Als beginnend pokerspeler, klein aandeelhouder en nieuw bankrollmanager wil ik mijn blog graag neerzetten als verfrissend. Om eerlijk te zijn heb ik maar een paar blogs hier op pokerstrategy gevolgd, om nog heel veel eerlijker te zijn is dat er maar één. En dat is toevallig een vriend van mij. De oorzaak van deze desinteresse ligt met name bij de manier van vertellen van je verhaal. Een Poker-blog behoort mijn inziens helder & inspirerend te zijn voor je pokercollega's(concurrenten).
Na flink aandringen van de heer ''Odacha'', post ik hier op 2/3 februari mijn eerste blog op pokerstrategy.com. Misschien zullen jullie het waarderen als ik mezelf even voorstel, misschien interesseert het jullie net zo min als de badbeats van je vriend/vriendin. Volgens mij zijn alle varianten op het gebied van crushen van pocket azen zo langzamerhand wel voorbij gekomen en dan heb ik het nog niet over de tenenkrommende runner-runners. Een ding kan ik je meegeven, je hebt weer iets geleerd. Al is het de zoveelste badbeat. Jammer genoeg, helpt het zuipen van een fust bier daar niet tegen. Integendeel sommige mensen denken na paar biertjes in een texas holdem sit en go, opeens te zijn beland in een Omaha game.
Goed, mijn naam is niet zo interessant. Mocht je het wel willen weten, pm me NIET, tenzij je een paar flinke daalders neertelt. De leeftijd waar ik in rondbonjour is 19 en ik studeer Small business & Retail management, althans dat lijkt erop. Mijn accountnaam''ajax-legolas'' (Fulltiltpoker)
Oké, we zijn aanbeland bij de missie. De missie kan je een beetje vergelijken met een militaire missie. Gedisciplineerd met veel lol een flinke duit geld naar binnen halen. Mist een van deze 3 onderdelen, kan ik het wel schudden. Alhoewel de lol er soms wel even onder moet lijden, omdat emoties nou eenmaal niet bij het spel horen.
Wat ik ga doen en waar ben ik mee bezig?
Ik heb sinds kort voor de zoveelste maal geld gestort op fulltilt, en ik werd t beu om steeds een deel van de Studiefinanciering te zien verdwijnen, zoals smeagol(gollum) oplost in het buitengewoon bijzondere vuur uit Mount doom (stuiptrekkend en alleen oog voor winst). Vier/5 dagen geleden was waarschijnlijk de laatste maal dat ik geld stort op Fulltilt, tenminste dat leg ik mezelf op. Een bizarre vorm van discipline, maar dat telt. Ik heb 10 kakelharde dollars gestort en ben begonnen met de opbouw van mijn bankroll doormiddel van de SNG's. Uiteraard de lage tafeltjes(1.20 6 man GEEN TURBO JONGEN!). Met minder dan 10 Buy ins, wist ik dat ik ontiegelijk hard in de coke kon snuiven, maar deze ongein bleef mij bespaart. De eerste dag werkte ik mezelf op van de schamele 10 dollar naar de ongelooflijke 15 dollars, waar ik toch weer een nieuwe wekker voor kan kopen bij de blokker, aangezien opstaan de laatste tijd ook steeds moeizamer gaat.
Goed de tweede dag was een dag waarop ik had gewacht. Ik ging van 15 in sneltrein vaart naar de 28 dollar. En dat heb ik de laatste paar dagen nog ietsjes uitgebouwd naar 36.72 dollar om precies te zijn.
Mijn doel dit jaar is om mezelf nog meer kennis van zaken te geven, de nodige berekeningen kunnen maken, en de Bankroll natuurlijk naar een magere 2 miljoen te krikken. Nou denk je vast, maar dat heeft ie zo gedaan... uhum. Ik neem ook genoegen met een tienvoud van de buy ins op dit moment, maar dat terzijde.
Hoe ga je dat aanpakken zul je zeggen?
Nou daar heb ik het volgende voor bedacht. Ik denk dat ik de 1.20 sng's redelijk beat en ben van plan, met 100 buy ins telkens een limiet op te schuiven. Een bankroll kan nou eenmaal maar niet groot genoeg zijn.
Ik brei er maar een eind aan, zodat ik morgen geen schreeuwende moeders hier in huis heb rond lopen.
Wish me luck
"Geluk moeten we onderweg zoeken en niet aan het eind van de weg, want dan is de reis afgelopen."
AJAX-LEGOLAS