Ga naar het forum
WesleyTheMan

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WesleyTheMan

384 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
5,560 Weergaven
Willem103
PokerStrategist

Gewoon je eigen game blijven spelen Wesley en vertrouwen houden ;) Dan komt het allemaal goed! Succes!

WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Willem103
Gewoon je eigen game blijven spelen Lars en vertrouwen houden ;) Dan komt het allemaal goed! Succes!

Lars?

Willem103
PokerStrategist

Lol ik was hiervoor de blog van Lars aan het lezen haha ;) Er moet natuurlijk Wesley staan!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Willem103
Lol ik was hiervoor de blog van Lars aan het lezen haha ;) Er moet natuurlijk Wesley staan!

haha oke ;) Ik probeer idd mijn eigen spel te blijven spelen maar toch blijf je aan jezelf twijfelen door het tegenvallende resultaat (laatste 2k handen dus op korte termijn). Ik probeer daarom in dit soort tijden veel te leren omdat ik nog maar net cashgames speel valt er nog genoeg te leren :).

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik zit er over na te denken om na een andere site te verhuizen. Ik wil graag HUD onder de knie krijgen maar op europoker is dat geen doen aangezien ik niet in seat 5 kan zitten (de HUD blijft op mijn oude plek staan). Ook kan ik door te verhuizen een FDB krijgen. Iemand tips voor een nieuwe site?

Willem103
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Ik zit er over na te denken om na een andere site te verhuizen. Ik wil graag HUD onder de knie krijgen maar op europoker is dat geen doen aangezien ik niet in seat 5 kan zitten (de HUD blijft op mijn oude plek staan). Ook kan ik door te verhuizen een FDB krijgen. Iemand tips voor een nieuwe site?

Ik prefereer zelf pokerstars, omdat ik de software gewoon heel fijn vind. Maar dat is niet de meest interessante optie denk ik. Ik zou full tilt kiezen. Prima software en rakeback als grote voordeel!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ja ik heb al een full tilt account gelinkt aan ps dus dat is een optie. Maar ik vraag me af of het aan te raden is om als beginnende cashgamespeler daar te spelen. Sites als William Hill lijken mij een stuk profitabeler... Ik denk er nog over na en moet even kijken of de hud van PT3 op william hill ook goed werkt. (voorkeurs seat).

gewoonlars
Oldschool Grinder

Misschien is Everest een optie. Ik weet niet zeker of je HUD daar werkt maar de software is wel ok en de tegenstanders van het niveau Europoker. Heb zelf ook op Everest gespeeld (bonushoer) en daar veel winst kunnen behalen, het is al een tijdje geleden dus je zou eerst even moeten kijken.

Nice profit trouwens ook al loop je onder EV, succes verder.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik zal eens kijken bedankt voor de tip ;)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik zie net dat ik bij everest ook geen seat kan aanwijzen. Ik weet niet of het met holdemmanager wel kan? Misschien werkt dat ook beter op europoker?

Nivlem
Oldschool Grinder

Hey Wesley, ik zie dat je wat probleempjes hebt met je HUD op europoker? Dit lijkt mij persoonlijk wel op te lossen door een instelling van PT3 aan te passen. Zelf heb ik helaas geen pokertracker, dus ik kan je er niet mee helpen maar ik weet zeker dat je wel prefered seating aan kan geven in de software.

Uiteraard is het vrijspelen van een bonus dan alsnog een reden om naar een andere site te verhuizen, maar de HUD zou geen probleem moeten zijn op europoker.

Arjon
Oldschool Grinder

Bedoel je dat je bij Everest geen preferred seating hebt, of dat het je niet lukt de HUD erop af te stellen?

Everest zet je volgens mij altijd in een vaste positie, onderaan de tafel. Mocht je HEM gaan gebruiken, dan kun je de HEM HUD daar prima op instellen, aldus ook onderstaand stukje info:

Everest use preferred seating by default and automatically seat you in the 6' o clock position. You need to tell Holdem Manager the correct seating preference so the stats line up, to do this go to Hud Options / Seating Preferences and choose Everest from the dropdown menu and setup the seat numbers as seen below.

Helpt dit iets? :)

Bij Europoker kun je (uit m'n hoofd) geloof ik wel preferred seating instellen, maar moet je het wel telkens doen als je opnieuw inlogt. Pls correct me if I'm wrong ;)

gewoonlars
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Bij Europoker kun je (uit m'n hoofd) geloof ik wel preferred seating instellen, maar moet je het wel telkens doen als je opnieuw inlogt. Pls correct me if I'm wrong ;)

Dit klopt ja er staat trouwens een topic hierover in de Europoker sectie. Het schijnt dat met PokerTracker er problemen zijn met het op de goede plek weergeven van de statistieken. Met HoldemManager gaat het prima (bij mij in ieder geval).

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Hey Wesley, ik zie dat je wat probleempjes hebt met je HUD op europoker? Dit lijkt mij persoonlijk wel op te lossen door een instelling van PT3 aan te passen. Zelf heb ik helaas geen pokertracker, dus ik kan je er niet mee helpen maar ik weet zeker dat je wel prefered seating aan kan geven in de software.

Uiteraard is het vrijspelen van een bonus dan alsnog een reden om naar een andere site te verhuizen, maar de HUD zou geen probleem moeten zijn op europoker.

Het probleem gaat over een seat toewijzen aan de HUD. Ik wil gewoon in seat 5 zitten maar mijn HUD draait niet mee. Je kan bij PT3 bij europoker ook geen voorkeurs seat aangeven. Dat is mijn probleem.. Ik zoek dus een site waar het wel mee kan. En de bonus is natuurlijk ook welkom! :)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Bedoel je dat je bij Everest geen preferred seating hebt, of dat het je niet lukt de HUD erop af te stellen?

Everest zet je volgens mij altijd in een vaste positie, onderaan de tafel. Mocht je HEM gaan gebruiken, dan kun je de HEM HUD daar prima op instellen, aldus ook onderstaand stukje info:

Everest use preferred seating by default and automatically seat you in the 6' o clock position. You need to tell Holdem Manager the correct seating preference so the stats line up, to do this go to Hud Options / Seating Preferences and choose Everest from the dropdown menu and setup the seat numbers as seen below.

Helpt dit iets? :)

Bedankt voor de tip! dan denk ik toch naar everest (of andere room) verhuizen voor de bonus. Ik zal HEM downloaden. Moet even kijken of hier ook een trial voor is :).

Nivlem
Oldschool Grinder

In mijn ogen is HEM sowieso veel gebruiksvriendelijker en beter. Als je nog geen PT3 licentie hebt zal ik zeker HEM uitproberen om zelf het verschil uit te vinden en dan de juiste aankoop te doen! :)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik heb HEM inmiddels gedownload en geïnstalleerd. Het ziet er leuk uit. De handreplayer is ook wel mooi.

Echter start hij geen HUD bij een test van 20 handen op FTP (Rush). Ik wil dit nog even aan de praat krijgen maar dat moet lukken in de 15 dagen trial :P.

Als dat is gelukt wil ik switchen naar William Hill. Ik weet dat hier de HUD van HEM goed werkt (met preffered seat) door de video van yoshia. En er is sprake van een FDB via pokerstrategy :)

Het spelersniveau schijnt hier ook bedroevend te zijn dus mij lijkt het een goede keus.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik heb mijn bankroll van europoker overgeboekt naar moneybookers. Het duurt altijd even bij europoker dus ik zal nu verder spelen met wat resterend geld op FTP.

Ik zal ong. 200 dollar overboeken naar william hill. met een 200% FDB. :) Of heeft iemand nog een andere optie (tip) voor een pokersite?

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

hmmm ik heb problemen met WH. Zit nu te denken aan Mansion poker aangezien deze sites bijna hetzelfde zijn (beide IPoker) zal mijn HUD hier ook wel goed werken.

Ik heb btw mn geld van europoker al op moneybookers :)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik heb het plan:

- Ik stort mijn geld op Full Tilt Poker
Reden hiervoor is dat de software gewoon heel goed werkt vooral in vergelijking met Europoker. De HUD werkt hier goed en kan er mooi mee oefenen.

- Ik begin met 4 tafels NL10. Als ik de HUD sneller kan toepassen kan ik hier 6 tafels van maken.

Dan heb ik nog een vraag. Ik zoek een optie in HM om gemakkelijk handen te posten. Iemand die mij kan helpen?

Verder is er dus geen sprake van een FDB en het 'gambler-niveau' maar ik denk gewoon dat ik op deze site mijn skills goed kan verbeteren. De software is goed en zorgt niet voor frustratie.