Ga naar het forum
Victor Robl ist da ...

Meldingen
Alles wissen

Victor Robl ist da wieder in 2014

546 Berichten
59 Gebruikers
0 Reacties
16.6 K Weergaven
Varune
Elite Grinder

[IMGM] [/IMGM]

Met de nieuwe koning op de troon en het fijne lenteweer eindelijk buiten, leek het me een mooi moment om me weer goed op poker te storten en daarbij hoort ook een nieuwe blog.
Heb de afgelopen tijd(paar maand) weinig met poker en 't forum bezig gehouden, omdat ik dus paar laatste tentamens voor m'n opleiding moest halen, wou ik ermee doorgaan. Die heb ik inmiddels al gehaald zoals te lezen viel in m'n andere blog. Daarnaast had ik het probleem in een massive downer te zitten, maar die hoef ik ook niet meer te zien omdat m'n database tijd terug was gecrashed. Weet niet of dat een pluspunt of minpunt is.
Anyway, Afgelopen maand dus heel weinig gespeeld daardoor, minder dan 6k handen geloof ik. Met een paar lollars winst.

Nu zit ik een beetje in dubio met op welke site ik ga spelen, Ik heb nog $$ op WPT en Stars, maar door m'n inactiviteit op WPT is m'n bonusstatus verlopen en kan ik m'n punten niet goed inruilen. :rage: En ja mede met de veranderingen daar, die we allemaal inmiddels kennen, is het niet zo aanlokkelijk meer om te spelen. (Hoewel ik waarschijnlijk nu door inactivity in de fishy playerpool zit. :coolface: )

M'n laatste post in m'n andere blog ging over het geven van session reviews. Met het aankomende (en aanwezige) videoaanbod is het namelijk lastig om echt supergoede content er nog naast te maken. Mij leek dan ook session reviews van leden een zeer goede aanvulling hierop. Hoe dit in zijn werking word gezet moet ik nog overleggen, maar mij lijkt dat leden die actief zijn bij de handbeoordelingen(hint) wel een stapje voor hebben.

Wat te verwachten in deze blog:

:heart: Solid handreviews
:heart: Links naar allerlei handige Cashgame vids etc
:heart: Wat getroll.
:heart: En uiteraard mijn eigen voortgang.

Beantwoorden
Citeren
545 reacties
samni
PokerStrategist

Bolletje :)

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Inderdaad, bolletje :)

Suc6!!

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Het lijkt wel of alle mods hierop hebben zitten wachten. :D

Bolletje ofc.

Beantwoorden
Citeren

Naajs :)

Beantwoorden
Citeren
Eurnt
Oldschool Grinder

Bolletje obv!

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Gewoon de Wim-Lex van de cashgames in ons midden, glll!

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76
PokerStrategist
Beantwoorden
Citeren
Fladdermouse
Oldschool Grinder

Good luck!

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Nou vooruit dan maar bolletje :D

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Bol!

Beantwoorden
Citeren
TFL999
PokerStrategist

Bol en Suc6!

Beantwoorden
Citeren
Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Ah redelijk wat animo alweer, nice to see!

Met het poker wat ik weer komende tijd meer ( en ofc beter) wil doen, hoort uiteraard ook goed materiaal. Nu heb ik altijd gespeeld op 1 beelscherm, maar ben een 2e nodig voor tablesearch en whatever en bij coachings behoor ik eigenlijk ook 2 schermen te hebben. Vandaar Dit topic, Reacties zijn altijd welkom.

Tevens zit ik nog steeds met het probleem dat ik ~6k punten op WPT heb, om die met redelijke rakeback% vrij te spelen, moet ik eerst goldstatus halen daar en dan nog weer de bonus vrijspelen, best kutwerk. Ook omdat ik al op stars weer wil beginnen op de regular tables om zo dynamics op te bouwen die ik dan weer beter kan gebruiken in m'n coachings. Want als ik enkel in m'n vrije tijd op WPT ga spelen en tijdens coachings op stars, dan kan ik dus nooit met 'dynamics' coachen.

Coachingstijdstip
Daarnaast nog even een vraagje voor al mijn trouwe coaching volgers en yoshiwa: Het kwam net lichtelijk naar voren, dat het voor de mensen die er aanwezig waren net, dat donderdag 19:00 een best wel kuttijdstip is. Nu had ik zelf deze tijd gekozen, omdat ik dacht dat het wel een mooi tijdstip is en ik verder dan avond vrij heb, maar als er andere voorstellen zijn, waar ik ook mee instem, dan kan het misschien wel op een ander moment.

Beantwoorden
Citeren
pollentier
PokerStrategist

dag varune succes in je blog hopelijk heb je goede resultaten maar vooral heb je veel plezier veel groetjes pollentier

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Even een bolletje plaatsen :D

Want als ik enkel in m'n vrije tijd op WPT ga spelen en tijdens coachings op stars, dan kan ik dus nooit met 'dynamics' coachen.

Waarom niet tijdens de coaching op WPT spelen dan? :D Everybody wins.

En over het coachingstijdstip. Ik begon er even over idd. Voor mij zou 20:00 stukke beter uitkomen. Nu heb ik je coaching nog maar 1 keer bezocht dus behoor niet tot de trouwe deelnemers, maar mocht ie opschuiven kan ik er wel vaker bij zijn :).

Succes aan de tafels.

Beantwoorden
Citeren
Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Omdat WPT/Party sinds paar maand geen officiele partners zijn met PS, mag ik er ook eigenlijk geen coaching geven, omdat ik dan 'reclame' maak voor WPT/Party. Dus ja, daarom :P

Anders had ik dat inderdaad ook wel gedaan.

Toen ik werd aangesteld als coach/videoproducer, was 't ook behoorlijk 'FUUUU' omdat WPT dus atm m'n mainsite is/was. En ik dus op stars of een andere partner site met een schone lei moet beginnen. :(

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Hey Varune,

Ivm tijdstip van je coaching: ik vind het best wel balen dat ik em altijd net mis. Denk dat tijdens de week 19u nogal slecht uitkomt, iets later beter zou zijn. Half 8 of 8 uur of zo.

Voor de keren dat ik er bij kon zijn, vond ik het in ieder geval een prima coaching, dus hoop zeker dat ie niet verdwijnt.

Beantwoorden
Citeren
Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Over verdwijnen heeft niemand 't gehad geloof ik ;) Enkel de tijd/dag was misschien problematisch voor sommigen.

Orodin die kwam ook even mijn coaching overvallen om te zeggen dat m'n Eerste video online staat. Daardoor was ik helemaal afgeleid en spewde ik de rest vd coaching. :coolface: J/k ofc.

Over de vid: Het is de eerste video die ik ooit heb gemaakt, dus het is heel ongewennig, wat imo met m'n coachings e.d. al een stuk is verbeterd. Daarnaast zit er een irritante tik in van m'n oude headset die inmiddels al stuk is. Veel blijer met m'n Siberia V2 Frost blue headset. :pokerface:

Verder net even de eerste video bekeken van Splitsuit. Zeker een aanrader voor de Gold+ leden.

Beantwoorden
Citeren

Ga je volgen.

Wat de coaching betreft rond een uurtje of 8 zou inderdaad wat beter zijn scheelt een hoop gehaast. Dag maakt me niet zoveel uit.

Beantwoorden
Citeren