Je hoofddoel/doelstelling is natuurlijk psychologisch wat sterker worden, en daarvoor zijn die k-limieten wel geschikt omdat, als je erin slaagt, een veel betere drijfveer hebt gehad.
Op NL25 is het feitelijk alleen maar geld wat je vergooid, en dat is makkelijker ... maar hoe meer badbeats en coolers je tegen krijgt, des te langer moet je op die kut limiet blijven spelen met al die donks die spewen met 72o en een FH hitten.
En daar draait het net om, die psychologische klik. En als je die doorstaat dan zal je op NL25 ook een stuk sterker zijn daardoor. En het is nu niet dat het eeuwen gaat duren om vanaf NL2 terug naar NL25 te geraken. Als de pokergoden je wat goed gezind zijn moet NL2-NL10 toch lukken op een maandje of 2 maximum. Daarna nog tijd genoeg dus om de rest te beaten en wat geld te verdienen.
Beter zo als binnen x-aantal tijd weer moeten posten dat je broke bent.
Dat is althans mijn mening want ik krijg ook de vliegende van NL4 bij mij, maar ben ervan overtuigd dat het me een pak meer gaat opleveren als die paar honderd euro die ik NL10 verdiend zou hebben.
En NL2-NL5 is zeker gewoon ABC poker zonder al te veel gekke dingen. Dus als je je verveelt kun je 10-12 tafels openen in plaats van 6-8.