Zijn er toevallig mensen die dit lezen, waar ik eens mee kan kijken via Join.me/mikogo ? En dan het liefst NL50+ , altijd interessant om mee te kijken en zo een beetje te discusseren over handen.
Als je het echt serieus op wilt pakken is het gewoon belangrijk je leven goed te plannen. Zorgen dat alles in balans is en je niet brak/vermoeid aan de tafels zit maar topfit. Er is niet zoiets als easy money ;-)
Oorspronkelijk gepost door JanJB
Als je het echt serieus op wilt pakken is het gewoon belangrijk je leven goed te plannen. Zorgen dat alles in balans is en je niet brak/vermoeid aan de tafels zit maar topfit. Er is niet zoiets als easy money![]()
Ja heb je gelijk in, dat is ook de enige manier. Discipline en de juiste keuzes maken. Heb ik nog wel wat in te leren, maargoed....het beste is als alles in een keer lukt, bij mij gaan zulke dingen vaak met vallen en opstaan, maar als ik het een keer in mijn systeem heb zitten, lukt het me wel. En af en toe wat advies van de mensen bij wie het wel lukt is ook altijd fijn
![]()
Thanks!
Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
Zijn er toevallig mensen die dit lezen, waar ik eens mee kan kijken via Join.me/mikogo ? En dan het liefst NL50+ , altijd interessant om mee te kijken en zo een beetje te discusseren over handen.
Goed plan, ik ben pas net geswitched van FR na SH, na 50 K handen nog beetje break even dus wellicht kunnen we elkaar aanvullen? Voeg me effe toe op skype, ik kan de hele week na 8 uur.
mzzl
Zo Giraffe heeft me aangestoken en ik ga aankomende maandag beginnen met:
insanity
60 dagen lang, elke dag kapot gaan
Ik zal van de week een blog aanmaken en daarin ga ik jaja, zelfs foto's van mijn dikke pens zetten etc... mijn gewicht, vetpercentage ga ik laten opmeten in de sportschool, omtrek armen/benen/buik ga ik meten.
Elke week ga ik de dingen hierboven updaten en dagelijks ga ik een kort verslag van mijn training online zetten.
Misschien nog een keer een filmpje van een work-out.
Met deze blog kunnen andere mensen zien hoeveel je kunt bereiken met een beetje(beetje veel) inzet en dat je echt wel snel resultaat kan behalen in een korte tijd. Als je maar diep gaat en dan echt diep bedoel ik, helemaal kapot gaan
Iniedergeval ik geloof wel in deze opzet, we zullen zien wat ik bereik.
Altijd fijn als mensen me gaan volgen en een beetje aanmoedigen
Als er nog gekken zijn die mee willen doen, join me dan in mijn blog, wel vanaf het begin, wel zo makkelijk...
Oorspronkelijk gepost door Joris1973
Ik doe mee Rik![]()
Mooi! zijn we al met zijn tweeen, goed voor de motivatie, nog meer mensen?
ik wil wel meer gaan sporten, maar over mn gewicht hoef ik me geen zorgen te maken vooralsnog. Ik ga me ff verdiepen, misschien doe ik meet met het sport gedeelte.
heb even dat hele programma bekeken ziet er goed uit, goede video's ook ! Alvast succes ♠_thumbsup:
Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
ik wil wel meer gaan sporten, maar over mn gewicht hoef ik me geen zorgen te maken vooralsnog. Ik ga me ff verdiepen, misschien doe ik meet met het sport gedeelte.
Gewoon meedoen, kan nooit kwaad , +EV
Ik doe ook mee,
ik had geprobeerd gisteren al te beginnen, toen bleek dat de sportruimte boven niet de meest ideale plek was
(ik kon zonder te springen al bij het plafond en het is een huis uit 1955 dus als je boven loopt hoor je het al laat staan springen
Ik ben nu bezig buiten een ruimte op te zetten zodat ik daar aan de gang kan,
word wss maandag.
Ja maandag begin ik ook!!
Lexxion succes!!!!
Ik zit bij jordan sport in schalkwijk ja, maar ik ga dit gewoon thuis doen in de woonkamer!!
Ga maandag misschien ook beginnen. Even kijken waar ik hem kan aanschaffen (misschien kan iemand mij helpen
), liefst een trail of zo. Wil eerst even kijken of het echt iets voor mij is voordat ik er geld aan ga uitgeven.
Probleempje voor mij is wel dat ik over een week of drie twee weken op vakantie ga en dus niet kan trainen. Plan is dan om na mijn vakantie gewoon opnieuw te beginnen.
Oorspronkelijk gepost door michel2311
Ga maandag misschien ook beginnen. Even kijken waar ik hem kan aanschaffen (misschien kan iemand mij helpen), liefst een trail of zo. Wil eerst even kijken of het echt iets voor mij is voordat ik er geld aan ga uitgeven.
Probleempje voor mij is wel dat ik over een week of drie twee weken op vakantie ga en dus niet kan trainen. Plan is dan om na mijn vakantie gewoon opnieuw te beginnen.
Die staan gewoon in die blog van Giraffe!
Ik zou gewoon beginnen na je vakantie, omdat 2 weken trainen en dan 2 weken rust weinig zin heeft denk ik zelf, kwa opbouwen van conditie en verbranden van vet etc...
Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Ik zal het na de zomer gaan doen denk ik:)
Goed bezig, dan doe ik misschien nog wel een rondje van 60 dagen