Zo'n 15Bi downer doet je natuurlijk wel ff aan 't denken zetten, is namelijk niet iets alledaags.
Iedereen zegt dat het iedereen kan overkomen, that's true, maar vaak komt het niet zomaar uit de lucht vallen. Er zijn verschillende delen die er aan meewerken.
De sterkste daarvan is ofcourse Variance, je kan dit zelf niet zozeer beïnvloeden welke kaarten je krijgt. Set over sets bv, it happens, shit happens.
Wat ik nu ff heb gedaan is wat vid's bekeken, atm secret of simplicity. Zoveel punten die m'n game wel beter zullen maken. Zonder dat je het doorhebt zul je namelijk enigszins autopilot spelen.
Onzin als FB, Skype etc on the side bijvoorbeeld leiden je alleen maar af. Tevens de rotzooi die rondom je ligt. Main point is dat je als je pokert, je 100% moet focussen hierop wil je het beste resultaat behalen.
Daardoor kan je ook die variance enigszins de kop indrukken want dan zie je spots die je anders als 'omfg setup' ziet, als een fold zien.
Ofwel door al die crap, speel ik probably telkens max mn B-Game, als ik dit allemaal clear, A-Game.
Dus wat ik binnenkort ga doen is, m'n desk opruimen en puur focussen op poker
En op die manier 100k months halen.