Met de nieuwe koning op de troon en het fijne lenteweer eindelijk buiten, leek het me een mooi moment om me weer goed op poker te storten en daarbij hoort ook een nieuwe blog.
Heb de afgelopen tijd(paar maand) weinig met poker en 't forum bezig gehouden, omdat ik dus paar laatste tentamens voor m'n opleiding moest halen, wou ik ermee doorgaan. Die heb ik inmiddels al gehaald zoals te lezen viel in m'n andere blog. Daarnaast had ik het probleem in een massive downer te zitten, maar die hoef ik ook niet meer te zien omdat m'n database tijd terug was gecrashed. Weet niet of dat een pluspunt of minpunt is.
Anyway, Afgelopen maand dus heel weinig gespeeld daardoor, minder dan 6k handen geloof ik. Met een paar lollars winst.
Nu zit ik een beetje in dubio met op welke site ik ga spelen, Ik heb nog $$ op WPT en Stars, maar door m'n inactiviteit op WPT is m'n bonusstatus verlopen en kan ik m'n punten niet goed inruilen.
En ja mede met de veranderingen daar, die we allemaal inmiddels kennen, is het niet zo aanlokkelijk meer om te spelen. (Hoewel ik waarschijnlijk nu door inactivity in de fishy playerpool zit.
)
M'n laatste post in m'n andere blog ging over het geven van session reviews. Met het aankomende (en aanwezige) videoaanbod is het namelijk lastig om echt supergoede content er nog naast te maken. Mij leek dan ook session reviews van leden een zeer goede aanvulling hierop. Hoe dit in zijn werking word gezet moet ik nog overleggen, maar mij lijkt dat leden die actief zijn bij de handbeoordelingen(hint) wel een stapje voor hebben.
Wat te verwachten in deze blog:
Solid handreviews
Links naar allerlei handige Cashgame vids etc
Wat getroll.
En uiteraard mijn eigen voortgang.