Ga naar het forum
Akoz' Blog

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Akoz' Blog

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
215 Weergaven

Hallo iedereen, mijn naam is Lucas aka PokerAkoz
Ik ben 18 jaar oud en woon in Kortrijk ( West-Vlaanderen ) en studeer voor het ogenblik Boekhouden Informatica ( nog steeds in het middelbaar jammer genoeg ).
Ik speel al een jaartje poker real life dan wel en heb wel al een paar keer online gespeeld bv de 50 USD van pokerstrategy die ik er snel door geblazen heb wegens een tekort aan bankroll management.
Heb vandaag op pokerstars €35 gedeposit ter waarde van 46$.
Ik zal proberen dagelijks een update te maken met de nodige grafiekjes e.d.

Ik lees dagelijks het forum maar heb nog niet actief kunnen deelnemen aan de topics enzo maar zal er wat tijd voor vrijmaken nu ik er zelf actief een blog zal updaten.

Hopelijk zullen onder jullie mij kunnen helpen in het evalueren van m'n spel.

Lucas

edit: Ben nu bezig met SSS 10NL en zal ook nog wat 1$ sng's spelen later op de avond.

8 reacties
Pinowww
Elite Grinder

succes met alles. Ik zal je zeker ook gaan volgen.

Onthoud alles wat je geleerd heb en je zal zeker de microlimieten kunnen verslaan.

Succes,
Pinowww

PS En welkom natuurlijk :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb enkel nog maar dinsdagavond kunnen spelen
5 1$ sng's waarvan 4 ITM
Daarvan waren er 3: 9 handed en 1: 45 handed.
Ook nog wat SSS 10NL.

BR: 64

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

gisteren weer wat SSS 10NL zitten grinden.
BR: 86$

Mijn is minstens 1 BI te winnen per dag.
Volgende week 1 week vakantie dus dat zal grinden worden

weet iemand de bankroll management voor MTT's?

bedankt
Lucas

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is weer een tijdje geleden dat ik heb gepost maar hier is dan de update

BR 236$
Speel nu 5$ sng's en 25NL SSS

Zit nu ook ITM in de 5000 guaranteed 5$ buy-in

Hopelijk nog een finale tabletje :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey, na een weekje vakantie staat m'n BR op 412$