Ga naar het forum
Akoz' Blog

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Akoz' Blog

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
215 Weergaven

Hallo iedereen, mijn naam is Lucas aka PokerAkoz
Ik ben 18 jaar oud en woon in Kortrijk ( West-Vlaanderen ) en studeer voor het ogenblik Boekhouden Informatica ( nog steeds in het middelbaar jammer genoeg ).
Ik speel al een jaartje poker real life dan wel en heb wel al een paar keer online gespeeld bv de 50 USD van pokerstrategy die ik er snel door geblazen heb wegens een tekort aan bankroll management.
Heb vandaag op pokerstars €35 gedeposit ter waarde van 46$.
Ik zal proberen dagelijks een update te maken met de nodige grafiekjes e.d.

Ik lees dagelijks het forum maar heb nog niet actief kunnen deelnemen aan de topics enzo maar zal er wat tijd voor vrijmaken nu ik er zelf actief een blog zal updaten.

Hopelijk zullen onder jullie mij kunnen helpen in het evalueren van m'n spel.

Lucas

edit: Ben nu bezig met SSS 10NL en zal ook nog wat 1$ sng's spelen later op de avond.

8 reacties
Pinowww
Elite Grinder

succes met alles. Ik zal je zeker ook gaan volgen.

Onthoud alles wat je geleerd heb en je zal zeker de microlimieten kunnen verslaan.

Succes,
Pinowww

PS En welkom natuurlijk :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb enkel nog maar dinsdagavond kunnen spelen
5 1$ sng's waarvan 4 ITM
Daarvan waren er 3: 9 handed en 1: 45 handed.
Ook nog wat SSS 10NL.

BR: 64

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

gisteren weer wat SSS 10NL zitten grinden.
BR: 86$

Mijn is minstens 1 BI te winnen per dag.
Volgende week 1 week vakantie dus dat zal grinden worden

weet iemand de bankroll management voor MTT's?

bedankt
Lucas

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is weer een tijdje geleden dat ik heb gepost maar hier is dan de update

BR 236$
Speel nu 5$ sng's en 25NL SSS

Zit nu ook ITM in de 5000 guaranteed 5$ buy-in

Hopelijk nog een finale tabletje :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey, na een weekje vakantie staat m'n BR op 412$
Ofwel door 9 tafels 50NL SSS
of door 1 tafel 25PLO, 1 tafel 10NL, 10$ double or nothing sng's en 1 tafel 5$ 9 handed sng.

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Wat ga je ontzettend hard man!
Ik wil je toch ook een beetje waarschuwen dat een vloeiende en vlotte start niet altijd een geschenk is. Sowieso zullen er momenten komen dat je zwaar verlies gaat draaien en ik hoop dat je beseft dat het niet makkelijk is om hiermee om te gaan. Verder raad ik je aan om naast het spelen veel tijd & moeite te steken in het verbeteren van je spel zodanig dat je het geluk altijd een stapje voor bent!

Owja, en ik ben ook van West-Vlaanderen ;).

Good luck!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hallo,

Het is ondertussen al een tijdje geleden dat ik een update geplaatst heb ivm m'n bankroll op pokerstars.

Het weekend begon aardig slecht, heb een downswing gehad tot m'n bankroll slechts 290 was. De maandag en dinsdag heb ik wat zitten 10$ sng's grinden ( wat ik voorheen ook deed met m'n oude bankroll) en het ging aardig goed, ik gebruik jammer genoeg geen programmaatjes om grafiekjes te produceren e.d.
maar als ik ze wat bij hou kom ik 3 op de 4 ITM terecht.
De $10 sng's had ik op stars wat moeilijker verwacht maar ze zijn wel nog van mijn niveau.
Daarnaast speel ik ook 25NL SH wat ook wel bij mij past voor het ogenblik, ben van plan om 50NL SH te gaan spelen met een BR van $1250

Mijn huidige BR: $675

En mijn goal is om tegen zondag avond tegen de 1000 te plakken.

Lucas