Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

wcgrutto

2,853 Berichten
106 Gebruikers
4 Reacties
76.9 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zijn allemaal mooie dieren en dan vooral jouw nieuwste lid van jouw familie en dat hij wel gewoon oud mag worden.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Afgelopen weken amper gespeeld, dus zal maar even melden dat hier niet zo heel veel meer gaat gebeuren in de blog. Toch niet tot de winter. Ik zal af en toe wel nog eens wat updaten over het leven in het prachtige (en momenteel fokshete) Hrvatska. Maar daar zal het bij blijven. Ik ga hier niet meer zitten bloggen, enkel om een klein beetje meer kansen op een Ipad, die ik eigenlijk toch niet hoef. Maar ik blijf wel nog wat actief in topics die me interesseren, zoals koers enzo.
Tot de volgende update.:f_pleased:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Al even geleden dat ik nog eens wat postte.

Tis hier warm in Hrvatska.
Al een maand +30. Met dagen van 40 er tussen. Iedere dag uitkijken naar de zon die verdwijnt, een koude plons in de zee. (alhoewel die ook steeds warmer wordt). Ook heeft het hier al bijna 2 maanden niet geregend. De bomen verliezen hun bladeren en het gras is dorder dan dor. Wat het vuur wel leuk vind. Al enkele bosbrandjes kunnen zien. Vandaag zaten we zelfs een halve dag in de rook en aangename brandgeur. Maar gelukkig allemaal nog ver genoeg om ons zorgen te maken. Ook zijn ze hier duidelijk goed voorzien om het te bestrijden.
Hier een fotoke van een blusvliegtuig in actie (getrokken vanaf ons terras)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooie foto. Al is het wel zonde van de natuur dat het steeds weer in de fik vliegt in de zomer.

Beantwoorden
Citeren

De woestijn rukt op, ook in Europa! Zeer jammer.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

@SDK
Jep is waar, maar is dan ook weer goed voor de vruchtbaarheid van de grond en de natuur in de volgende jaren. (Zolang het niet jaren achtereen voorkomt)

@Robbie
Achja, dit jaar was het een zeer koude, enorm natte winter en is het een droge heel warme zomer.
Vorig jaar was het een warme, droge winter en een koudere en zeer natte zomer.

De wereld warmt op, das waar, maar om conclusies te trekken op 1 zomer is wat kort door de bocht.
En het is niet jammer dat de woestijn oprukt. Het is jammer dat wij de grootste oorzaak zijn voor dit en er veel te weinig aan doen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zeker. Al zul je dan het hele politiek landschap wereldwijd op z'n kop moeten zetten willen we de milieuvervuiling wereldwijd met meer dan 90% reduceren en dat zal helaas ook niet gebeuren. Al begint een beter milieu bij jezelf.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Leef je nog?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Een update zou inderdaad wel leuk wezen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Toch niet verdwaald in de woestijn?

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

srećan rođendan:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

idd wel raar dat wc nog niets heeft laten weten :f_confused:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Waarschijnlijk druk met andere zaken dan pokeren.

Beantwoorden
Citeren