Ga naar het forum
Varune: > Cashgame ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Varune: > Cashgame > NL50/100 > Profitz.

1,578 Berichten
97 Gebruikers
0 Reacties
43.3 K Weergaven
Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door TFL999
Ik heb hier of in een andere blog een keertje iets gelezen over een nederlands bootcamp/forumdeel wat eraan zat te komen. Weet jij hier toevallig iets meer van?

Yes, deze staat nog enigszins on hold. Maar zou 1 april ook openbaar zichtbaar moeten zijn.
Ik was namelijk nogal ziek afgelopen tijd, dus had geen tijd om er iets aan te doen en daarnaast is het nogal lastig om alle topics een beetje op een rij te zetten.

Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Hoi,

Ik heb even een nieuwe database opgestart op m'n laptop, zodat ik m'n leuke downswing niet meer hoef aan te zien elke keer als ik een sessie start. Hopelijk werkt dit motiverend, enige nadeel is dat ik ofc geen stats meer heb op villains. Maargoed, eigenlijk gebruikte ik die ook veels te basic en zat teveel abc clickwerk te doen. Tijdens coachings was dit wel anders, want daar deed ik het wel veel meer, zo ga ik dus voortaan ook m'n 'privé' sessies spelen.

Oke doei.

Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Hmm ik wou vanavond ff een video in elkaar flansen, maar is er niet van gekomen. Eerst ff seminar gekeken en dacht daarna dat er ieder moment iemand hier kon komen en ik dus de video moest onderbreken. Alleen die persoon kwam nooit :')

Wel ff gepokerd.

Results:
1/2 BI up
En een berg colornotes rijker.

Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Weer eens de regular tables opgezocht op WPT. BI up over 800 handen, dus wel tevreden. Eerste allin was natuurlijk wel weer KK<AA :P

1 redelijke grote fout gemaakt imo, ik ging ervan uit dat meneer reg was. Dus maakte ik z'n callingrange tighter, ook doordat ik zelf KQ block en AK 3bet pre ook vaak. KJs callt nog, maar KJo of KTs en lager zag ik hem pre niet callen. Leek me daarom wel nice line zo:

Party, $0.25/$0.50 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

UTG: $71.16 (142.3 bb)
Hero (CO): $51.32 (102.6 bb)
SB: $50.19 (100.4 bb)
BTN: $50 (100 bb)
BB: $23.39 (46.8 bb)
MP: $23.07 (46.1 bb)

Preflop: Hero is CO with Q Q
2 folds, Hero raises to $1.50, BTN calls $1.50, 2 folds

Flop: ($3.75) K T K (2 players)
Hero bets $2.50, BTN calls $2.50

Turn: ($8.75) 6 (2 players)
Hero checks, BTN bets $5.11, Hero calls $5.11

River: ($18.97) 9 (2 players)
Hero checks, BTN bets $12.89, Hero calls $12.89

Results:

Spoiler

$44.75 pot ($2.23 rake)
Final Board: K T K 6 9
Hero mucked Q Q and lost (-$22 net)
BTN showed K T and won $42.52 ($20.52 net)

Denk dat als ik wist dat het een fish was, ik de river wel moest folden.

K2AA72
Elite Grinder

mweh komt veel aan op de river, verder lijkt het me een standaard lijn

Sjors777
Oldschool Grinder

Mja deviation van c/c all the way kan ook wel eens hoor. Zeker omdat vil met zijn range met sd gaat behind checken en enkel bet met kx en alle air, wat dus 90%+ air is :)

R is denk wel een fold, zie hem niet 0 equity bluffs maken op de t en super veel semibluffs op de t komen wel aan. Jij kan ook nog altijd qj/fd hebben vanuit zijn percieved (nl50 regs zijn niet super goed :P ) denk dus dat hij niet super veel bluffed hier, vind zijn size ook redelijk valueish. Op blank r fold ik niet, maar je wilt imo wel eens folden in deze spot en dan is dit een van de beste rivers om het op te doen.

Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Quicky update:

Haast geen tijd om te spelen, maak ook weinig tijd. Maar zit midden in tentamen periode nog, dus dat heeft 10x meer prioriteit atm. Wel van de week 1 vd belangrijkste hertentamens gehaald voor m'n propedeuse, dus die heb ik ook in de pocket.
Vanaf volgende week wil ik dan toch wel 1 a 2 avonden inplannen om te pokeren. Want ik heb deze maand nog eigenlijk 0 handen gespeeld.

DeLau
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door DeLau
Propedeuse? :f_eek:

Belg?

DeLau
Elite Grinder
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Varune
Quicky update:

Haast geen tijd om te spelen, maak ook weinig tijd. Maar zit midden in tentamen periode nog, dus dat heeft 10x meer prioriteit atm. Wel van de week 1 vd belangrijkste hertentamens gehaald voor m'n propedeuse, dus die heb ik ook in de pocket.
Vanaf volgende week wil ik dan toch wel 1 a 2 avonden inplannen om te pokeren. Want ik heb deze maand nog eigenlijk 0 handen gespeeld.

Gratz! Binnen is binnen :)
P nu ook bijna klaar dan met dat hertentamen?

Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Yeah die heb ik dus door dat laatste hertentamen gehaald :)

Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Hallo!

Volgens mij kom ik weer een beetje terug op het forum na een leuke storm. :coolface:
Heb zelf ook heel weinig gespeeld, vanwege tentamens en omdat ik er niet veel voor voelde om te spelen. In m'n vrije tijd slingerde ik eerder de xbox aan om wat mensen af te knallen dan om te gaan pokeren.

Nu begint het toch wel weer veel erger te kriebelen. Heb geloof ik ook minder dan 5k handen gespeeld afgelopen maand, wat voor mijn doen heel erg weinig is. Als je ook nog nagaat dat ik coaching geef en dan wel 'moet' spelen :P Wat ik uiteraard wel met veel plezier doe, omdat het toch anders speelt dan voor mezelf.

Anyways waar ik naar uitkijk komende maand: Engelse bootcamp, hoop hier ook voor de nederlandse leden veel bij te helpen als er vragen e.d. over zijn.
Daarnaast wil ik veel session reviews doen van leden, omdat ik denk dat dit toch wel de beste coaching is die je persoonlijk aan iemand kan geven. Nu is de vraag van mijn kant, hoeveel vraag is hier naar, omdat het dan ook een beetje in te schatten is qua planning.

PS: ik ben wel vet goed in Call of duty weer geworden afgelopen maand. :coolface:

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ben zeker geïnteresseerd in een sessiereview :).

MoneyStef
PokerStrategist

Uiteraard zie ik een session review zitten, leuk aanbod.

Schelles
Oldschool Grinder
kalakaja
PokerStrategist

hoe kan je goed zijn in CoD met pookjes..

:P

OmdatHetKan
PokerStrategist

Nou ik stuur die van mij maar niet :( ben bang dat ie spontaan op tilt slaat :D