Daar heb je hem weer met weer een nieuwe blog zullen jullie wel denken. Nou ik hoop dat dit de laatste keer is dat ik een nieuwe blog maak.
Ik was begonnen aan een cashgame avontuur, wat in het begin erg voortvarend liep. Van NL5 naar NL25 in no-time en ik dacht het helemaal gemaakt te hebben. Echter ging grinden na verloop van tijd boven studeren en het multi-tablen ging boven beter worden en elke spot aanpakken die langs kwam. Ik kwam in een flinke downswing door vooral gespew en het niet onder controle hebben van het tilten. Weekje rust, veel studeren en "the poker mindset" lezen moesten mij er weer boven op helpen. Maar na weer een maand gepokerd te hebben en ik niet verder kwam dan NL10 was de keuze voor mij duidelijk, no cashgames anymore. Lang nagedacht en uiteindelijk ervoor gekozen om mijn oude game weer op te pakken, de 18 mans!!
:diamond:Kamer in Enschede(pics incoming)
:diamond:1k ship in HC
:diamond:Geweldige intro-week gehad, ook al had ik geen intro
:diamond:Veel gefeest, weinig gegrind.
Sinds kort speel ik dus weer de 18 mans en ben direct begonnen op mijn oude stake($6,50) wat dus nu de $7 sit&goes zijn. Uiteraard eerst wat vids van 2 "pro's" of "autisten" of hoe ze elkaar ook noemen bekeken. Erg interessant en toen direct maar begonnen met grinden. Hier wat stats en een grafiekje van mijn "grind" tot nu toe:
Games played: 207
Average Profit: $3.1
Average Stake: $6
ROI: 44%
Profit: $641
[ ] Sample
[x] Hotrunner
[x] Fish on a heather
Ik heb de laatste tijd gemerkt dat ik erg veel moeite heb met grinden. Vaak weinig zin om te gaan grinden en begin ik pas 's avonds aan mijn 1e sessie. Hier wil ik verandering in gaan brengen. Ik speel momenteel in sets van 20 games tegelijk en wil dit gaan veranderen naar continue games draaien. Eerst 15 games en dit uitbreiden naar 20. Ik begin laag voor mezelf, maar wil een aantal doelen stellen:
300 games per week spelen
Bij $1150 de $15s shotten in een setje van 10. BR is nu $750.
Als ik zo blijf runnen coaching nemen van Chaserboy
Vanaf morgen, 1 september, wil ik hiermee beginnen
Ik ga geen doelen stellen wanneer ik op een nieuwe limiet wil zitten of iets dergelijks, ik wil gewoon volume maken en mijn spel spelen dan komt het vanzelf
Ben van vrijdag tot zondag wel een weekendje weg met de familie, maar dat grinden moet ik dan volgende week maar inhalen
Ik hoop dat ik deze blog interessant kan maken voor jullie en hopelijk wat trouwe volgers kan krijgen