Net ontbeten...nu even het eten laten zakken en straks naar de fitness...(GEEN ZIN)
BAM...naar de fitness geweest, nieuwe batterijen gehaald voor me hartslag meter, nu naar de winkel boodschappen doen. geen gezeik....idd Discipline....
Ik haal 2 blikken energy drank voor als ik vanavond moe word...ik ga vanavond gewoon minimaal 200 games grinden...dat slappe gedoe schiet ook niets op.
♠_cool: BAMMMMMMMMMMMMMm ♠_cool:
Vanavond een $8 sessie...kan zat..bijna 200BI ervoor...als ik onder de 600 drop ga ik weer vol 2.50's grinden...dat gemix is niks, veelste veel verschil met call en shove ranges...gewoon BAM nu ♠_biggrin: ♠_biggrin:
Spoiler
♠_p: WTF is BAM heheh ♠_p:
boodschappen gedaan..broodje met tonijn naar binnen gewerkt
laten we eens gek doen en beginnen
2.5 en 8 gemixed....niet genoeg trafficcccccccc
61 geregd...23 open....komop traffic!!! ik zie alleen maar 2.5's
nog een 55 minuten grinden en dan even eten (onder het grinden
)
en dan............weer verder grinden
keer wat anders...grinden
Oorspronkelijk gepost door Gamblewhitme
hey heb nog niks ontvangen via skype?![]()
Contact information
- Skype id bernardcappel (Netherlands)
Feel free to contact me if you have a question or if you are interested.
Today:
202 games gespeeld....ik ben wel iets van 200 down...maar ben wel tevreden over mijn volume. Niet over mijn concentratie, maar dat komt goed, daar ga ik vanaf morgen weer op letten.
Ik zag een paar spelers net zo spelen als ik eerder altijd deed, gewoon lekker aggro etc...en ik weet eigenlijk dat mijn spel wel ongeveer goed is...nog genoeg te leren i know...maar ik was zo aan het twijfelen wat ik fout aan het doen was etc....maar ik besef nu wel dat het heel goed gewoon een swing kan zijn en dat het zo weer over kan zijn....ik moet gewoon doorgrinden en een beetje vertrouwen hebben in mijn spel...ik heb best veel aan mijn spel gewerkt dus zo slecht zal het wel niet wezen...ik ga gewoon zoals vandaag lekker volume maken de komende tijd, lekker optijd klaar, morgen weer sporten en van alles doen....we komen er wel ♠_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door Typhonnehh
Morgen gewoon volume pakken van 400+ ? ♠_grin:
Nee, lijkt me niet handig als ik weer die kant op ga, beter dit ritme vasthouden
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
BAM...naar de fitness geweest, nieuwe batterijen gehaald voor me hartslag meter, nu naar de winkel boodschappen doen. geen gezeik....idd Discipline....♠_cool: BAMMMMMMMMMMMMMm
Een paar interessante links.
trainen met hartslagmeter
duurlooptabel
hartslagen bepalen + dempelwaardes bepalen -> zie remklep!
Grtz. Ad.
Spoiler
Bepaling van de verschillende hartslagwaarden
:diamond:Bepaling hartfrequentie in rust
De rusthartslag is het aantal slagen per minuut als je volledig ontspannen bent. Het beste kan deze bepalen ‘s morgens voor het opstaan. De rusthartslag zegt veel over je conditie, wordt deze lager dan gaat je conditie vooruit.
:diamond:Bepaling maximale hartslag
Deze is onafhankelijk van de trainingstoestand! Daalt na het veertigste levensjaar ongeveer 1 slag per minuut per jaar. Je moet wel goed uitgerust en zelfs niet lichtjes verkouden zijn.
:diamond:Via een test
Methode 1: Klinische test door een sportarts.
Voor meer informatie: Conditietesten.nl.
Methode 2: Veldtest.
Normale weersomstandigheden: niet veel wind; Normale weersomstandigheden: niet veel wind; temperatuur niet te laag en ook niet te hoog.
Loop 15 minuten in. Vervolgens 5 minuten intensief, de laatste 20-30 seconden sprintend voluit (het liefst heuvel op). Dit is dan de maximale hartsla.../B]
De gemiddelde hartslag is dan de anaërobe drempel. Het is de bedoeling zoveel mogelijk (kilo)meters te lopen. Er dient in een constant tempo worden gelopen. Dus er mag geen tempoverval plaats vinden.
Methode 2: Met lactaatbepaling met behulp van bloedprikken.
Omdat de hartslag gekoppeld is aan de productie van lactaat (melkzuur) en zo ook het melkzuurgehalte sterk stijgt bij het overschrijden van de anaërobe drempel, kan deze drempel ook bepaald worden door lactaatbepaling. Deze manier van bepaling moet op professionele wijze gebeuren.
:diamond:Via berekening (minder betrouwbaar)
Methode 1: Aan de hand van de maximale hartslag.
Neem 80 % (beginners) tot 90 % (gevorderden) van de maximale hartslag.
Voorbeeld (90%): maximale hartslag 188 dan is de anaërobe drempel 169.
Methode 2: Aan de hand van je leeftijd.
De anaërobe drempel is ongeveer gelijk aan: 220-leeftijd-15.
Methode 3: Aan de hand van de huidige 10km tijd gelopen tijdens een wedstrijd. Er dient wel in een constant tempo gelopen worden. Dus er mag geen verval plaats vinden. De hartslag waarbij deze inspanning wordt geleverd is 103% van het omslagpunt.
Topper!!!! Ik ga straks even kijken op die site, want moet vandaag weer hardlopen (ppfffffff)
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
Topper!!!! Ik ga straks even kijken op die site, want moet vandaag weer hardlopen (ppfffffff)
binnenkort is het TJAKKAAA en BAMMM ipv ppfffff, dat beloof ik je.