Ga naar het forum
Wiebelen Wiebelen

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wiebelen Wiebelen

12 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
299 Weergaven

Hallo!

Zo, Ik ga ook maar eens een pokerblog bij houden, vooral om mezelf beter onder controle te houden deze keer ;) Ik heb besloten helemaal opnieuw te beginnen:) De vorige keer (met die $50 van pokerstrategy) ging het in het begin wel goed, maar later toen het wat minder ging ben ik op tilt geslagen.

Ik heb het poker een poosje gelaten voor wat het was, maar denk dat het nu tijd is weer te beginnen:) Ik heb ondertussen veel geleerd van andere mensen van dit forum hier!:)alvast bedankt daarvoor

Deze keer begin ik met een storting van 50 dollar op fulltilt, omdat ik daar nog een bonus van ongeveer 60 dollar vrij kan spelen, dus dat zou mooi zijn als dat ook lukt.

Mijn plan is om elke week mijn blog bij te houden met grafieken en om niet meer te tilten (zonde van m'n bankroll;))

Hopelijk kan ik met behulp van dit mezelf beter onder controle houden en dit keer het pokeravontuur van Wiebelen tot een goed eind brengen;)

11 reacties
iamthedanger
BlackMember

Hey Wiebelen!

Altijd leuk om te zien dat er weer mensen beginnen met bloggen :). Zoals je ziet is bijhouden van een blog erg leuk in sociaal aspect, om te delen waar je mee bezig bent en dat je ook van anderen kunt kijken waar ze staan. Maar een ander belangrijk aspect is jezelf onder controle houden. Door constant je voor- of achteruitgang op (digitaal)papier te zetten wordt het vaak wat concreter, het geld waar je mee speelt en verwerk je het een beetje meer dus zal je vaak minder gaan tilten ( en je wilt je trouwe lezers natuurlijk niet teleur stellen ;) )

Veel succes on the tables!

Hey Wiebelen, leuk dat je een blog start! Het was de vorige keer nit helemaal gelukt met je BRM toen je op tilt sloeg?

Een break is in ieder geval altijd een goed idee als het even wat minder gaat.

Vergeet vooral niet om gebruik te maken van onze strategie artikelen, videos en coachings, dan komt het helemaal goed!

Hou ons vooral op de hoogte en veel succes met je hernieuwde pogingen!

Groeten,
Leo

Pinowww
Elite Grinder

Welkom!

Ik zal je zeker gaan volgen,
gewoon goed BankRollManagement volgen en het zal helemaal goedkomen.

Succes,
Pinowww

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bedankt allemaal voor de steun;)

vandaag ben ik echt begonnnen.... heb 50 euro gestort op fulltilt => 77 dollar oid.

Ik ben eerst bezig geweest met sitngo toernooitjes.... dit ging weer heel lekker..... uiteindelijk heb ik besloten een mtt te doen.... en $10+1 knockout tournooi.....

Op dit moment heb ik 8 personen uitgeschakelt, dat geeft me al 16 dollar terug.
De eerste break is nu bezig nog 75 van de 205 mensen over....:)
In het begin kreeg ik hele mooie kaarten: achter elkaar => AA JJ QQ:D Daarom een mooi begin aan het toernooi kunnen krijgen en deze lijn zette zich voort.

Mijn stack is ruim boven het gemiddelde dus ik hoop dit toernooi tot een goed eind te kunnen brengen.

ik hou jullie op de hoogte hoe dit afloopt...;)

rrwillem
Oldschool Grinder

Goed bezig, bijna 20% van je stack in 1 toernooi gestopt. Nice BankRoll Management!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door rrwillem
Goed bezig, bijna 20% van je stack in 1 toernooi gestopt. Nice BankRoll Management!

nee nee, iets iets minder dan 10%;) maar het was inderdaad een beetje te veel(A)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Wiebelen

vandaag ben ik echt begonnnen.... heb 50 euro gestort op fulltilt => 77 dollar oid.

Ik ben eerst bezig geweest met sitngo toernooitjes.... dit ging weer heel lekker..... uiteindelijk heb ik besloten een mtt te doen.... en $10+1 knockout tournooi.....

In het begin kreeg ik hele mooie kaarten: achter elkaar => AA JJ QQ:D Daarom een mooi begin aan het toernooi kunnen krijgen en deze lijn zette zich voort.

Mijn stack is ruim boven het gemiddelde dus ik hoop dit toernooi tot een goed eind te kunnen brengen.

Break 2:
26 players remaining
positie: 16/26

eerste 27 plaatsen krijgen $$ dus dat is in elk geval mooi:)

12 personen uitgeschakelt..... stack 9800 iets onder het gemiddelde

wessus
Oldschool Grinder

ok ga zo door...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

en ik lig er uit.....
AJ vs Q7.... 7 op de flop verder niks....
in elk geval ging het wel lekker en geeft me teminste weer een beetje zelfvertrouwen;)

Spaarvarken1
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door rrwillem

nee nee, iets iets minder dan 10%;) maar het was inderdaad een beetje te veel(A)

En nu speel je $22 dollar HU??? :D

En $55 HU???

rrwillem
Oldschool Grinder

Break 2:
26 players remaining
positie: 16/26

eerste 27 plaatsen krijgen $$ dus dat is in elk geval mooi:)

12 personen uitgeschakelt..... stack 9800 iets onder het gemiddelde

11$ op 77$ = 14% = belachelijk veel.

Verder, nice result