Ga naar het forum
Wiskunde?? Ok....vo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wiskunde?? Ok....vooruit

2,739 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
78 K Weergaven
elsjorro
PokerStrategist

Omdat er al 2 man all-in zijn en er een Wss comitted is. Je hebt als Hero zijnde een goede stack en tegen 3 all-ins zal AK het niet echt goed
Doen in veel gevallen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hey rik, leer me es wat sng... Ik zou die AK daar namelijk instacallen :P. Hoe belangrijk zijn de stacks/ICM daar? Teach me

waarom zou je callen dan?

denk je dat je AK het goed doet 3way met zoveel actie voor je? je staat namelijk achter tegen alle PP's en me stack is gewoon nice. Als ik daar 10BB heb gooi ik heb er gewoon in ofc, maar er zit ook nog een grotere stack die alleen heeft gecalled, waar ik geen hoogte van heb.

AK is een mooie kaart, maar niet daar lijkt me zelf.

En: mensen zijn ook redelijk tight aan de FT, dus ze gaan hier niet allemaal happy allin met niets ofzo

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door elsjorro
Omdat er al 2 man all-in zijn en er een Wss comitted is. Je hebt als Hero zijnde een goede stack en tegen 3 all-ins zal AK het niet echt goed
Doen in veel gevallen

dit dus :D

Ok :P

Ga namelijk binnenkort wat sng's spelen met vrienden en wil wat weten over hoe die geldverdeling het spel beïnvloed. Heb je enkele goede tips? Wanneer tighter/looser callen dan een cashgamespeler zou denken? Op welke stacksizes moet je letten (niet met CL tough spots aangaan als je 2nd in chips bent bvb?) ?

ty

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok :P

Ga namelijk binnenkort wat sng's spelen met vrienden en wil wat weten over hoe die geldverdeling het spel beïnvloed. Heb je enkele goede tips? Wanneer tighter/looser callen dan een cashgamespeler zou denken? Op welke stacksizes moet je letten (niet met CL tough spots aangaan als je 2nd in chips bent bvb?) ?

ty

ligt ook wel aan de uitbetalingstructuur van de sng die je speelt, i mean 180's wil je gewoon hoog komen, omdat daar het echte geld te halen is. in 45 mans wil je telkens een stapje hoger komen, dus daar ga je iets minder snel flippen etc grote stacks vs grote stacks.

ja lastig uitleggen zo...gewoon lekker flippen als het met vrienden is. :f_biggrin:

ENNNNN: hangt nogal van de vrienden af, hoe hun spelen, hun shove ranges etc etc wat je mag callen. dus lastig te noemen zo. gewoon eens wat videos kijken, zijn er genoeg sng vidoes over Final tables en over icm.

kej

gl nog cya

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

kej

gl nog cya

je weet wel wat icm is toch?

|Het verschil met cashgames is gewoon, als je daar voorstaat tegen iemand zijn range ga je gewoon met je ogen dicht :D allin, want dan win je op de lange termijn. Met sng's moet je kijken wat je wint, als je 2e in chips staat wat je zegt, dan heb je een bepaald aandeel in de priijzenpot, ga je nu allin tegen de bigstack met je AK bijvoorbeeld en je verliest dan lig je eruit en ga je naar huis met de laatste plek op dat moment. en als je wint, dan win je misschien maar een klein beetje equity meer van de prijzenpot, dit moet dus meer zijn dan het verschil tussen je equity nu en het bedrag als je eruit vliegt

(zoiets :P )

MMMmm

ja :P wat moet ik erover zeggen. kijk goed naar de gehele situatie, pay out alles en niet alleen naar je hand en de range van villian, er wegen meer dingen mee aan de FT en net daarvoor.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Update

Ik heb nu net iets meer als 2500 games gespeeld en de laatste 2K games gingen iets anders als verwacht/gehoopt.
Opzich vind ik het niet heel erg, ik tilt er eerlijk gezegd wel een klein beetje van, want ik heb dit nog niet meegemaakt over zo groot aantal games, maar ik denk zeker dat ik hier van leer en dat het alleen maar goed is. Nu weet ik iniedergeval wat er kan gebeuren op deze games.
Daarnaast kan ik wel alles wijden aan downswing etc..maar ik denk ook zeker dat me game wat te aggro was geworden op sommige momenten en ik daardoor echt veel value gemist heb, dus wss is het een mix van beide.

Iniedergeval ben ik weer lekker actief bezig met videos kijken en handen reviewen. Ik moet er alleen nog wat meer gaan posten, dit zal ik de aankomende week wat meer gaan oppakken en dan moet het wel goedkomen denk ik.

De afgelopen week heb ik me niet aan me fitness goals kunnen houden. Ik vond het hardlopen al zwaar genoeg eerlijk gezegd, dus €30 is overgemaakt naar het goede doel.

[IMGM] [/IMGM]

De aankomende week blijven mijn doelen staan, dus 3 keer hardlopen en 3 keer naar de sportschool toe. Ik vind het natuurlijk **** dat er 30 van me bankroll af is door me luie gedrag, dus ik ga zeker me best doen om te bewegen met me luie reet. (al is het natuurlijk fijn voor het goeie doel als ik het niet doe :P )

Hieronder de grafiek tot nu toe van al me games vanaf het begin van de challenge.

[IMGM] [/IMGM]

[IMGM] [/IMGM]

VIP Stellar: 40
Bankroll: $1278.83
VPP's: 3330.80
Hourly: $7,91
(mag omhoog, anders kan ik beter vakken gaan vullen) :P

[IMGM] [/IMGM]

luca02
Elite Grinder

you've got mail. :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nachtsessie begonnen :D

CheckRaise1990
PokerStrategist

Wel vet om geld te doneren als je je doelen v/d week niet haalt.
Top! En succes deze nacht, hopen dat de dollies jou kant op komen!

Ik zie de grafiek toch terug de lucht ingaan ! Komt goed

Suc6!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door realestat0r
Ik zie de grafiek toch terug de lucht ingaan ! Komt goed

Suc6!

ja : :coolface: het lijkt erop dat hij de lucht weer in wil he

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Benjamin, zo zien mijn tafels eruit! stuk overzichtelijker he zonder al die kleurtjes?

[IMGM] [/IMGM]

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Morgenvroeg komt er iemand wat ophalen hier en omdat ik zo lang ben blijven zitten om bij opmefiets mee te kijken, kan ik nu niet meer slapen.

Dus 3e sessie gestart :D :D

Aankomende donderdag heb ik een cursus van de Universiteit. mindmapping, iemand bekend mee hier? Als het goed is een methode om beter dingen te onthouden blablabla...klonk interessant iniedergeval.

______

En dinsdag ga ik naar de fitness denk ik :facepalm:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

altijd leuk die rebuys :facepalm: :P

Poker Stars, $3 Buy-in (75/150 blinds) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

UTG: 3,100 (20.7 bb)
Hero (MP): 7,087 (47.2 bb)
CO: 1,800 (12 bb)
BTN: 4,040 (26.9 bb)
SB: 2,850 (19 bb)
BB: 5,253 (35 bb)

Preflop: Hero is MP with A A
UTG raises to 3,100 and is all-in, Hero raises to 7,087 and is all-in, 4 folds

Flop: (6,425) 9 5 9 (2 players, 2 are all-in)
Turn: (6,425) 6 (2 players, 2 are all-in)
River: (6,425) 3 (2 players, 2 are all-in)

Results:

Spoiler

6,425 pot
Final Board: 9 5 9 6 3
UTG showed K 9 and won 6,425 (3,325 net)
Hero showed A A and lost (-3,100 net)

TFL999
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
Benjamin, zo zien mijn tafels eruit! stuk overzichtelijker he zonder al die kleurtjes?

[IMGM] [/IMGM]/blockquote>

Ik dacht dat jij 30 tafelde, ik zie er maar 8 :coolface:

Waarom maak jij je tafels eigenlijk zo groot op een 27" ? Waarom niet gewoon 6 tafels per scherm en dan kleiner maken? Met 27" kun je ze dan nog steeds goed zien.

Je profit graph lijkt wel weer up, up up up...... te gaan vanaf nu. En weekje aan je game werken is natuurlijk nooit slecht. Goede investering voor de rest van het jaar!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja ik heb vannacht nog toernooien gespeeld , ik vind die max grootte wel van zo, kan ik alles superduidelijk zien en 8 tafels is wel ongeveer ok met mtt vind ik , als je een beetje meer wilt zien van iedereen en alles in de gaten wil houden

dezAKAR
PokerStrategist

Kan je die tablelayout ergens downloaden?

oscaar10
Elite Grinder

sowieso al belachelijk moeilijke challenge, gaat hij al zijn geld nog wegschenken ook :coolface: