes en dat het je spel flink mag verbeteren :gl:

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Ik wil wellicht de prijs splitten (masterclasss) Of we kunnen de masterclass van doug polk en pratyush buddiga halen, die lijkt me ook wel goed.

Hoorde dat ze controleren op IP,s en ook het rippen van video,s :f_frown:

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Veel succes en dat het je spel flink mag verbeteren :gl:

Dankjewel :f_cool:

Beantwoorden
Citeren