Ik heb die niet gekregen hoor ...
Het waren turbo toernooitjes en het kon altijd wat leuks opleveren.
Een WCOOP $11 ticket was mijn prijs, maar dan is het de vraag of het daarna nog wat gaat opleveren
Even een update.
107 games gespeeld, gaat niet hard, maar de kop is er af

Helaas me ook laten verleiden weer zoom te spelen, met als resultaat bijna 8 BI verlies
Voorlopig maar even proberen bij de Spins te blijven, als ik er tijd voor kan vinden...
Het begon al toen ik met KK tegen AA aanliep, er valt een K op de flop en toch verlies je hem met een straat.
QQ tegen AA.
Trips JJJ die het niet houden.
Ik zal ook ongetwijfeld iets niet goed doen
Op dit moment lopen de Spins beter.
Variance bijt enorm, maar het is natuurlijk wel zo dat je op 1 dag of zelfs in 1 week niet de sample draait om ook maar iets te kunnen zeggen over het resultaat van een paar handen.
Het enige wat kan, is kijken of je goed hebt gespeeld of niet. Denk dat je dat wel hebt gedaan, dus zit er niets anders op dan slikken en doorgaan.
Hoe staat het er nu voor?
Het gaat gelukkig weer wat beter, ik sta nu nog maar bijna 2 BI in de min. Als het mee zit snel weer in de plus.
Kijk, dat zijn de verliezers! Proost!
Nah, bagger, maar de keren dat we zelf de underdog zijn en winnen, zijn meestal snel vergeten
dat is zeker waar. Zou juist leuker zijn als de winstpotjes juist langer blijven hangen dan verliespotten. Dat zou een stuk beter zijn voor iedereen zijn/haar mindset.
Ja als ik verlies dan drink ik er een op
en als ik win ook
Het zou ook leuker zijn als de winstperiodes wat langer blijven doorgaan dan de verliespotten. Is ook beter voor je mindset