Hoe gaat de challenge?
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hoe gaat de challenge?![]()
goed...zit op de helft
Spoiler
bijna
nog 49K te gaan tot de helft
of gewoon slecht spel
daar ben ik nog niet helemaal uit, maar waarschijnlijk een combinatie van die 2.
Ik heb wel echt een downswing gehad, dat geloof ik wel ergens, maar ik weet ook wel zeker dat je daardoor slechter speelt. maar dat heeft iedereen wel kunnen zien, dat ik teveel tijd in poker stak, te weinig sliep, niet aan beweging deed en andere dingen.
Al met al, een leerzame ervaring en ik moet er gewoon voor waken dat ik niet weer in dat ritme verval en een solid ritme opbouw. En als ik wel weer teveel uren in poker stop, zoals een week lang 300 a 400 games per dag...dan hoop ik dat jullie mij (mijn trouwe blogvolgers ♠_love: ♠_love: hehe) mij erop weten te wijzen en dat ik me kan herpakken.
Al denk ik dat het gewoon aan mezelf is om dit vast te houden, als ik daar de kracht niet voor heb, dan word het poker ook niets.
Maar komt goeddddddddddddd ♠_cool:
Allright
En je zet je challenge nog verder dan? Lijkt me toch moeilijk haalbaar eens je minder volume maakt.
Allright![]()
En je zet je challenge nog verder dan? Lijkt me toch moeilijk haalbaar eens je minder volume maakt.
ja dit zal wel lastig worden....maargoed...
Over de 5K komen moet toch easy haalbaar zijn als ik wat serieus bezig blijf...en daarna als ik mtt's ga spelen, gewoon een paar mtt's shippen en dan ben ik er
ok dat is makkelijk gezegd hahah.
Weet je...door de variance is het toch lastig te zeggen. Ik heb al op 4500 gezeten eind januarie...dus toen leek ik goed op track en nu door de swing lijkt het ineens of het niet meer mogelijk is.....
In mijn kop ben ik echt niet elke dag bezig met hoe kan ik 100K halen ofzo hoor...ik wil gewoon mijn spel verbeteren en de games beaten...het zou leuk zijn als ik die 100K haal, misschien kom ik wel niet eens tot 1/4 ervan...maar ik blijf er wel gewoon mijn best voor doen...en dan zien we wel wat de results gaan zijn. Een money challange is sowieso niet handig voor je mind :f_biggrin:, toch denk ik als je steeds lekker runt op de juiste momenten met het upmoven dat het best wel haalbaar zou zijn.
Allright![]()
Gamble laat ons gewoon denken dat hij het niet haalt en shipt dan op 29 dec de Sunday Million.
GL again!
Oorspronkelijk gepost door TFL999
Allright![]()
Gamble laat ons gewoon denken dat hij het niet haalt en shipt dan op 29 dec de Sunday Million.
![]()
GL again!
Dat was het plan ja
Oorspronkelijk gepost door Typhonnehh
GL, ga je vanaf nu railen![]()
He typhonnehh.
Ik heb hem teruggestuurd!!
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
Hardlopen!!!Auw
?
Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Hardlopen!!!Auw
?
![]()
Me benen aaaaaaw, nog nooit zoooo diep
Oorspronkelijk gepost door JanJB
Zie nou maar eens diep te komen op je date of in een mooi toernooi![]()
whahaha ja dit gaan we binnenkort doen...alles op zijn tijd
Oorspronkelijk gepost door JanJB
Oorspronkelijk gepost door vietlam
looks like a facial
![]()
ja wat moet ik daar op zeggen