Ga naar het forum
Wiskunde?? Ok....vo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wiskunde?? Ok....vooruit

2,739 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
78.1 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSss

me 2e beeldscherm doet het nu ook op 2560 bij 1440 whoooooop!!!!

iemand btw enig idee wat crossfire is, ik heb zo'n crossfire kabe bij mijn videokaart, dit is zeker voor een 2e videokaart ofzo en hoef ik nu nergens aan te sluiten??

Ik ga even een game reviewen van iemand en daarna wat spelen met icmizer en dan straks gaan we knallen :P :P

yup , die is voor je tweede ati videokaart

oooo die komt er niet zo snel denk ik, deze kan nog wat schermpjes meer aan :tongue:

Champi888
PokerStrategist

gooi skype ff open man

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik word helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal gek van die Holdem manager 2, er is altijd wel ietssss pfffffffffffffff, nu weer een of ander update en ja hoor de boel loopt vast en hij doet het niet meer, krijg ik bij het opstarten een of andere foutmelding dat hij een rapport wil verzenden omdat hij het niet doet, ja en ik dan :P???? krijg hem niet meer aan ook.

altijd wat met dat ding, elke week wel een klote update.

ik ga toch serieus nadenken of ik pokertracker niet ga kopen.

StormXL
PokerStrategist

Gewoon de bèta updates negeren.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door StormXL
Gewoon de bèta updates negeren.

ja is nu te laat

martijnde666
Oldschool Grinder

Ik kijk altijd bij die updates of het voor mijn pokersite en soort game van toepassing is, is dit niet het geval dan doe ik de update gewoon niet, scheelt een hoop gedoe ja :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Ik kijk altijd bij die updates of het voor mijn pokersite en soort game van toepassing is, is dit niet het geval dan doe ik de update gewoon niet, scheelt een hoop gedoe ja :)

ja snap ik maarja dit hoort toch gewoon te werken, ik betaal genoeg voor dat klote programma

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wat gaan we doen vandaag:

Ik hoorde net van champi dat hij een mtt geshipt had en toen vroeg ik me eigenlijk ook wel af, waarom ik ze er nog niet bijpak tot de 3 dollar.

Ik heb met vandaag geregd voor 2.20 NL holdem, 2.70 NL holde knockout etc etc....

die ga ik gewoon naast me 180 mans grind spelen, dat is natuurlijk wel super goeie value en wel nice ALS ik deep in zo'n ding komt ofc....

_______

Nog even een HH nagekeken van iemand en teruggestuurd, even in icmizer een spot bekeken en nu is het time om te grindennnnnnnnnn ♠_cool: ♠_cool: ♠_cool: ♠_cool: ♠_cool:

ik heb je raad es opgevolgd.
deep in een 2.5/180s een push van 10 bb gecalld door btn waar ik met a2 op bb zat en gewonnen.
jeej.

ik dacht gamble zei daar shoven ze any 2 and an ace will do, which it did.
weer een leak weg.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door benjamin04
deep in een 2.5/180s een push van 10 bb gecalld door btn waar ik met a2 op bb zat en gewonnen.
jeej.

weer een leak weg.

er zitten ook wel eens nits tussen :P en soms verlies je de hand ook wel is, maarja is idd wel een goeie call vaak ja :coolface:

Gildo0
Poker Player

jeej.

weer een leak weg.

Ik hoop dat je beseft dat dat niet altijd een call is en dat a2 het vrij slecht doet tegen pushranges.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Gildo0

jeej.

weer een leak weg.

Ik hoop dat je beseft dat dat niet altijd een call is en dat a2 het vrij slecht doet tegen pushranges.

nit

Gildo0
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Gildo0

jeej.

weer een leak weg.

nit

:coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

hoeveel VPP heb je al?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
hoeveel VPP heb je al?

1135

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

121 games gespeeld tot nu toe, 30 games open, ik speel niet echt lekker nog, best irritant eigenlijk 2 van die grote schermen :P hele tijd je hoofd draaien, nouja misschien kan ik er nog aan wennen, we zullen wel zien.

Gewoon ietsje verder er vanaf gaan zitten lijkt me. Of kan je t dan niet meer goed zien?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

moe, lui, honger, tilt......ik weet niet wat ik heb :rage:

1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
hoeveel VPP heb je al?

1135

Ga dubbel zo snel :D