Oorspronkelijk gepost door Starskiii1
Ps. terwijl ik dit typ ben ik Merengue's aan het bakken![]()
+1
Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Ps. terwijl ik dit typ ben ik Merengue's aan het bakken![]()
+1
De eerste plaat is al een succes, nu staat de tweede in
Een nature bodybuilder die kreupel is hoor je niet vaak, heb je picture:D?
Good luck!
Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker
Een nature bodybuilder die kreupel is hoor je niet vaak, heb je picture:D?
Good luck!
Haha met kreupel bedoelde ik eigenlijk meer de ziektes
lichamelijk is er niet veel mis met mij hoop ik
pictures zullen pas voor een maand of twee zijn aangezien het nu "bulking fase" is en dat wil ik iedereen besparen
nieuw doel net bedacht:
Viktor Blom² worden. Zij het wel met bruin haar en minder belastingsschulden
qua looks ben ik wel een improvement uiteraard;
Thank you for contacting us.
I have credited your account with $4, on your royal flush hand.
nieuw doel net bedacht:Viktor Blom² worden. Zij het wel met bruin haar en minder belastingsschulden
qua looks ben ik wel een improvement uiteraard;
Bewijs? Viktor Blom ziet er behoorlijk smakelijk uit.
Voor vrouwen en homo's dan, niet voor mij natuurlijk...
En welkom bij de hoog begaafden en mentaal kreupele pokeraars. Hier zal je je vast thuis voelen, vandaag heb ik bijvoorbeeld nog 10 minuten in de AH lopen kloten met pinnen. Iedereen kan het, maar voor ons is een succesvolle pin-transactie een behoorlijke prestatie. Belastingaangiften zijn ook een flinke uitdaging, bij de velden "Postcode" en "Adres" moet ik al alles doorspitten om te zien waar ik nou ook al weer woon.
En het is winter dus gezellig aan het bulken, moet zeggen dat ik het wel wat vind. Dik en lelijk past goed bij mij. Ik zit al op 20-25% BF, best goed gedaan vind ik zelf. Voor de zomer haal ik de 30% nog wel.
Gelukkig (voor jou) houden daar de gelijkheden op aangezien mijn brein een broedplaats is voor haat, verdriet en blote wijven met dikke tieten. Ook word ik soms een beetje emotioneel (als iemand voordringt of mijn vriendin vreemdgaat bijvoorbeeld) en dan heb ik weer een lijk en 3 liter bloed waar ik echt helemaal niet op zit te wachten.
Veel geluk met je ballacarriere en die verlovingsring (wat schattig en romantisch :heart:). Hoe duur moet dat ding wel niet worden? $40000 is wel te doen in een jaartje hoor.
Hoeveel weeg je trouwens? Hoe lang? Klinkt creepy maar het is echt bedoeld als standaard BB-gedoe (serieus!).
Mmm, lekker, 30%! Dat spaart je een heleboel kledij uit neem ik aan als je jezelf zo kan warm houden met dat winterlaagje? Heb het ook al geprobeerd, maar blijkbaar zijn er redelijk wat mannen die jaloers worden als ik naakt over straat loop. De vrouwen die met pakjes flauwvallen is ook niet echt een pluspunt aangezien ik altijd de kosten van de ambulance moet betalen..
Gelukkig genoeg is mijn vriendin nog nooit vreemd gegaan en van voordringers, daar gaat mijn bloed van koken. Vriendjes en vriendinnetjes, ouders en grootouders, neven en nichten hebben al ondervonden dat je mij niet moet meenemen naar een supermarkt of eender welke markt in volle piekuren. Dat heeft nare gevolgen. En neen, ik maak geen uitzondering voor senioren. Hoe je er in slaagt om net in de piek uren buiten te komen terwijl je heel de dag tijd hebt verbaast me steeds meer en meer.
Ze mogen er zeker van zijn dat ik mij later als ik 65 ben een dikke Audi A4 Sportback met 305pk ga kopen om vervolgens alleen op zondag buiten te komen en overal 30 km/h te rijden. Uiteraard ook met random momenten waarop ik mijn rem plots volledig tegen de bodem duw en besluit voorang te verlenen op een rond punt.
Volgens het tempo dat het nu verloopt lijkt $40k winst op een jaar tijd een beetje moeilijk. Misschien lijkt het wat meer onmogelijk eens ik de lower limits volledig beat heb. En twee weekjes Bora Bora is niet bepaald cheap, plus dat je de kosten voor onze slaven ook nog moet inbrengen en de internet verbinding die ik moet laten aanleggen in de oceaan om in mijn hutje te kunnen pokeren.
Verder ben ik ongeveer 1m85 groot, give or take een cm. En weeg ik rond de 90kg in de ochtend. Verder meet ik nooit mijn BF % en ga ik gewoon verder op wat ik zie in de spiegel.
Om even terug te komen op poker.
Ik ben op het brilliante plan gekomen dat ik eigenlijk gewoon naar handhistory kan gaan aan de tafel zelf en een screenshot nemen en zo de hand hier posten. Inderdaad een brilliant idee, maar aangezien ik gisteren geen koffie heb gedronken is het pas vandaag tot me doorgedrongen.
Leaks?
Ik heb nogal eens de neiging om mezelf te veel te hechten aan een hand, op dit ogenblik probeer ik het af te leren doormiddel van zweepslagen.
Als ik open-raise doe ik dit meestal maar met een minimum raise, ik weet dat dit eigenlijk minimum 3x de BB zou moeten zijn, maar het is sterker dan mezelf. Graag had ik geweten of dit op lange termijn verliesgevend is?
Nu ga ik een stevig ontbijt eten bestaande uit volkoren brood en een halve koe, waarna ik me naar de gym zal bewegen.
Ik heb nogal eens de neiging om mezelf te veel te hechten aan een hand, op dit ogenblik probeer ik het af te leren doormiddel van zweepslagen.
haha geniaal moet ik ook is proberen:P
Leuke blog ga ik zeker volgen!!
Hehe, nice posts hier in dit blog. Is de halve koe al op?
En het minraisen? Ik zou niet weten of dit echt slecht is... Je kunt het beste even een topic aanmaken in de MTT-strategie sectie. Waarschijnlijk zul je daar wel een aantal meningen krijgen
Ciao
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
succes ermee , en bij deze , bolletje![]()
Dankje dankje! Zeker ook voor de handige video die ik van je gezien heb!
De halve koe is ondertussen wel op. Fitness had nieuwe toestellen, vandaag voor de eerste keer de Leg Press geprobeerd, kon vlotjes toch een 310kg doen
i like.
Omdat ik de voorbije dagen nogal ziek was ben ik één of andere gratis serie beginnen volgen op Prime; The pillars of the earth. Zit nog wel best goed in elkaar, nog twee afleveringen te gaan! Tis maar een miniserie..der wordt wel lekker in gevogeld, jammer genoeg laten ze niet zoveel boobies zien als in Spartacus.

leading actress fzo van pillars of the earth, zij kan mij elke vijf minuten van de dag krijgen. eventueel afhankelijk van mijn uithoudingsvermogen op dat moment.
verder ga ik dadelijk ook weer eens aan de kook en ga ik witte chocolademousse maken
VERVOLGENS ga ik voor mijn vriendin een verjaardagscadeau kopen, wat ik hier niet ga vermelden moest ze spionnen hebben, maar het kost om en bij de 300 euro dus zit wel goed.
Uiteindelijk ga ik nog 3-4 uur proberen te grinden vandaag en een paar handjes posten!
Seizoen 2 van Spartacus is er ook nog niet
Wel zijn er ondertussen 2 afleveringen van de tussentijdse prequel te vinden. Gaat als ik me niet vergis over de tijd vóórdat Spartacus gladiator werd, dus gaat eigenlijk vooraf aan seizoen 1. Batiatius en zijn vrouw spelen gewoon mee, Doctore is in de eerste 2 afleveringen in elk geval nog geen doctore, Crixus is nog maar een slaaf en krijgt training, Gannicus is nu de hoofdpersonage en de champion, etc.
Je kunt ze hier eventueel online bekijken. (Deze site is echt een aanrader om series te volgen imo ;))
Oorspronkelijk gepost door Sjors777
heb jij seizoen 2 van spartacus ergens? Kan m nergens vinden
Bedankt voor je interesse in mijn pokerskills.
http://watchseries.eu/serie/spartacus_:_gods_of_the_arena
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Seizoen 2 van Spartacus is er ook nog niet![]()
Wel zijn er ondertussen 2 afleveringen van de tussentijdse prequel te vinden. Gaat als ik me niet vergis over de tijd vóórdat Spartacus gladiator werd, dus gaat eigenlijk vooraf aan seizoen 1. Batiatius en zijn vrouw spelen gewoon mee, Doctore is in de eerste 2 afleveringen in elk geval nog geen doctore, Crixus is nog maar een slaaf en krijgt training, Gannicus is nu de hoofdpersonage en de champion, etc.
![]()
Je kunt ze hier eventueel online bekijken. (Deze site is echt een aanrader om series te volgen imo ;))
Idd..ik dacht dat hij de prequel bedoelde..seizoen 2 is niet voor in de nabije toekomst aangezien de leading actor hervallen is (kanker).