Ga naar het forum
Weer in de studiemo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weer in de studiemodus NL25 (last post)

1,596 Berichten
93 Gebruikers
0 Reacties
38.5 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag 3,5 uur gespeeld op 12 tafels, 6 titan en 6 WPT poker tafels.

Beviel eigenlijk heel slecht, aangezien ik nog geen nieuwe 2e monitor gehaald heb en deze is niet echt scherp die ik nu gebruik, is gewoon een klote flatscreen van 19 inch.

uiteindelijk 170 dollar down.

Morgen even kijken hoeveel tafels ik nu ga spelen en ik ga morgen mijn HUD verkleinen, zet er alleen nog pfr/vpip/3bet/f3bet/cbet/fcbet

beetje irritant al die stats die ik er nu in heb, gebruik de helft niet, iniedergeval niet elke hand, alleen die van hierboven gebruik ik vaak, de rest kan ik best even een pop up van maken.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb mijn geld uit laten cashen bij Titan poker, begint irritant te worden, dat er soms geen traffic is en daarnaast is de software soms heel traag, wat tiltent is.

Van de 2500 die ik heb uitgecashed ga ik 500 gebruiken voor een mooi groot scherm en de rest stort ik erbij op WPT poker.

Vind het sowieso niet fijn tot nu toe op 2 rooms tegelijk spelen.

Chivaz1
Elite Grinder

vreemd...
ik heb 19 stats in mn hud staan, en ik gebruik ze allemaal.
Daarnaast nog af en toe mn pop up.

Ik kan het me echt niet voorstellen dat je daar genoeg aan hebt. bv aantal handen, steal/ fold to steal, wtsd, af, dat zijn toch echt wel basis stats die je nodig hebt om het soort speler te kunnen bepalen. Misschien gebruik je de stat niet specifiek, maar je gebruikt het wel bij het beeld dat je van villain hebt.

Twisted1984
Elite Grinder

Bij het creëren van een HUD denk ik dat je je het beste kunt afvragen hoe je over een hand denkt terwijl je hem speelt. Welke dingen wil je graag weten in bepaalde handen? Zet dat in je HUD. Als je nutteloze shit erin hebt staan, zul je wat beter moeten nadenken over hoe je een hand wilt aanpakken.

Ik vind dingen als 4bet en fold to 4bet en vooral raise cbet en fold to raise cbet erg belangrijk. Uit dat soort dingen kun je een hoop winst halen.

robinripper
BlackMember

Ik heb 5 statts in m'n hud:
vpip/pfr/steal/3bet/#ofhands

Voor de rest gewoon popup :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zoals ik zie, bij iedereen nogal verschillend. Thanks voor de tips!

@chivaz. steal en fold to steal heb ik nu wel in mijn hud, maar ik kijk er nooit naar eerlijk gezegd, misschien kijk ik nog teveel naar mijn eigen hand dan vanaf de button en CO. Ik kijk op zo'n moment meestal naar de vpip/pfr en naar 3bet stats van de blinds. :facepalm: niet goed dan lijkt me.

En WTSD moet er inderdaad ook gewoon in, hier kijk ik altijd naar als ik een bluff maak.

@Twisted, ik zal vandaag eens een sessie spelen en opletten waar ik naar kijk en vervolgens noteren welke stats ik gebruik!

Schelles
Oldschool Grinder

Gebruikt je Pokertracker of HEM?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
Schelles
Oldschool Grinder

Dan kan ik je niet helpen, anders had ik je mijn HUD-profiel gestuurd :P

GroteSmurf
PokerStrategist

Hier ook 18 stats in de HUD en worden ook allemaal gebruikt. Worden ook heel overzichtelijk weergegeven, dus geen probleem dat het er zo veel zijn.

Popups gebruik ik alleen voor AF en position stats. Als we gaan sweaten, stuur ik hem anders wel door? Kunt ge eens proberen. :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mijn laptop is naar de mallemoere :rage:

Klote zooi, iets te vaak laten stuiteren denk ik ofzo.....

Breng hem nu ff weg naar de mediamarkt, want in die veilige modus werken is ook niet wat..

Heb trouwens gelijk net toen ik bij een computerzaak was de dell u27.... en nog iets besteld voor 600 eurotjes en haal er gelijk een mooie computer bij morgen:

Haal de snelste die ze hadden staan, een gamecomputer zei die, zodat ik 2 beedschermen op volle resolutie kan laten draaien.

Tijdje niet op het forum geweest en dus ook niet in dit topic. Leuk om te lezen dat je nog steeds fanatiek bezig bent en zelfs al een groot scherm hebt gekocht. Motiveert mij ook weer om wat meer te gaan spelen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@levensgenieter...dankje :)

Kom net terug van de mediamarkt, nemen ze die laptop gewoon 2 weken in beslag, moet naar de fabriek etc.. lekker dan :S staan al mijn bestanden etc op, nog wel gelukkig gister alle insanity videos even op mijn harde schijf gepleurd, dus die heb ik nog..........

Even kijken of morgen dat geld van titan poker er is, dan koop ik gewoon een computer die ik zag staan van 900 euro erbij en dat beeldscherm, is wel even een hap van 1500 euro uit mijn bankroll, maargoed :D heb ik er gelijk een keer iets leuks van gekocht, dan even kijken hoeveel mijn roll is en dan ga ik weer grinden :)

Hoeft ook allemaal niet zo snel, beter goed bezig zijn met het leren...als ik straks weer op NL20 ofzo moet beginnen dan moet dat maar :D ga me iniedergeval aan mijn BRM houden.

real baller set up playing NL20 :coolface: :coolface:

Veel plezier met de setup en gl grinding!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thank you, zal morgen ff van mijn nieuwe pc, specif neerpleuren.

Weet iemand toevallig hoe ik aan mijn HM keys kan komen, die staan namelijk op mijn laptop die nu geformatteerd gaat worden, maar ik had 2 keys, kan ik die gewoon aanvragen bij ze?

Sjors777
Oldschool Grinder

Staan bij mijn in mijn email geschiedenis. Anders ff mailen ja. :)

GroteSmurf
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
Thank you, zal morgen ff van mijn nieuwe pc, specif neerpleuren.

Weet iemand toevallig hoe ik aan mijn HM keys kan komen, die staan namelijk op mijn laptop die nu geformatteerd gaat worden, maar ik had 2 keys, kan ik die gewoon aanvragen bij ze?

Ge kunt uw keys op de website zelf (na log-in, obv) disablen voor ze te gebruiken op andere computer.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb ze even gemailed en ik zie inderdaad een key bij mijn "my account" op holdemmanager.com ....nu even navragen of ik deze op die nieuwe comp ook kan gebruiken :)

Het beeldscherm wat ik morgen ophaal is de DELL u2711 wel een nice beeldschermpje met een resolutie van 2.560 x 1.440

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo!

Lekker niet gepokerd,ook wel eens fijn :)

Ik ga nu slapen, lekker optijd, morgen er vroeg uit om mijn eiertaart te maken!

Weltrusten!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nice!!! Heb me geld net binnen zie ik, 2500 euro's op neteller, ga het er gelijk even afpinnen en dan straks een nieuwe computer en dat beeldscherm halen!

Ik zit erover te denken om op wpt poker op NL20 te starten met mijn roll die nu 1050 dollar is.

Aangezien mijn spel wel ok is, maar ik de vorige keer gewoon een hotrun had, is het misschien beter om eerst nog even goed aan mijn spel te werken, die limieten komen wel :) helemaal als ik gewoon lekker ga multitablen, of misschien dat ik op NL50 ga spelen even goed over nadenken nog vanmiddag wat ik doe.