Gewoon de goede kant op blijven gaan en dan komen de groene cijfers vanzelf.
Je moet je daar niet zo druk over maken anders kan dit negatief uitpakken voor je.
Gewoon de goede kant op blijven gaan en dan komen de groene cijfers vanzelf.
Je moet je daar niet zo druk over maken anders kan dit negatief uitpakken voor je.
Ja dat klopt, ik maak me ook niet druk.
De keren dat ik in dit blog negatief over kom is meestal na een zeer slechte sessie.
Dat ben ik dan een dag later weer kwijt en ga er weer vol goede moed tegen aan
Maar om de goede kant op te blijven gaan moet ik me wel verbeteren, want soms voel ik me echt een walvis
Oorspronkelijk gepost door Wimf71
Laatste paar dagen weer een positief resultaat behaald op 2nl 6max zoom.
Het zal nog wel even duren voordat ik weer mijn verlies terug heb, maar het gaat nu in ieder geval de goede kant op.Iemand nog tips voor een goed boek over online micro cash games die nog een beetje actueel is?
Ik ben van mening dat boeken niks / weinig meer helpen in 2017.
Neem een abonnement op bijv upswingpoker of runitonce, zoek eventueel een coach en investeer in je game. Je kan ook starten met bijv flopzilla en equilab je eigen game onder de loep te nemen,
Ook lijkt me het niet verkeerd om regelmatig de coaching van LemOn36 te volgen.
Voor meer informatie kun je de Engelse thread MYTHBUSTING THE MICROS! Coaching thread bestuderen.
Hopelijk ging het de laatste dagen op de ZOOM tafels net zo goed als aan het begin van de week. Ik ben wel weer benieuwd.
Het ging wel lekker met de resultaten afgelopen 7 dagen.
1643 handen gespeeld.
My C Won $9,57
BB/100 29,12
Ik heb wel het idee dat ik nog een hoop kan leren. Geprobeerd filmpjes te kijken, maar ik word vaak snel afgeleid door de omgeving, dus dat zal moeten gebeuren wanneer ik tijd heb voor mezelf. Lezen gaat me op dit moment makkelijker af, omdat ik dan snel terug kan lezen als ik iets gemist heb.
Vanmorgen wel een beetje geluk gehad
PokerStars - $0.02 NL FAST (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4
BTN: $3.12
SB: $3.88 (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 1)
BB: $2.00 (VPIP: 18.18, PFR: 9.09, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 11)
Hero (UTG): $2.00
MP: $3.09 (VPIP: 30.77, PFR: 15.38, 3Bet Preflop: 12.50, Hands: 14)
CO: $2.00 (VPIP: 33.33, PFR: 33.33, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 4)
SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02
Pre Flop: (pot: $0.03) Hero has Q♥ A♦
Hero raises to $0.05, fold, fold, fold, fold, BB raises to $0.18, Hero calls $0.13
Flop: ($0.37, 2 players) J♦ Q♠ T♦
BB bets $0.10, Hero raises to $0.30, BB raises to $1.82 and is all-in, Hero calls $1.52 and is all-in
Turn: ($4.01, 2 players) 4♣
River: ($4.01, 2 players) K♠
BB shows Q♦ Q♣ (Three of a Kind, Queens)
Hero shows Q♥ A♦ (Straight, Ace High)
Hero wins $3.87
Het ging wel lekker met de resultaten afgelopen 7 dagen.
1643 handen gespeeld.
My C Won $9,57
BB/100 29,12Ik heb wel het idee dat ik nog een hoop kan leren. Geprobeerd filmpjes te kijken, maar ik word vaak snel afgeleid door de omgeving, dus dat zal moeten gebeuren wanneer ik tijd heb voor mezelf. Lezen gaat me op dit moment makkelijker af, omdat ik dan snel terug kan lezen als ik iets gemist heb.
Vanmorgen wel een beetje geluk gehad
![]()
PokerStars - $0.02 NL FAST (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4BTN: $3.12
SB: $3.88 (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 1)
BB: $2.00 (VPIP: 18.18, PFR: 9.09, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 11)
Hero (UTG): $2.00
MP: $3.09 (VPIP: 30.77, PFR: 15.38, 3Bet Preflop: 12.50, Hands: 14)
CO: $2.00 (VPIP: 33.33, PFR: 33.33, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 4)SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02
Pre Flop: (pot: $0.03) Hero has Q♥ A♦
Hero raises to $0.05, fold, fold, fold, fold, BB raises to $0.18, Hero calls $0.13
Flop: ($0.37, 2 players) J♦ Q♠ T♦
BB bets $0.10, Hero raises to $0.30, BB raises to $1.82 and is all-in, Hero calls $1.52 and is all-inTurn: ($4.01, 2 players) 4♣
River: ($4.01, 2 players) K♠
Spoiler
BB shows Q♦ Q♣ (Three of a Kind, Queens)
Hero shows Q♥ A♦ (Straight, Ace High)
Hero wins $3.87
Oei, fold preflop wel. Waarom raise je flop?
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Voor meer informatie kun je de Engelse thread MYTHBUSTING THE MICROS! Coaching thread bestuderen.
Aanstaande dinsdag komt er een handje van mij voorbij ^^.
Bedoel je preflop fold na de raise of helemaal niet openen van die positie?
Ik heb top pair en staightdraw.
En ik wil initiatief terug.
De shove had wel een alarmbel moeten laten afgaan.
Zoals ik al zei. Ik heb nog veel te leren. Door dit soort handen verlies ik te veel.
Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Voor meer informatie kun je de Engelse thread MYTHBUSTING THE MICROS! Coaching thread bestuderen.Aanstaande dinsdag komt er een handje van mij voorbij ^^.
Ik zal eens opletten of ik ben tegen kom.
Bedoel je preflop fold na de raise of helemaal niet openen van die positie?Ik heb top pair en staightdraw.
En ik wil initiatief terug.
De shove had wel een alarmbel moeten laten afgaan.Zoals ik al zei. Ik heb nog veel te leren. Door dit soort handen verlies ik te veel.
Na de raise lijkt pre lijkt t me wel een clear fold tegen meeste tegenstanders, alleen omdat we top pair en een straightdraw hebben hoeft niet meteen te betekenen dat we hoeven te raisen. In fact, top pair hier is echt super super zwak tegen zijn 3bet range.
Dit is natuurlijk wel ZOOM waar tighter gespeeld wordt, maar een hele profitabele call op de 3bet zal het zeker niet zijn met AQ. Aangezien jezelf vanuit UTG raised en de tegenstander waarschijnlijk daardoor tighter op zal 3betten vanuit de BB. Al is dat met een onbekende speler lastig in te schatten op NL2.
De flop daar raisen lijkt me aan de optimistische kant. Al ziet zijn Cbet er zwak uit, maar nu moet je zeker folden op zijn shove.
Dit is natuurlijk wel ZOOM waar tighter gespeeld wordt, maar een hele profitabele call op de 3bet zal het zeker niet zijn met AQ. Aangezien jezelf vanuit UTG raised en de tegenstander waarschijnlijk daardoor tighter op zal 3betten vanuit de BB. Al is dat met een onbekende speler lastig in te schatten op NL2.De flop daar raisen lijkt me aan de optimistische kant. Al ziet zijn Cbet er zwak uit, maar nu moet je zeker folden op zijn shove.
Hoe kun je nou iets zeggen over de profitabelheid van deze call als je niet weet hoe Willem postflop speelt? Ik snap ook wel dat je achter ligt op de range van de 3better
Na een week kleine positieve resultaten op de NL2 6max zoom heb ik gisteren weer een groot negatief resultaat behaald en ben weer terug bij af.
Dit jojo effect heb ik vaker, en wil ik graag eens doorbreken.
Ik heb zelf bij een paar grote verlies handen niet op zitten letten.
En daar boven op ook een paar keer gewoon pech gehad, zoals KK vs AA, Trips TTT tegen AAA, een Flush wordt in de late straten een FH voor mijn tegenstander.... enzo..
Ik heb in ieder geval weer wat te doen
juist door het feit dat je nog positie hebt tegen hem zou ik preflop nog callen. Flop is gewoon een call met straightdraw en backdoorflush, als ie turn terug zo klein bet call ik hem wel af.