Dat is wel heel kloten heb het zelf ook wel eens maar binnen 2-3 min kan ik er dan weer op. Heb je een HUD aanstaan als je SNG's speelt? Zo ja dan ligt het daaraan.
Nee dat gebruik ik niet.
Ik heb een mailtje naar de support gestuurd want ik vind dit echt niet kunnen. Heb het nooit eerder gehad...
Hopen dat ze het gaan vergoeden...
Ik heb 200 dollar uit laten betalen om mijn laptop volledig terug te kunnen betalen.
Nu ben ik nog in het bezit van 100 dollar..
Ik overweeg om cashgames te gaan spelen. Ik heb alle basic en (deels bronzen artikellen bestudeerd.
Ik wil nu NL4 gaan spelen op Europoker (full ring). Heb gelezen dat ze heel easy te beaten zijn dus als beginnende cashgame speler kan ik hier mooi beginnen.
Waarom wil ik cashgames spelen?
1. sngs duren ongeveer een half uur tot drie kartier. Bij cashgames kan je spelen en stoppen wanneer je wilt.
2. ik vind het leuk om iets anders te leren.
3. ik ben goed in wiskunde
Na deze maand krijg ik weer aardig wat $ aan bonussen (zon $150,-). Als ik dan alle artikkelen t/m gold heb doorgelezen, plezier heb in cashgames en het resultaat goed is kan ik upmoven. Maar dat is voor latere zorg.
Vandaag mn eerste handjes op NL4 gespeeld. een kleine 500 stuks. en $2.23 winst gemaakt. verloor op het laatst een all in met AK tegen A7 op een 7K7 flop.
Ik merk dat ik het spelletje leuk vind en me goed kan concentreren.
Mijn plan is om minimaal 2K handen te spelen op NL4 om de dingen die ik leer hier toe te passen.
Als ik er klaar voor ben en ik een bankroll van $250,- dollar heb wil ik overschakelen naar NL10.
Nee moet echt 2k handjes zijn
minimaal he! Omdat ik een grotere roll heb.
nu heb ik $150,- maar door rakeback ($50) en bonus door europoker vippoints krijg ik een roll van $250.
Ik heb een mooi BRM opgezet. Ben benieuwd wat jullie er van vinden (misschien komt ie bekend voor heb wel internet gebruikt en wat aanpassingen gedaan :P)
Limiet Bankroll Terug bij
NL10 150$ 75$ (NL4)
NL20 450$ 300$
NL30 700$ 550$
NL50 1250$ 900$
NL100 3000$ 2000$
Heb volgens dit BRM een roll voor NL10, maar zoals gezegd wil ik eerste genoeg handen ervaring opdoen op NL4.
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
waar bestaat nl20 en nl30
Op Europoker blijkbaar
Oorspronkelijk gepost door samni
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
waar bestaat nl20 en nl30Op Europoker blijkbaar
![]()
Inderdaad
Zit nu op 1,4k handen. Gaat tot nog toe erg goed. Haal nu 19,58BB/100.
Speel nu ook 6 tafels tegelijk en dat gaat gewoon goed :). Voelt goed op NL4 dus als ik 2k handen heb en het resultaat blijft zo goed stap ik zeker over naar NL10.
Nu nog wat videos kijken. Ik heb de drie delen van Alex Boxtel (Gamblewithme) gekeken en dat was erg leerzaam.
Zit op de 2k handjes en ga nu NL10 proberen
Zal beginnen met 4 tafels en als het lukt maak ik er 6 van.
eerste 250 handen op NL10 gingen prima
$16,- up!
Nu tijd voor bier. Morgen weer spelen
Vanavond 600 handjes gespeeld op NL10.
De tussenstand na 850 handen is 5bi's up
Gaat lekker. Een van de laatste handen krijg ik AA en iemand 3bet shovet met AKs was een pot voor $22,- dat zijn leuke dingen :).
Cashgamen bevalt me prima. Kan me goed concentreren en 6 tafels tegelijk gaat me goed af.
Heb nu 30,45BB/100
NL20 here i come ♠_biggrin:!
gaat erg goed;)
Nu doortrekken deze lijn....
Je zit ook in de 'studiegroep' voor bss toch of niet?
Succes nog ermee!
Oorspronkelijk gepost door Dito8
gaat erg goed;)
Nu doortrekken deze lijn....
Je zit ook in de 'studiegroep' voor bss toch of niet?
Succes nog ermee!
'
Ja zou idd erg mooi zijn als ik dit vol kan houden.
Nee zit nog niet in de studiegroep. Kan ik wel nog doen idd.
het is altijd makkelijk als je de skype-adressen etc. van de anderen van die groep hebt, kan je altijd sweatsessies doen of iets dergelijks maar dat wist jezelf ook wel gok ik zo;)
Ja wist ik wel maar toch bedankt
Ik heb het al geprobeerd om met de sng groep mee te doen. Ik zet alleen nooit skype aan als ik poker
vrienden die gaan praten is dan best aflijdend
Zit nu op 1250 handen en ik zet tot nog toe dezelfde lijn voort.
zit nu op 30,17BB/100
gaat goed, bb/100 is wel heel hoog hoor, weet niet of je dat heel lang vast kan houden.
Als je een graph post, kan je daarbij ook ev en (non-)showdownwinnings posten.