Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Ik zal het na de zomer gaan doen denk ik:)Goed bezig, dan doe ik misschien nog wel een rondje van 60 dagen
![]()
^^
Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
Ik zal het na de zomer gaan doen denk ik:)Goed bezig, dan doe ik misschien nog wel een rondje van 60 dagen
![]()
^^
Vandaag nog niets gedaan, gister een sessie van 8:40 uur gespeeld, ik moet even die 2e gemstone binnen halen
Ik ben net begonnen aan het boek: Tread poker like a buisness
Ik hoorde van een pro dat hij hier veel aan gehad had, vandaar dat ik hem nu helemaal ga lezen de komende week.
Vandaag even een video kijken en weer verder grinden voor die 2e gemstone
Ben ook in dat boek begonnen :). Dacht al tijdens het lezen dat het iets voor jou was
Coaching was nice, paar mooie handen tegengekomen waar ik weer wat van geleerd heb.
Ik heb trouwens een monitor gevonden die me wel mooi lijkt, kwa resolutie vind je ze niet hoger en hij is maar rond de 500, wat niet duur is voor deze kwaliteit lijkt mij, 27inch.
Kwam hem op marktplaats tegen:
Het merk van de monitor is Yamakasi, dit is een onderdeel van het kwaliteitsmerk Samsung.
27" led 2560x1440, Quad hd, Wqhd, S-ips, HDMI, D-Sub,Dvi-D
Type: LED
Panel: S-IPS (kraakhelder beeld vanuit elke hoek)
Maat: 27" (16:9)
Resolutie: 2560 x 1440 (WQHD)
Brightness: 380cd/m2
Response Time: 6ms
Static Contrast Ratio: 1,000:1
Kijkhoek: 178 graden / 178 graden
Aantal kleuren: 16.7 Miljoen
iemand op en of aanmerkingen over?
Mod-edit Orodin: Sorry Rik, maar we hebben het hier over zaken die feitelijk illegaal zijn. Dergelijke zaken openbaar op het forum bespreken kan dus helaas niet en daarom heb ik je post even verwijderd. Ik hoop op je begrip.
voeg me ff toe op skype!
Ik heb zelf een aantal boeken "gekocht", ik kan je wel vertelllen waar je ze kan "Kopen"
Waar blijven de handjes en graphs?:(
Ja graphs komen binnenkort wel weer, word lastig, aangezien ik zo ongeveer elke dag mijn database kwijt ben de laatste weken.
Kan wel vertellen dat het de afgelopen week iniedergeval minder ging en ik niet meer in een hotrun zit. Maar had al een aantal keer verteld een aantal BI down te zijn. zit nu op 3K of iets denk ik, weet het niet precies, zal thuis even kijken straks!
Gister avond holdem manager maar weer opnieuw geinstalleerd hoop dat het nu goed is.
Gister trouwens "zoom" gespeeld op titan, er was eindelijk traffic op NL20 speed en de BI's kwamen easy binnen. iets van 80 dollar up in minder als een uur.
Ik ben vooral heel veel aan het grinden, aangezien ik nu op iets meer als 13.000 SP zit en dus moet ik nog 2K points halen voor morgen eigenlijk, omdat ik vrijdag avond uit ga met mijn neefje en wat vrienden.
Tot zaterdag!
Ik moet zaterdag nog wel gaan grinden, ook al is het weekend, om mijn 2e gemstone nog binnen te kunnen halen.
Mijn neefje komt met anderhalf uur dus even klaarmaken, ophalen van het station en een terrasje opzoeken
Vanavond is er een of ander festival in het centrum, dus daar ga ik maar heen en daarna stadje in!
Tot later!!
Wie weet update ik vannacht nog een keer, ik ga iniedergeval niet grinden vannacht, goed voornemen
En morgen zorg ik dat ik uitgeslapen ben en fit voordat ik ga grinden, wss even een video kijken en hardlopen van te voren.
Moet namelijk maandag ook beginnen met INSANITY, waar ik zondag even een blog voor aanmaak!!! ♠_cool:
60 dagen los kapot gaan!!!!!!
Haha.. Ben benieuwd naar je epische post van aankomende nacht! Goed voornemen om niet te grinden! Ik nam altijd het voornemen om niet te gaan grinden op de dag dat ik een kater heb. En heb me er altijd aan gehouden. Niet fit -> niet spelen.
Oorspronkelijk gepost door olram6
Haha.. Ben benieuwd naar je epische post van aankomende nacht! Goed voornemen om niet te grinden! Ik nam altijd het voornemen om niet te gaan grinden op de dag dat ik een kater heb. En heb me er altijd aan gehouden. Niet fit -> niet spelen.
Vandaar dat ik morgen veel water moet drinken en eerst ga hardlopen, vind het zonder om die 2e gemstone niet binnen te halen omdat ik een kater heb, zal wel zorgen dat ik heel tight speel, dus geen spewy moves etc.. die kan ik toch niet goed inschatten met een kater
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Jammer van de downswing, hopelijk gaat ie binnenkort weer als een trein!
Idd! Komt vast goed, rustig blijven spelen en aan mijn spel blijven werken, dan moet dat goedkomen.