BR bij de start $50
BR na week 4 $ 37,26
BR na week 5 $ 45.25
Profit week 5 $ 7,99
Afgelopen week erg druk geweest op het werk. Waardoor ik niet ben toegekomen aan het updaten van mijn blog.
Vandaag zal ik dan ook een dubbele update doen. De update van week 5 en de update tot en met halverwege week 6.....wordt vervolg.
Deze week me groei en motivatie van week 4 zeker doorgezet. En merk ook, doordat ik meer ga lezen en notitie maken op mijn tegenstanders dat dit in me voordeel begint te werken....:banana:
Op een bepaald ogenblik naar ongeveer 75K handen had ik eindelijk een redelijke profit opgebouwd +$10 (5BI). Hiermee was ik zeer tevreden.... totdat het weekend aanbrak...
Zaterdag en zondag wanneer de meeste recreatie spelers online zijn kreeg ik allerlei bad beats om mijn oren...:wtf:.
Mijn AA werd zeker 3/4x gekraakt door de recreatie spelers met kaarten als K3, 57, en als ergste 10/2....
Telkens die 2 pair op de river....
Ik werd er helemaal gek van... het koste zelfs bijna mijn muis....:evil:
Gelukkig heb ik er kort over nagedacht en 1 nachtje slecht van geslapen... dit wil ik niet meer.... ik moet plezier hebben in het spelletje en mezelf verbeteren..... op de lange termijn ga ik meer profit zijn dan dit soort spelers...:gl:
Ben deze week ook weer met 2 pokerspelers via
in contact gekomen. En we zijn het één en ander aan het plannen....
Hopelijk verbeterd een groot deel in week 6... Helaas zal week 6 een week zijn waarin ik alleen aan het begin van de week poker kan spelen. Deadline op mijn werk en mijn kleine vent wordt 2 jaar deze week.
Iedereen succes deze week.... op naar mijn update van halverwege week 6