Dit heb je iniedergeval goed opgemerkt
En ik denk dat ik dit eens veel serieuzer moet gaan nemen.
het probleem is als ik dan wel een keer moe ben ik toch graag wil spelen, nu denk ik dat ik wel een oplossing heb hiervoor, als ik moe ben moet ik gewoon op een account gaan spelen waar ik wat geld of play money op heb staan, wat ik speciaal gebruik om gewoon een beetje te spelen voor de lol.
Wie weet gaat dit werken, ik vind het zelf wel een goed idee.
Zou je de volgende keer als je denkt dat ik niet genoeg slaap heb het even willen zeggen
wie weet dat je me wakker schudt (voordat ik broke ga
)
Mijn bankroll is inmiddels 131 dollar, dit heb ik weer opgebouwd vanaf de 20 euro die ik nog had staan. Ik speel zoom 4 tafels zonder stats, wat ik overigens veel fijner spelen vind, ik raak nogal eens door de war en maak foute beslissingen doordat ik alleen maar op stats afga.
Ik speel NL10, dit is wel boven mijn BRM maar ik weet dat ik NL10 makkelijk beat als ik normaal speel en uitgerust ben.
Ik ga me de komende tijd richten op optijd naar bed gaan, wat moeilijk gaat zijn omdat ik gewend ben om na 12en ergens te gaan slapen, soms 2 , soms 3 uur.
We zullen wel zien hoe ver ik ga komen, ik ben iniedergeval van plan om eerst nog maar eens niet te gaan storten.
het ging de laatste tijd zo goed, iniedergeval met mijn spel, ik had het idee dat mijn spel aan het improven was, wat ik wel merk is dat ik bijna geen handen meer poste en videos meer keek, wat ik eerder wel veel meer deed, dit moet ik natuurlijk ook vasthouden als het goed gaat met mijn spel.
Ik ga iniedergeval mijn sport vasthouden, zwemmen in de ochtend, smiddags hardlopen en misschien nog wat fitness, omdat ik me dan zo veel beter voel EN niet meer drinken en pokeren
Ik voel me gelukkig weer wat beter, vond het eigenlijk best KU. gister toen mijn hele bankroll naar de ...... was. Voelde eigenlijk als een mislukking, wilde het eerst niet posten, maar dan houd ik mezelf alleen maar voor de gek.
Ik probeer er maar wat van op te steken en dan gaan we maar weer rustig verder