Ga naar het forum
All your heroes are...

Meldingen
Alles wissen

All your heroes are dildos

129 Berichten
40 Gebruikers
0 Reacties
4,444 Weergaven

Delete voor outdated!

Beantwoorden
Citeren
128 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En ik ga meteen spetterend beginnen met een portie luiheid en morgen pas opnieuw spelen / handjes posten :D.

Beantwoorden
Citeren

Wow ziet er allemaal zeer nice uit :D

Eerste volger!

BOL

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Lang leve West-Vlaanderen! :D
Succes & bolletje ^^

Beantwoorden
Citeren

Succes en bolletje!

Beantwoorden
Citeren

Vanwaar die superupswing rond 100k hands? Wil wel weten waardoor die omslag kwam!

Veel succes verder!

Beantwoorden
Citeren

... dubbelpost

Beantwoorden
Citeren
chaserr
Poker Player

Nice op bolletje.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Nice begin, ben benieuwd naar je progressie en ook wel net als grex naar je 'aha' moment rond 100k :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja dat is alles vanaf 2nl hé en daar heb ik wel lang geklooid (BRM nit).

Toen speelde ik net 25nl geloof ik. Ik had zon openbaringsmoment waar je opeens alles beter snapt en je game gewoon veel beter klopt (op die limiet toch). Is ook de limiet waar je van niet nadenken naar een beetje nadenken gaat. Ik heb dan gewoon heel snel bijgeleerd en direct doorgegaan naar 50nl en 100nl. Dit was allemaal redelijk snel na mekaar.

Edit: Ik haalde ook gewoon dezelfde winrate op elke limiet vanaf 5nl, dus is het wel logisch dat men grafiek exponentieel stijgt daar ;)

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Leuk dat je een blog begonnen bent zeg!

Al bepaalde doelen of plannen voor de maand september?

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Vette shizzle. Inspirerend voor de microstakers onder ons denk ik :).

Beantwoorden
Citeren

Solid eerste post en motiverende graphs, ga je zeker volgen :)

Nice blog titel btw _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
brokkeman
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984

Zeg dat wel! Wil ook wel zo verder groeien uit NL2! :D

Succes verder!

Beantwoorden
Citeren

Is op een jaar tijd van NL2 naar NL100 gaan geen prestatie te noemen dan? Vind het aardig knap ^^. Bolletje!

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Nice story! En in 1 jaar van NL2 naar NL100 vind ik ook een vrij nette prestatie! Is maar een kleine minderheid die je dat na zou doen ;).

Hoop dat NL200 ook lekker blijft gaan, doorknallen naar de top.

Merk je dat het niveau op iPoker veel lager is dan op FTP?

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984

Dit!

Leuk dat je gaat bloggen Oereuh, ik ben benieuwd naar je volgende posts. De eerste post ziet er in ieder geval al heel goed uit. _cool:

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks iedereen :).

Het is natuurlijk wel een prestatie, maar ik vind dat ik echt weinig handen gespeeld heb. Geen hidden brag hoor, maar ik ben echt lui geweest als het daarop aankwam, dus ik denk dat het wel sneller kan :P.

Merk je dat het niveau op iPoker veel lager is dan op FTP?

Ja echt wel. Ik hoef niet meer te tableselecten (ik kan ook niet maar soit :D) en doordat het algemene niveau veel lager ligt zijn de regs ook gewoon behoorlijk slecht.

Al bepaalde doelen of plannen voor de maand september?

Die sappige rake race shippen natuurlijk. En diamond blijven. Als ik zo een gezond volume haal dan komen de results ook wel.

Beantwoorden
Citeren

Cool story bro

#Niet ironisch

mss wel een vd enige cashgame blogs die ik ga volgen.

Waar is den tijd dat ik geen herexamens had en op festivals oereuh kon roepen :f_cry: good times

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nier overdreven veel tijd vandaag om te spelen en posten aangezien ik sebiet naar Blankenberge moet :).

Valuehand, schetst zo beetje het overall niveau. 72/8 monkey.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.5/$1 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]CO$126.35:///////;BU (Hero)$100.00:///////;SB$69.76:///////;BB$144.39:///////;MP3$102.05:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 7:s, K:s.
2 folds, Hero raises to $3.00, SB folds, BB calls $2.00.

Flop: ($6.5) 8:h, T:s, 9:s (2 players)
BB checks, Hero bets $5.00, BB calls $5.00.

Turn: ($16.5) Q:s (2 players)
BB checks, Hero bets $13.00, BB calls $13.00.

River: ($42.5) Q:c (2 players)
BB bets $21.25, Hero raises to $79.00(All-In), BB calls $57.75.

Final Pot: $200.5.
Results follow:

Spoiler

Hero shows a flush, king high(7:s K:s).
BB shows a straight, queen high(5:s J:c).

Hero wins with a flush, king high(7:s K:s).

Hier dacht ik ff te flippen tegen shorty. Had mss beter gewoon direct geshipt ipv click it back want ze zijn nog in staat gewoon te callen en dan sta ik daar :D. 68/9 speler.

Hand afspelen

$0.5/$1 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]MP3$100.00:///////;CO$55.96:///////;BU$119.28:///////;SB$304.85:///////;BB (Hero)$100.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with A:d, K:d.
MP3 folds, CO calls $1.00, BU folds, SB calls $0.50, Hero raises to $4.50, CO calls $3.50, SB folds.

Flop: ($10) 6:d, T:d, 9:c (2 players)
Hero bets $5.00, CO raises to $10.00, Hero raises to $21.00, CO raises to $51.46, Hero calls $30.46.

Turn: ($112.92) Q:d (2 players)

River: ($112.92) 8:d (2 players)

Final Pot: $112.92.
Results follow:

Spoiler

Hero shows a flush, ace high(A:d K:d).
CO shows a pair of eights(A:s 8:s).

Hero wins with a flush, ace high(A:d K:d).

Hier ben ik altijd wel live behalve tegen AxKh, maar ik denk dat het misschien toch net -EV is. Je kan echter random spazzes niet uitsluiten bij deze kerels. Zal morgen LOLhand posten om te verduidelijken :D. Dit is 55/10 fish met 0% fold to 3bet.

Hand afspelen

$0.5/$1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]MP2$105.65:///////;MP3$103.20:///////;CO$117.35:///////;BU$40.85:///////;SB$52.89:///////;BB (Hero)$137.53:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with J:h, J:s.
3 folds, BU raises to $2.00, SB folds, Hero raises to $8.00, BU calls $6.00.

Flop: ($16.5) Q:h, A:h, 5:h (2 players)
Hero bets $7.00, BU raises to $14.00, Hero raises to $58.50, BU calls $18.85(All-In).

Turn: ($107.85) K:d (2 players)

River: ($107.85) Q:s (2 players)

Final Pot: $107.85.
Results follow:

Spoiler

Hero shows two pairs, queens and jacks(J:h J:s).
BU shows a flush, ace high(T:h 9:h).

BU wins with a flush, ace high(T:h 9:h).

Hier de enige hand die een beetje interessant was. MP3 is straightforward reg 23/17; 73% fold to 3bet; 3.9AF; 22% WTSD. Heb niet echt een dynamiek met hem waardoor hij gekke dingen gaat doen. Ik verwacht dus niet dat ik kan 3betten voor value. Ik zit wel in positie en sta voor op zijn range.

SB is 68/9 fish en dat is dan ook de hoofdreden dat ik niet 3bet, hij zal wel vaak 3bets coldcallen maar ik hou hem liefst vaker in de hand met nog meer random crap.

Flop wordt naar me toegecheckt. MP3 heeft hier dus nooit een hand, zelfs 33-55 zou hij nog vaak betten voor protection. De fish kan natuurlijk alles hebben maar ik kan zeker een +EV bet maken tegen zijn range, ik valuebet gewoon vaak tegen gutshots en draws enzo. Zijn fold to cbet is over kleine sample wel hoog en zijn WTSD laag dus wet niet zeker of hij gaat floaten met A hi, indien wel wordt dit wel zeker een bet.

Nu dacht ik wel meer te kunnen winnen door gewoon behind te checken, omdat MP3 op een ace wel actie zou geven en ik hem daar meestal domineer en dus meer value haal. Ik denk dat ik op de flop gewoon vaak het meeste equity heb om de hand te winnen en het belangrijkste van al: veel implieds tegen zwakkere azen van zowel SB als MP3.

En ja hoor, magische turn komt en MP3 bet uit, obvious ace is obvious want hij gaat 3way geen gekke dingen doen met bv KQ, waarmee hij nog SD value heeft. Raisen hier lijkt me veel te light en wil SB niet wegjagen.

River is wel een scarecard voor hem en ik twijfelde wel over sizing en of het niet te thin wordt, ik valuebet praktisch enkel tegen AJ at this point.

Hand afspelen

$0.5/$1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]CO$104.60:///////;BU (Hero)$132.00:///////;SB$297.59:///////;BB$114.20:///////;MP2$100.00:///////;MP3$413.44:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with A:h, Q:d.
MP2 folds, MP3 raises to $3.00, CO folds, Hero calls $3.00, SB calls $2.50, BB folds.

Flop: ($10) 8:h, 7:d, 2:d (3 players)
SB checks, MP3 checks, Hero checks.

Turn: ($10) A:c (3 players)
SB checks, MP3 bets $7.00, Hero calls $7.00, SB folds.

River: ($24) T:d (2 players)
MP3 checks, Hero bets $12.00, MP3 calls $12.00.

Final Pot: $48.
Results follow:

Spoiler

Hero shows a pair of aces(A:h Q:d).
MP3 shows a pair of aces(K:h A:s).

MP3 wins with a pair of aces(K:h A:s).

Beantwoorden
Citeren