Lekker bezig jonge! Hoe noemt dat liedje op de achtergrond?
Cheers
Inderdaad, lekker bezig man. Het verschil tussen het eerste en laatste filmpje is ook echt huge, je ziet er op de laatste veel gezonder en beter uit, no homo.
Keep it up. ♠_cool:
Satellite van B.O.B
Oh ik wilde verder nog even vermelden dat ik weinig gepokerd heb omdat ik meer met andere zaken bezig ben geweest, ik ben nu ook poker-uren aan het inplannen zodat dat er ook van komt, met vast start en stoptijden.
Ook lig ik niet meer in bed te pokeren met laptop (of sowieso ik deed alles op de laptop in bed), kom nu gewoon meteen 's ochtends mn bed uit en zit aan m'n bureau, huge improvement ook in m'n game mind en alles
Als laatste ga ik iets doen dat makkelijk lijkt maar erg moeilijk is: Single-tasken . In principe betekend het gewoon één ding tegelijk doen, dus niet pokeren en sms'en, niet pokeren + series, niet eten en TV series kijken etc, je begrijpt het wel. Ik wil dit vrij extreem gaan doen omdat ik het echt een goed iets vind, je verwaarloost gewoon de helft van de dingen die je doet als je ze niet goed doet / met je hele focus.
Joshua out!
Zo, gisteren dus squash + boksing en vandaag al een stuk minder last van spierpijn hoewel boksen weer echt zwaar afzien was, in a good way. Vandaag weer m'n 2u poker target gehaald en ik moet zeggen dat ik het weer wat leuker begin te vinden dus misschien plan ik vanavond nog een sessie in.
Nu even wat lunchen en dan Jersey Shore kijken, dan uurtje thesis en naar de super.
Ik zal morgen weer een videotje upgooien.
Joshua out!
Oorspronkelijk gepost door envyjosh
Zo, gisteren dus squash + boksing en vandaag al een stuk minder last van spierpijn hoewel boksen weer echt zwaar afzien was, in a good way. Vandaag weer m'n 2u poker target gehaald en ik moet zeggen dat ik het weer wat leuker begin te vinden dus misschien plan ik vanavond nog een sessie in.Nu even wat lunchen en dan Jersey Shore kijken, dan uurtje thesis en naar de super.
Joshua out!
Hi Josh, goed dat je weer wat poker speelt :D. Waar kijk jij Jersey Shore?
Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Oorspronkelijk gepost door envyjosh
Zo, gisteren dus squash + boksing en vandaag al een stuk minder last van spierpijn hoewel boksen weer echt zwaar afzien was, in a good way. Vandaag weer m'n 2u poker target gehaald en ik moet zeggen dat ik het weer wat leuker begin te vinden dus misschien plan ik vanavond nog een sessie in.Nu even wat lunchen en dan Jersey Shore kijken, dan uurtje thesis en naar de super.
Joshua out!
Hi Josh, goed dat je weer wat poker speelt :D. Waar kijk jij Jersey Shore?
Ik download het met torrents :$
Morgen weer vlog, wilde eigenlijk vanadaag een maken maar met verdoving werkte het niet echt lekker, verstandskies laten trekken vandaag en over 6 weken andere kant ;o
Old yellow bricks van Arctic Monkeys is altijd nice
Druk sport schema zeg, sicke veranderingen sinds start VLOG
Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
Waar is Delta toch? Word wel weer tijd voor een update!
Nieuw materiaal nodig voor een video?
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
Waar is Delta toch? Word wel weer tijd voor een update!Nieuw materiaal nodig voor een video?
Hell yeah!
Oh en
dat nummer is zo extreem lekker, overigens is het een mix van een nummer dat ik niet kon vinden en hier een thread over had gestart, en nu gevonden heb dmv deze remix die iemand me stuurde
Zo, even een update
Videoblog:
Ik denk dat ik bij deze dit even stilzet, persoonlijk heb ik aan dit 'experiment' erg veel gehad, mijn leven ziet er nu sinds mijn eerste video van 2 maanden geleden een stuk beter uit. Dingen die verbeterd zijn:
- Beter dag/nacht ritme
- 7-8x per week sporten ipv 1 a 2 keer per week
- Meer en betere sociale contacten / sociaal leven
- Algemeen meer energie en tevredenheid over hoe het zit
- Begin van een nieuwe instelling van leven / mindset*
De reden dat ik hier mee stop is eigenlijk simpel: Ik denk niet dat mensen het veel boeit, en ik begrijp het ook wel want eigenlijk is elke video ongeveer het zelfde, en het constante gespew van plannen/gedachten/gevoelens in (v)logs is voor de vlogger zelf boeiender/beter dan voor de kijkers.
Nieuw Project / geschiedenis
Ik heb de laatste tijd veel nagedacht, over poker, over mijn relatie, over mijn gedrag en over mijn (gebrek aan) discipline en motivatie. Conclusie: er zitten genoeg leaks in mijn leven, die ik eigenlijk wel voor een groot deel wil pluggen (om maar even in pokertermen te praten). Één van de dingen die ik geleerd heb puur van het maken van de vlogs is heel simpel het idee dat als ik iets op camera zeg, uitspreek voor mezelf of opschrijf het dan pas vorm krijgt, en dat dit ook een van de redenen is waarom ik voor mijn gevoel erg veel aan dit project gehad heb. Het is hetzelfde als met alle andere dingen in het leven: Pas als je actief mee gaat doen ga je wat leren. Denk aan het belang van notities maken, het gaat er niet om dat je het later terug kan kijken, het gaat er om dat je er direct mee bezig bent: je gaat actief met de informatie om. Je kan dit overal op doortrekken, zeker ook op poker. Als je passief video's gaat bekijken leer je gewoon geen ene drol, en zeker in deze tijden zal het gewoon niet genoeg zijn om maar gewoon aan te nemen dat als Pro X of videoproducer Y zegt dat 1+1=2 dat je het dan maar moet aannemen. Handen posten, sessies analyseren, studiegroepen etc etc.
Dus, wat gaan we nu dan doen, want ik moet immers wat doen met de hoeveelheid vrije tijd die ik ter beschikking heb. Wat ik wil gaan doen is eigenlijk het volgende; ik wil voor mezelf informatie vergaren en samenvatten waar ik van denk "Dit kan mijn leven verbeteren". Waar ga ik deze informatie vinden? Boeken/Colleges/Vrienden/TEDtalks/Inspirerende verhalen etc. Verder wil ik iets gaan doen met deze informatie: ik ga het kort samenvatten, op digitaal papier en er dan eventueel om de X dagen/weken/maanden/jaren er een stukje over schrijven, en natuurlijk zoveel mogelijk van deze dingen praktisch ook toe te passen.
Persoonlijke veranderen in slechte zin
Ik doe steeds meer dingen waar ik vroeger van walgde. Ik denk dat ik (buiten poker) meer afbreek dan opbouw in sociale contacten, ik ben meer bezig met mijn gelijk te krijgen en me 'er uit te lullen' dan dat ik productief bezig ben door samen tot een oplossing te komen. Ik ben altijd in discussie en zelfden in dialoog, iedereen moet maar meedoen met Joshua's wereld want Joshua heeft altijd gelijk. Verder ben ik wat vrouwen/meisjes betreft extreem manipulatief en gewoon vervelend over het algemeen: ik vind het leuk om ervoor te zorgen dat iemand me leuk vind en ik bereik dit meestal door naar te doen met een lach, beetje constant push en pull te doen tot ze er gek van worden. Ik merk dat mijn doel nooit echt is, of geweest is om seks met een meisje te hebben maar gewoon puur dat ik weet dat ik iemand kán krijgen en dat ik weet dat als ik in een kamer ben met een meisje dat de rest van de mannen kan doen wat ze willen maar dat als ik naar huis wil en ik zeg het tegen haar dat ze gewoon lekker meegaat, wat ze ook aan het doen is. Ik (denk) wel te weten waar dit gedrag vandaankomt (vroeger gepest, heeel vaak verliefd, nooit vriendin kunnen krijgen tot ik 15 was, super low self esteem in die tijd etc. dus waarschijnlijk gewoon bevestiging zoeken diep van binnen).
Het probleem met bovenstaande is dat het allemaal zo lekker voelt: beetje alles beter weten en lekker kunnen lullen is wel leuk, gelijk krijgen of hebben is leuk. En sure, het is allemaal niet zo'n probleem maar het probleem is dat ik moeite heb met mijn grenzen, ik drijf het vaak door tot het extreme, voornamelijk als ik het heb over vrouwen/meisjes. Ik heb recentelijk tot 4x toe op een avond tegen iemand gezegd: "Sorry dat ik zo kut doe, ik zal het proberen niet meer te doen oké?" en blijkbaar kan ik het dus gewoon niet: vroeger was ik een lieve aardige jongen zonder enig succes bij de vrouwen, nu kan je me regelrecht in een hokje flikkeren met een label "foute man / eikel". Dit vind ik naar om te realiseren, maargoed nice guys always finish last, en zo is het ook gewoon echt.
Dus, nu wat?
Leuk en aardig allemaal beetje nadenken over hoe alles nu zit bij jezelf, maar ik heb er natuurlijk pas wat aan als ik daadwerkelijk acties onderneem waardoor ik me beter ga voelen over dingen. Ik wil succesvol worden in leven (en dan bedoel ik niet mirrions binnenschrapen), ik wil geen spijt hebben van dingen en geen mogelijkheden laten liggen die ik nu heb en later eventueel niet meer. Heel cliché, maar je leeft maar één keer (tenminste, zo denk ik er over), dus je kan er maar beter het beste van maken.
"For the past 33 years i looked in the mirror and asked myself:
"If today were the last day in my life, would I wan't to do what I'm about to do today?"
And whenever the answer is 'No' too many days in a row, I know I need to change something"
- Steve Jobs
Joshua out!