Ga naar het forum
Van Micro MTT naar ...

Meldingen
Alles wissen

Van Micro MTT naar de lage MTT, Step by Step ! A new beginning..

131 Berichten
14 Gebruikers
2 Reacties
14.9 K Weergaven
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat zou inderdaad schelen. dan heb je vast een veel grotere hoeveelheid handen.

Ik had het ook over 1 specifieke dag, dat ik slecht runde haha :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien een idee om dan je grafiek van al je MTT's te posten.
Dan kunnen we dat eventueel bestuderen.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Misschien een idee om dan je grafiek van al je MTT's te posten.
Dan kunnen we dat eventueel bestuderen.

zal van het weekend even een update maken ;) me sample is nog behoorlijk klein, Mtt en cashgame...

Cashgame loopt over het algemeen wel goed tot nu toe :f_thumbsup: mtt kan ik helaas weinig volume maken ivm met weinig tijd :f_mad:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is natuurlijk het nadeel van MTT spelen. Dat scheelt weer dat je ook cash games speelt.
Dan wachten we lekker af op je grafiek.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Heey Boys :f_cool:

Sinds de vorige update heb ik wat cashgame en mtt,s gespeeld, heb niet zo heel veel volume kunnen draaien als ik graag zou willen, majah hardlopers zijn doodlopers toch :f_rolleyes: i.v.m. me ploegendienst moet ik deze 2 proberen te combineren..

Ik zal me Cashgame en Mtt sample hier plaatsen, ze zijn nog wel vrij klein om er iets te kunnen uitrekken maar toch leuk om altijd te zien :f_biggrin:

Cashgame sample is als volg,

Mtt Sample is,

Zoals jullie kunnen zien zou mijn BR eigenlijk nu ongeveer op $247 moeten staan, maar aangezien ik een tilt momentje hebt gehad op 50NL is mijn bankroll nu $150.

Mijn doelen voor de aankomende tijd zijn,

*Me Sample afmaken voor de cashgame
*Niet meer tilten
*Handen gaan bestuderen (Nu echt doen)
*Meerdere sites gaan verkennen
*Niet hoger dan 11$ MTT spelen !!!
*Wat mensen gaan volgend en kijken op Twitch

En tenslotte een mooie cash winnen hahah :f_drink:

Gister naar 9 uurtjes spelen uiteindelijk 6e geworden in de BB$2,20, Goed voor $129&52 Bounties.
Stond 5/6, hij ging all in en ik maakte een shove. A10<JK helaas verloor ik hem anders was het een leuke payjump geworden met een mooie bounty. Maar toch weer tevreden met een FT die op het lijstje erbij komt :f_thumbsup:

Cheers en succes allemaal ! :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Wat jij sinds de vorige update hebt gespeeld heb ik ongeveer heel mijn leven erdoor gejast :D

Keep up the good work :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De stats zien er niet heel slecht uit. Wel opvallend dat je relatief weinig verliest op de SB en weinig wint in vroege positie.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

super om de FT te halen, domper van die coinflip wel !

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Wazzza16
Heey Boys :f_cool:

Sinds de vorige update heb ik wat cashgame en mtt,s gespeeld, heb niet zo heel veel volume kunnen draaien als ik graag zou willen, majah hardlopers zijn doodlopers toch :f_rolleyes: i.v.m. me ploegendienst moet ik deze 2 proberen te combineren..

Ik zal me Cashgame en Mtt sample hier plaatsen, ze zijn nog wel vrij klein om er iets te kunnen uitrekken maar toch leuk om altijd te zien :f_biggrin:

Cashgame sample is als volg,

Mtt Sample is,

Zoals jullie kunnen zien zou mijn BR eigenlijk nu ongeveer op $247 moeten staan, maar aangezien ik een tilt momentje hebt gehad op 50NL is mijn bankroll nu $150.

Mijn doelen voor de aankomende tijd zijn,

*Me Sample afmaken voor de cashgame
*Niet meer tilten
*Handen gaan bestuderen (Nu echt doen)
*Meerdere sites gaan verkennen
*Niet hoger dan 11$ MTT spelen !!!
*Wat mensen gaan volgend en kijken op Twitch

En tenslotte een mooie cash winnen hahah :f_drink:

Gister naar 9 uurtjes spelen uiteindelijk 6e geworden in de BB$2,20, Goed voor $129&52 Bounties.
Stond 5/6, hij ging all in en ik maakte een shove. A10<JK helaas verloor ik hem anders was het een leuke payjump geworden met een mooie bounty. Maar toch weer tevreden met een FT die op het lijstje erbij komt :f_thumbsup:

Cheers en succes allemaal ! :f_thumbsup:

Lekkere sample en mooie resultaten man! Ga zo door. ALs ik jou was zou ik misschien lekker door blijven gaan met cashgames. Alhoewel ik zag dat je resultaten in de toernooien ook goed zijn echt mooi om te zien.

ps: Als je volgende keer weer gaat tilt-shotten op 50NL laat me weten haha :P

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Thankssss Guys :f_drink: :f_drink:

Zondag nog een FT gehaald :f_biggrin:

PokerStars Tournament #1912033693, No Limit Hold'em
Buy-In: $1.00/$0.10 USD
1963 players
$2093.00 USD added to the prize pool by PokerStars
Total Prize Pool: $10000.00 USD
Tournament started 2017/05/21 12:30:00 CET [2017/05/21 6:30:00 ET]

Dear Wazzza16,

You finished the tournament in 5th place. A USD 386.83 award has been credited to your Stars Account.

Congratulations!

Thank you for participating.

Helaas won ik de flipje niet :f_mad: :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Haha bedankt Forzawesley :f_thumbsup: gaat inderdaad de goede kant op ! :) alleen moet nog wel gaan beginnen met studeren aangezien ik dat nog nooit hebt gedaan haha :f_rolleyes:

Zal je volgende keer inlichten wanneer ik ga tilten op 50NL hahah :P

Cheers :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Eigenlijk zou je dat juist moeten laten. Al kun je als je zo doorgaat wel met je bankroll op NL50 spelen, maar dat is natuurlijk wel een heel ander niveau dan een MTT waar je afgelopen zondag de finale tafel hebt behaald.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

je moet toch niet mooi zijn om geluk te hebben he :P
komt eens wa tilten op unibet he maat ;)

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Eigenlijk zou je dat juist moeten laten. Al kun je als je zo doorgaat wel met je bankroll op NL50 spelen, maar dat is natuurlijk wel een heel ander niveau dan een MTT waar je afgelopen zondag de finale tafel hebt behaald.

Wat zou ik moeten laten SDK ?

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86

Haha wil je centjes niet afpakken maat :P anders moet ik je weer geld storten om wat te kunnen spelen haha :f_rolleyes: :f_tongue:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wazzza16

Wat zou ik moeten laten SDK ?

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86

Haha wil je centjes niet afpakken maat :P anders moet ik je weer geld storten om wat te kunnen spelen haha :f_rolleyes: :f_tongue:

Het NL50 spelen kun je het beste laten.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Jah haha daar heb je zeker gelijk in :f_mad: het was ook gewoon puur tilten lol....

moet me soms gewoon onder controle houden en aanvaarden als ik niet goed run:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad en zeker op basis van je MTT resultaten is het tilten op de cash game tafels ook nog nergens voor nodig vind ik, maar iedereen heeft zo z'n zwakke plekken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Die zwakke plek heeft zo goed als iedereen wel eens op slechte dagen. Spreek uit ervaring dat het zo lastig is om dat er uit te krijgen, misschien idee om NL50 gewoon te blocken (althans als dat kan in room waar je speelt).

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

Inderdaad en zeker op basis van je MTT resultaten is het tilten op de cash game tafels ook nog nergens voor nodig vind ik, maar iedereen heeft zo z'n zwakke plekken.

klopt indd, maar zal hier wel aan moeten werken.... wil altijd te snel en te graag veel $ winnen...het komt er eigenlijk op neer dat ik altijd teleurgesteld bent als ik de top 3 niet redt, en op dat punt moet ik toch echt eerder tevreden gaan worden...

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Die zwakke plek heeft zo goed als iedereen wel eens op slechte dagen. Spreek uit ervaring dat het zo lastig is om dat er uit te krijgen, misschien idee om NL50 gewoon te blocken (althans als dat kan in room waar je speelt).

ja, heb al meerdere malen dingen geblockt en weer unblockt :P dat werkt bij mij ook niet echt haha, zal toch moeten leren om geen domme dingen te doen die behoorlijk je BR laten slinken :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16 Topicstarter
Wazzza16
PokerStrategist

PokerStars Tournament #1918482471, No Limit Hold'em
Buy-In: $3.00/$0.30 USD
4313 players
Total Prize Pool: $12939.00 USD
Tournament started 2017/05/25 21:15:00 CET [2017/05/25 15:15:00 ET]

Dear Wazzza16,

You finished the tournament in 5th place. A USD 425.49 award has been credited to your Stars Account.

Congratulations!

Thank you for participating.

Gister weer een FT weten te redden, helaas ging het op het einde niet helemaal lekker...

Kreeg deze hand om de oren, terwijl we nog maar met 11 man zaten en ik 2e stond..

https://www.boomplayer.com/24027574_70423A720E

En op de FT helaas een flipje verloren met AQ<1010, jammer want de payjump was al $160...en had me in een goeie uitgangspositie neergezet..

maargoed, al met al mag ik niet klagen met zo einduitslag aangezien ik de heledag niet lekker runde..

Van het weekend misschien maar is weer wat proberen :f_thumbsup: maar aangezien het mooie weer wat tegemoet komt denk ik dat me vriendin plannen voor mij gaat maken hahaha

Cheers guys :f_drink:

Beantwoorden
Citeren