Ga naar het forum
Weer in de studiemo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weer in de studiemodus NL25 (last post)

1,596 Berichten
93 Gebruikers
0 Reacties
38.5 K Weergaven
GroteSmurf
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
Broke! ik ben er nu ook klaar mee, het is wel duidelijk dat een poker cariere niet voor me weggelegd is, ook al wilde ik dit graag.

Mijn spel mag dan een klein beetje ontwikkeld zijn in de afgelopen tijd, maar mijn mindset is gewoon kut en ik ga broke als ik even moe of iets ben, dit is blijkbaar niet aan te leren, dit kan je of dit kan je niet, ik dus niet :rage:

Weer niet aan BRM gehouden dan?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja ik loop wel eens te hard van stapel met dingen en dan is het ook moeilijk vol te houden offcourse, heb je gelijk in ninjaconsul.

Ik weet wel een beetje hoe het komt dat ik broke ben gegaan, maargoed dat heeft weinig zin als ik me er in de toekomst niet aan ga houden.

Ik weet dat ik maandag 900 euro over heb die ik kan storten.

Nu had ik vrijdag avond wat gedronken toen mijn nichtje hier geweest was, ik had net een mailtje van stars gehad dat mijn tafellimieten waren opgeheven, omdat ik weer eens een shotje NL25 wou proberen, op dat moment (toen ik al wat gedronken had) kwam ik erachter dat NL50 er ook was en ik wilde wel eens zien of ik dat aankon. Met in mijn achterhoofd dat ik maandag toch kon storten dus dat ik wel rolled was. (lekker mezelf voor de gek houden natuurlijk)
Een aantal bad beats later (met 200BB en 300BB stacks) ging ik een beetje op tilt en een aantal uur later had ik nog 20 euro van de 700. :rage:

De laatste 20 euro heb ik een sit en go mee gespeeld van 27 man welke ik gewonnen heb, 137,50 euro ofzo. Ik ga nu nog wat sit en go's doen en ik weet eigenlijk wel dat pokeren niets voor mij is, iniedergeval niet op dit moment, dus ik blijf wel gewoon actief hier op het forum en zal wel aan mijn spel blijven werken, maar het is nu wel duidelijk voor mezelf dat dit niet mijn beroep gaat worden.

Vraag ik me toch af of er mensen zijn die dit zo net als mij (zo erg) hebben gehad en die dit wel hebben kunnen leren, of is het gewoon het aard van het beestje :coolface: ?

rrrood
PokerStrategist

Ja ik loop wel eens te hard van stapel met dingen en dan is het ook moeilijk vol te houden offcourse, heb je gelijk in ninjaconsul.

Ik weet wel een beetje hoe het komt dat ik broke ben gegaan, maargoed dat heeft weinig zin als ik me er in de toekomst niet aan ga houden.

Ik weet dat ik maandag 900 euro over heb die ik kan storten.

Nu had ik vrijdag avond wat gedronken toen mijn nichtje hier geweest was, ik had net een mailtje van stars gehad dat mijn tafellimieten waren opgeheven, omdat ik weer eens een shotje NL25 wou proberen, op dat moment (toen ik al wat gedronken had) kwam ik erachter dat NL50 er ook was en ik wilde wel eens zien of ik dat aankon. Met in mijn achterhoofd dat ik maandag toch kon storten dus dat ik wel rolled was. (lekker mezelf voor de gek houden natuurlijk)
Een aantal bad beats later (met 200BB en 300BB stacks) ging ik een beetje op tilt en een aantal uur later had ik nog 20 euro van de 700. :rage:

De laatste 20 euro heb ik een sit en go mee gespeeld van 27 man welke ik gewonnen heb, 137,50 euro ofzo. Ik ga nu nog wat sit en go's doen en ik weet eigenlijk wel dat pokeren niets voor mij is, iniedergeval niet op dit moment, dus ik blijf wel gewoon actief hier op het forum en zal wel aan mijn spel blijven werken, maar het is nu wel duidelijk voor mezelf dat dit niet mijn beroep gaat worden.

Vraag ik me toch af of er mensen zijn die dit zo net als mij (zo erg) hebben gehad en die dit wel hebben kunnen leren, of is het gewoon het aard van het beestje :coolface: ?

Dit duurt maanden, jaren. Heel veel spelen, ervaring op doen, situaties herkennen, filmpjes kijken, spelen,artikelen lezen, spelen, handen analyseren, spelen. Lekker snel rijk worden is een illusie.

edit: randvoorwaarden zijn zoooooooooooo belangrijk. Speel niet als je moe bent, speel niet als je dronken bent, enz.

GroteSmurf
PokerStrategist

Je had de pokermindset toch ook uitgelezen dacht ik? Heeft mij alleszins heel wat geholpen en ik zie het nu allemaal op lange(re) termijn.

Ben weer begonnen op het prutslimiet (NL4) en als een raket omhoog geschoten op 2 dagen tot meer als het dubbele als wat ik gestort had. De 3 dagen erna hitte ik echt niks meer en kreeg ik de meest onmogelijke badbeats tegen waardoor ik vanmorgen weer op mijn beginroll stond. In mijn vorige episode had ik op zo'n momenten al een paar keer naar de hoge HU-toernooitjes gegrepen maar daar blijf ik nu lekker vanaf.

Ik speel nog wel eens wat HU-toernooitjes maar dan de kleintjes van €2.50 in plaats van €250. Dat scheelt wel wat als je dan verliest. :coolface: En in tegenstelling tot vroeger ga ik ook geen limiet hoger als ik eens eentje (of 4) achter mekaar verlies.

It's all about selfdiscipline. En als er iets is wat ik niet heb, is het dat wel ... op alle vlakken. :) Dus als ik het kan, althans voorlopig (knocks on wood), moet iedereen het kunnen.

Ik had volgende maand ook terug op NL10+ kunnen beginnen, maar dat zou in mijn geval niet helpen op dat vlak. Me weer omhoog grinden van de laagste limiet (ook al duurt het 2 maanden) en mijn fouten van in het verleden niet meer herhalen, wel. Misschien is dat ook een oplossing voor jou om met €100 terug op de NL5 te beginnen en meer op het psychologische aspect te focussen in plaats van morgen weer gelijk €700 te storten en in hetzelfde bedje ziek blijven.

Moest het dan nog niet lukken is het alleszins niet meer zo'n dure les geworden.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door GroteSmurf
Je had de pokermindset toch ook uitgelezen dacht ik? Heeft mij alleszins heel wat geholpen en ik zie het nu allemaal op lange(re) termijn.

Ben weer begonnen op het prutslimiet (NL4) en als een raket omhoog geschoten op 2 dagen tot meer als het dubbele als wat ik gestort had. De 3 dagen erna hitte ik echt niks meer en kreeg ik de meest onmogelijke badbeats tegen waardoor ik vanmorgen weer op mijn beginroll stond. In mijn vorige episode had ik op zo'n momenten al een paar keer naar de hoge HU-toernooitjes gegrepen maar daar blijf ik nu lekker vanaf.

Ik speel nog wel eens wat HU-toernooitjes maar dan de kleintjes van €2.50 in plaats van €250. Dat scheelt wel wat als je dan verliest. :coolface: En in tegenstelling tot vroeger ga ik ook geen limiet hoger als ik eens eentje (of 4) achter mekaar verlies.

It's all about selfdiscipline. En als er iets is wat ik niet heb, is het dat wel ... op alle vlakken. :) Dus als ik het kan, althans voorlopig (knocks on wood), moet iedereen het kunnen.

Ik had volgende maand ook terug op NL10+ kunnen beginnen, maar dat zou in mijn geval niet helpen op dat vlak. Me weer omhoog grinden van de laagste limiet (ook al duurt het 2 maanden) en mijn fouten van in het verleden niet meer herhalen, wel. Misschien is dat ook een oplossing voor jou om met €100 terug op de NL5 te beginnen en meer op het psychologische aspect te focussen in plaats van morgen weer gelijk €700 te storten en in hetzelfde bedje ziek blijven.

Moest het dan nog niet lukken is het alleszins niet meer zo'n dure les geworden.

Een goeie tekst, zo te zien heb/had jij ongeveer van hetzelfde last als ik.

Ik ben net nog even 4 tafels zoom zitten spelen NL10, ik beat het wel, maar ben zeker niet rolled hiervoor.

Ik kan inderdaad morgen 700 euro storten om die vervolgens aan het einde van de maand weer weg te spewen, beetje zonder als ik er zo over nadenk.

Op NL5 spelen heb ik eigenlijk gewoon geen zin in, ik zal er eens over nadenken vandaag wat ik nu precies wil en neem dit zeker mee in mijn gedachten, je hebt zeker een punt en ik weet dat het zo zou moeten. (dus moet ik het natuurlijk gewoon zo doen :facepalm: )
Dit is vast beter voor mijn mindset en mijn spel, ik ga erover nadenken.

Ik speel uiteindelijk nog maar 3 maandjes dus dat het met ups en downs gaat is niet heel gek, maar die pokercariere die heb ik nu wel opgegeven, ik ga het nu gewoon doen omdat ik het spel graag wil beaten en dat wil alleen met een normaal BRM. ( ik weet het maar doe het niet. eigenwijsssss)

misschien nog maar eens dat boek (poker mindset lezen) ik heb het idee dat sommige dingen niet meer helemaal helder zijn voor me :coolface:

Hancor
Poker Player

Speel zelf alleen maar voor de lol, maar ik ken wel een pro. Hij vertelde me dat hij niet eens aan een sessie begint als hij geen 9 uur geslapen heeft. Hij drinkt overigens ook never nooit alcohol voor/tijdens een sessie. Leeft supergezond... heeft heel veel gestudeerd, jarenlang.... wel winnende speler...

Bij het lezen van jouw blog heb ik me wel regelmatig afgevraagd of je elke dag wel fit aan de sessies begon. Je postte soms midden in de nacht een bericht, en lag dan om 7 uur in het zwembad. killing lijkt me.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dit heb je iniedergeval goed opgemerkt :) En ik denk dat ik dit eens veel serieuzer moet gaan nemen.

het probleem is als ik dan wel een keer moe ben ik toch graag wil spelen, nu denk ik dat ik wel een oplossing heb hiervoor, als ik moe ben moet ik gewoon op een account gaan spelen waar ik wat geld of play money op heb staan, wat ik speciaal gebruik om gewoon een beetje te spelen voor de lol.
Wie weet gaat dit werken, ik vind het zelf wel een goed idee.

Zou je de volgende keer als je denkt dat ik niet genoeg slaap heb het even willen zeggen :) wie weet dat je me wakker schudt (voordat ik broke ga :P )

Mijn bankroll is inmiddels 131 dollar, dit heb ik weer opgebouwd vanaf de 20 euro die ik nog had staan. Ik speel zoom 4 tafels zonder stats, wat ik overigens veel fijner spelen vind, ik raak nogal eens door de war en maak foute beslissingen doordat ik alleen maar op stats afga.
Ik speel NL10, dit is wel boven mijn BRM maar ik weet dat ik NL10 makkelijk beat als ik normaal speel en uitgerust ben.

Ik ga me de komende tijd richten op optijd naar bed gaan, wat moeilijk gaat zijn omdat ik gewend ben om na 12en ergens te gaan slapen, soms 2 , soms 3 uur.

We zullen wel zien hoe ver ik ga komen, ik ben iniedergeval van plan om eerst nog maar eens niet te gaan storten.

het ging de laatste tijd zo goed, iniedergeval met mijn spel, ik had het idee dat mijn spel aan het improven was, wat ik wel merk is dat ik bijna geen handen meer poste en videos meer keek, wat ik eerder wel veel meer deed, dit moet ik natuurlijk ook vasthouden als het goed gaat met mijn spel.

Ik ga iniedergeval mijn sport vasthouden, zwemmen in de ochtend, smiddags hardlopen en misschien nog wat fitness, omdat ik me dan zo veel beter voel EN niet meer drinken en pokeren :coolface:

Ik voel me gelukkig weer wat beter, vond het eigenlijk best KU. gister toen mijn hele bankroll naar de ...... was. Voelde eigenlijk als een mislukking, wilde het eerst niet posten, maar dan houd ik mezelf alleen maar voor de gek.

Ik probeer er maar wat van op te steken en dan gaan we maar weer rustig verder :P

Plompoker
PokerStrategist

Yo Rik,

Klote om te horen dat je door je geld heen bent.

Klinkt misschien hard maar ik had dit ook eigenlijk wel een beetje verwacht. Begrijp me niet verkeerd hierin, ik denk zelfs dat je op dit moment een betere speler bent dan ik (niet dat dat heel moeilijk is :f_biggrin: ) maar je mindset is gewoon klote.

Ik denk dat een groot deel van je tilt te maken heeft met het feit dat je onrealistische doelen aan jezelf hebt gesteld. Het enige waar je voor speelde was om up te moven naar NL25 (en NL50) dit is natuurlijk een mooi doel maar dit kost tijd, en kan je niet zo even in 3 maanden regelen.

Ik heb een hele andere kijk op het poker gekregen toen ik ook broke ben gegaan een tijdje geleden. Dit was dan wel met minder geld dan jou, maar ik snap precies hoe je je voelt. Ik ben toen door mijn vrienden gewoon met mijn neus op de feiten gedrukt, wat ik nu ook bij jou probeer te doen. Dat heeft mij namelijk geholpen.

Jij en ik weten allebei dat je NL10 aankunt. Áls je goed speelt. Uiteraard zul je moeten blijven studeren om bij te blijven, maar het is nu voorlopig zaak dat je aan je mindset werkt. Grind al die handen maar op NL10, laat maar zien dat je het ook echt aankunt! Want dan pas kun je gaan upmoven. Als je het spel beat maar daarna broke gaat dan beat je het toch ook eigenlijk weer niet, en dan heb ik over het mentale aspect natuurlijk.

Ik hoop echt dat je door blijft spelen. Als ik jou was zou ik het wel wat rustiger aan doen, want op dit moment heerst poker wel een beetje over je leven geloof ik. Het is geen probleem om een stapje terug te doen :) Koop een xbox ofzo en ga lekker fifa streeten met mij als je geen zin heb om te pokeren _love:

Ohja, deze post is niet om je af te branden maar is juist opbouwend bedoelt. Maar dat snapte je vast wel :]

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Misschien inderdaad wel een super idee om eens wat anders te gaan doen haha.

Thanks voor je reactie plomp! :P

Ik ga er eens goed over nadenken

GroteSmurf
PokerStrategist

zo te zien heb/had jij ongeveer van hetzelfde last als ik.

Op NL5 spelen heb ik eigenlijk gewoon geen zin in, ik zal er eens over nadenken vandaag wat ik nu precies wil en neem dit zeker mee in mijn gedachten, je hebt zeker een punt en ik weet dat het zo zou moeten. (dus moet ik het natuurlijk gewoon zo doen :facepalm: )
Dit is vast beter voor mijn mindset en mijn spel, ik ga erover nadenken.

Maak daar maar zowat exact hetzelfde van.

Het vetgedrukte is de helft van de reden waarom ik broke ben gegaan. Downmoven was zowat een mix van de pest en de cholera voor mij dus bij verlies steeds maar hogere stakes om toch op hetzelfde niveau te kunnen blijven spelen ... maar dan ben je eigenlijk gewoon een donk dat op geluk teert en dat blijft niet duren. Dat en het feit dat ik zo snel mogelijk hoog wou spelen om veel centjes binnen te rijven heeft er ook voor gezorgd dat ik op 20 minuten tijd er een kleine €600 heb doorgespewed. En daar kun je toch aardig wat andere dingen mee doen.

En als ik dan blogs lees van o.a. Gamble en andere highstakes (in mijn ogen toch :)) rollers dan word ik jaloers en wil ik dat ook kunnen. En dat kan maar op één manier namelijk de bron van het probleem aanpakken: het psychologische. Wij tilten al bij badbeats van €20 per pot, wat moet het later dan wel niet zijn (als we er ooit geraken).

Dus heb ik me voorgenomen om weer op het laagste te gaan beginnen en dan zien we wel waar we uitkomen. Ik speel liever binnen een jaar pas op NL50 dan binnen een maand weer broke te gaan ... Die klik zou je ook moeten proberen te vinden en dat hangt dan vooral af van het feit hoe leuk je poker an sich vindt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb dus precies hetzelfde als ik die blogs lees, maargoed de enige manier om er te komen is dus aan mijn BRM houden en mijn spel proberen te blijven improven en het belangrijkst leren omgaan met tilt, hier ga ik eens goed over nadenken hoe ik dit eens goed kan aanpakken.

Ik ben iniedergeval van plan om een playstation te kopen met een mooi spel die ik online kan spelen, zodat als ik moe ben of heb gedronken iets anders kan doen wat ik leuk vind, zonder gelijk mijn hele roll weg te donken.

Snel geld verdienen zit er niet in met poker, dus dat gaan we ergens anders zoeken. Maar ik blijf zeker pokeren en geef zomaar niet op :P

20Shocker88
PokerStrategist

Rik spijtig om te horen dat je weer in een dal zit.
Maar ik kan je mischien wel een klein adviesje geven :P
Als je speelt moet je niet denken van ik ga geld verdienen.
Werkt niet helemaal zo.
Als je met die mindset speelt gaat het al een beetje mis.
Toen ftp nog online was speelde ik daar altijd nl25 rush en ging ook niet hoger en cashde met regelmaat wat uit.
Reden hiervoor is was een leuk extratje naast me werk.
Plus ik word verneukt op nl50.
Meer studie zal kunnen werken voor nl50 maar geen tijd moet ook nog werken.
Maar ja ftp is down en tja roll ligt daar :P
Ik heb wel besloten om gewoon weer vanaf nl2 me omhoog te werken en speel nu weer bij je op nl10.
Geef je toe duurt allemaal vrij lang etc,
maar je jumped niet elke maand een limiet omhoog.
Was het maar zon feest dan zat iedereen op de nl1000 :P
Dus laat je niet van je les brengen poker kan je geld op brengen maar het zijn maar een aantal echte brianacs die de dicipline hebben om er van te leven.
Plus ik zie het als een leuke hobby dat werkt voor mij goed.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ga het in de toekomst inderdaad proberen te zien als een leuke hobby en ga ook niet meer teveel spelen. Ik ben vandaag lekker uit eten geweest en ga van de week lekker sporten en niet of weinig spelen. Dan zie ik wel weer verder eind van de week of volgende week wat ik ermee ga doen. Ik ga het zo maar niet opgeven maar ff wat gas terugnemen zal niet zo erg zijn. ff wat balans erin brengen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Goeden nacht :)

Ik heb er goed over nagedacht en ik heb besloten om het nog een keer te gaan doen en nu op een iets andere manier.

Ik ga 250 dollar storten, dit is precies genoeg om op NL10 te gaan starten, verlies ik een aantal BI tot aan 200 dan ga ik downmoven, dit is goed voor me omdat ik vanaf dit bedrag een redelijke tijd moet gaan spelen om de Nl25 te gaan bereiken. Ik moet eerst maar eens zorgen dat ik een lange periode kan spelen zonder weer broke te gaan en dan lijkt mij 188 euro storten veiliger (goedkoper) als gelijk weer 700 dollar of 1000 dollar te storten om NL25 te gaan proberen, als het dan fout gaat kost het me 3/4 keer zoveel.

Ik wil me echt meer gaan bezighouden waar ik aan het begin ook mee bezig was, dus videos kijken, dagelijks plannen, handen analyseren, misschien in een of andere skype groep komen waar echt dagelijks handen worden geanalyseerd samen. Ik wil mijn tijd productief gebruiken als ik er mee bezig ben en niet eens teveel tijd dagelijks aan pokeren te besteden maar me ook op andere dingen richten.

IK wil sowieso komend jaar een opleiding gaan doen dit zou eerst kunstmatige intelligentie worden aan de uva maar ik zit nu te kijken naar opleidingen die met voeding te maken hebben. aan de hva heb ik een opleiding gezien die me erg aanspreekt, dit ga ik van de week eens goed uitzoeken.

Zo krijg ik mijn main focus weer wat meer op andere dingen en word poker meer een hobby ernaast, die ik wel serieus wil blijven proberen te beaten en er tijd in steken, maar niet al mijn aandacht hierop vestigen, omdat dit sowieso ook niet werkt, helemaal niet bij mij. Ik zie door de bomen het bos niet meer haha :f_biggrin:

Maargoed, ik ga weer gewoon updaten zoals ik eerder deed, opgeven staat niet in mijn woordenboek :f_cool:

ik raad je aan een maandje pauze te nemen, zal je poker misschien in een ander perspectief zien. er zal niets veranderen aan je mindset als je nu direct weer stort. en als je gaat storten begin vanaf nl2, easy te beaten en kost je geen geld en kan je werken aan je psychologisch gedeelte. niets irritanter dan gepluimd worden door random nl2 fishes. als je daarmee overweg kan, kan je beginnen aan hogere limieten en misschien heb je ook wat meer actie nodig. ben ook over geschakeld naar 6-max omdat fr me niet de nodige actie gaf. ook is het een altijd een improvement voor je game. je komt immers veel meer interessante spots tegen. gl!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

MMmm ik heb eigenijk niemand gehoord die zei , goed dat je weer begint op NL10, dus ik ga vanaf nu dan maar met mijn BR van 200 euro op NL2 beginnen. Hier ga ik dan eerst een goeie tijd spelen, ik ga nog even denken over het aantal handen welke ik er minimaal op wil spelen. Mijn roll is iniedergeval groot genoeg om niet maar naar results te hoeven kijken, wat wel nice is.

Ik vind NL2 echt lelijk om op te spelen, maar om aan mijn mindset te werken en weer te gaan focussen op mijn spel is het goed. Hoe het nu ging lukte het me niet, dan maar van onder af aan weer opbouwen. Misschien naar verloop van tijd even kijken of SH wat voor mij is, maar toch maar eerst FR beter leren spelen postflop.
Lekker weer veel handen posten en op het beoordelingsforum actief zijn.

We gaan het wel weer zien. De komende dagen word er nog niet heel veel gespeeld omdat ik mijn vader en zijn vriendin op bezoek heb, moest al 2 keer uit eten de afgelopen dagen, nu vanavond en morgen avond nog :rage:

Whahah nee lekker hoor al dat eten :coolface:

GroteSmurf
PokerStrategist

MMmm ik heb eigenijk niemand gehoord die zei , goed dat je weer begint op NL10, dus ik ga vanaf nu dan maar met mijn BR van 200 euro op NL2 beginnen. Hier ga ik dan eerst een goeie tijd spelen, ik ga nog even denken over het aantal handen welke ik er minimaal op wil spelen. Mijn roll is iniedergeval groot genoeg om niet maar naar results te hoeven kijken, wat wel nice is.

Vind ik een goed plan. Pokertechnisch leer je inderdaad geen hol bij en het is heel rot om te spelen, maar voor je mindset kan je gouden zaken doen voor weinig inzet. Niks zo zuur als het er meermaals in te krijgen met een overpair of TPTK en dan nozems die je callen met hun paar 8en en hun 3 hitten op de river voor two pair.

Probeer er dan ook bij stil te staan welk gevoel dat bij je teweegbrengt en welke invloed dat heeft op je verdere spel. Dat allemaal noteren en dan heb je al wat meer gerichte punten waaraan je moet werken en dan ken je je symptomen in het vervolg ook beter voor een tilt.

Nog beter zou zijn om er terug €140 af te halen en je omhoog te grinden met dat geld. Anders kom je misschien tot de verleiding om vals te gaan spelen op hogere limieten (die met €200 dan weliswaar nog in je BRM liggen). ;-)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja om mijn tilt onder controle te krijgen zal het wel ok zijn om er wat af te gaan halen. Ik heb al wel de limieten net aangepast dat ik niet boven NL2 kan spelen, maarja dit is dan weer dingen inbouwen die ik nu juist moet gaan leren de komende tijd, dus beter zou zijn er geld afhalen en me hiermee omhoog grinden. Pffffff zal wel lang gaan duren, ik heb er nu helemaal geen zin in en Nl2 lijkt me echt K.. maargoed ik denk dat het de enige oplossing is voor me.

En wat je zegt: ik moet inderdaad op gaan letten wanneer ik tilt en de gedachten op gaan vangen die ik dan heb. Om hier vervolgens bewuster van te worden en het in de toekomst proberen te herkennen wanneer het "toeslaat" :rolleyes:

Ik moet even 2 dagen wachten omdat ik net heb gestort, maar dan ga ik 150 dollar terugstoren, zodat ik nog 54 dollar op mijn account heb staan, eigenlijk wel een uitdaging( denk ik nu ff) om mij omhoog te gaan grinden.

Blaap
PokerStrategist

Wat me ook opvalt is dat je je afvraagt hoeveel handen je erop wil spelen. Volgens mij moet je je dat juist niet afvragen. Het gaat om het creeeren van een "comfort" gevoel op deze limieten. Door te denken aan het aantal handen, haal je een meer ontspannen benadering er toch weer deels af.

Zoek eerst naar een ontspannen manier van spelen, maar ook de hele benadering van het fenomeen pokeren. Ga dan pas denken aan het geld. Wordt steeds beter en ga ontspannen naar hogere limieten.

Ik spreek uit ervaring. In het verleden veel verloren, maar door een ontspannen, recreatieve benadering, nu al ruim 2 jaar winnend speler op MTT's en 180-SNG's. Maar speel alleen als ik er zin in heb en er tijd voor heb. Ik laat niets vanwege pokeren.

Succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok goeie tip! Ik ga gewoon lekker spelen op NL2, mijn spel verbeteren en dan zien we wel weer :) Ik dacht dat je altijd doelen moest stellen, maar mijn doel word dan comfortabel spelen en mijn beste spel op elk moment spelen. Upmoven gaan we dan gewoon doen volgens het bankroll management, dus gewoon starten op NL2 met 50 dollar.

Ik wil altijd te snel met alles, gaat dus niet werken met pokeren, maar daar was ik nu wel achter.

Bedankt voor de tip!

Die zijn zeker welkom