Ga naar het forum
Wolfske: Poker, IIF...

Meldingen
Alles wissen

Wolfske: Poker, IIFYM and Wendler

3,804 Berichten
110 Gebruikers
0 Reacties
76.4 K Weergaven
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Steambull
kun je SNG wiz niet gewoon uit je portemonnee betalen? als je tennist koop je toch ook een racket?

Jep dat was het plan .. maar ik ben nog niet zo heel lang afgestudeerd (vorig jaar juli) en heb niet dadelijk werk gevonden. Sparen gaat uiteraard een beetje voor en ik heb wel al bv geinvesteerd in pokertracker 4 (vorige maand) omdat me werd gezegd dat ik beter dat kocht ipv SNGwiz.

Ondertussen heb ik dus werk, dus aan het einde van de maand heb ik het sowieso wel aangezien ik dan een loon heb gekregen :) misschien straks of morgen eens kijken wat er nog staat op mijn gewone rekening en het dan toch overschrijven als er iets opstaat wat de moeite waard is (aangezien ik nu toch een inkomen heb ben ik minder streng erop).

Ik heb geen moeite om geld uit te geven aan mijn hobbies hoor (zoals sommigen), maarja als je geen inkomen hebt ben ik ook geen voorstander van al het geld zomaar uit te geven. Ik wist namelijk ook niet echt wanneer ik dan wel werk zou vinden. Dan moest ik helaas keuzes maken (en koos ik PT4). Het is eigenlijk vrij absurd van geen geld uit te geven aan poker aangezien je het sowieso wel terug verdient als je een beetje serieus ermee bezig blijft :D En aangezien veel jongens idd zo redeneren dat ze vooral geen geld aan poker willen uitgeven snap ik de opmerking van tennissen/tennisracket ook wel

Maar ik ga nu eens vertrekken naar de trein, want geen werk is geen loon :f_grin: en dat hebben we nodig :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Op een of andere manier vond ik echt nog energie en ik ben dus nog wat beginnen spelen .. had 9 tafels geopend .. 4x ITM

een eerste plaats een derde plaats een vierde plaats met nog wa kleingeld :tongue:

Bankroll : $298 :pokerface:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Op een of andere manier vond ik echt nog energie en ik ben dus nog wat beginnen spelen .. had 9 tafels geopend .. 4x ITM

een eerste plaats een derde plaats een vierde plaats met nog wa kleingeld :tongue:

bijna :D de 3.50 dollars shotten, of toch nog ff wachten?

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby

Wachten tot ik kan aantonen dat mijn spel solid is .. ik was het van plan. Maar ik vertrouw steambull daar wel blind in .. hij kan zoiets beter inschatten als mij ofc :D eerste stap wordt SNGwiz terug kopen .. morgen ga ik eens kijken ..ofwel op neteller storten ofwel rechtstreeks via mastercard betalen bij SNGwiz .. of misschien ga ik toch nog voor ICMizer of holdem recources calculator .. weet het nog niet. Prijzen ook eens vergelijken. Jammer dat die laatsen abo's zijn .. ze zijn wel iets makkelijker in te stellen als SNGwiz denk ik maarja .. Sngwiz blijft toch wel top en daar kan ik al mee werken

Beantwoorden
Citeren

nou die andere kan ik je zo uitleggen ,vrij makkelijk en je kunt er iets meer mee, dus ik zou eigenlijk zelf niet voor sngwizard gaan maar een van die andere 2, maargoed. sngwizard 2 zal wel net zo goed worden denk ik, maarja dat kan nog wel een aantal maanden duren denk ik zo. die kan je dan altijd nog nemen en tot die tijd een van de abbo's. aangezien jij het nu het hardst nodig hebt.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

heb je een punt kga eens kijken op de site's

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

hold'em recources :

Free Trial

A free, fully functional two week trial license is available in the software

Fail wolfske ! Dat had ik al lang moeten doen :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

hold'em recources :

Free Trial

Fail wolfske ! Dat had ik al lang moeten doen :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Ik kan echt niet met dat ding overweg :facepalm:

Beantwoorden
Citeren

hold'em recources :

Free Trial

Moet ik je helpen?

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

hold'em recources :

Free Trial

Moet ik je helpen?

kan jij met hold'em resources overweg ? :) Ik heb alvast uitgecasht bij partypoker .. weet eigenlijk niet waarom ik daar in de eerste plaats geld had op gezet... Nu ga ik nog wat grinden op pokerstars, kwil chromestatus halen dit weekend (zou wel moeten lukken)

Kan zijn dat als ik goed run dat ik iets van een $50 uitcash naar neteller dan zou ik samen met het partypoker geld genoeg moeten hebben .. ga ik ook voor SNGwiz .. 2 zal binnekort wel uitkomen denk ik en de upgrade is gratis dus :)

Beantwoorden
Citeren
ssssmokey
PokerStrategist

hold'em recources :

Free Trial

Moet ik je helpen?

kan jij met hold'em resources overweg ? :) Ik heb alvast uitgecasht bij partypoker .. weet eigenlijk niet waarom ik daar in de eerste plaats geld had op gezet... Nu ga ik nog wat grinden op pokerstars, kwil chromestatus halen dit weekend (zou wel moeten lukken)

Kan zijn dat als ik goed run dat ik iets van een $50 uitcash naar neteller dan zou ik samen met het partypoker geld genoeg moeten hebben .. ga ik ook voor SNGwiz .. 2 zal binnekort wel uitkomen denk ik en de upgrade is gratis dus :)

ik ga beginnen op party :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ssssmokey

hold'em recources :

Free Trial

Moet ik je helpen?

ik ga beginnen op party :)

Niet aan te raden voor SNG's, laag traffic, ik laat het je best bij voorhand weten denk ik :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

klote internet :rage: :rage: :rage: valt constant uit .. daar zit ik dan met al mijn tafels op :facepalm: :facepalm: :facepalm:
tzal van geluk moeten komen, ben overal wel short nu :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Wachten tot ik kan aantonen dat mijn spel solid is .. ik was het van plan. Maar ik vertrouw steambull daar wel blind in .. hij kan zoiets beter inschatten als mij ofc :D eerste stap wordt SNGwiz terug kopen .. morgen ga ik eens kijken ..ofwel op neteller storten ofwel rechtstreeks via mastercard betalen bij SNGwiz .. of misschien ga ik toch nog voor ICMizer of holdem recources calculator .. weet het nog niet. Prijzen ook eens vergelijken. Jammer dat die laatsen abo's zijn .. ze zijn wel iets makkelijker in te stellen als SNGwiz denk ik maarja .. Sngwiz blijft toch wel top en daar kan ik al mee werken

Toch 4 $3.50's bijgemixt vandaag .. gewoon niet te erg .. sessie begon klote met dat internet wat bleef uitvallen...

meeeeh

Spoiler

Beste wolfske89, Je bent op de 1e plaats in het toernooi geëindigd.Een prijs van USD 44,53 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

grafiekje

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Goed bezig!!! _thumbsup:

Mooi steady omhoog met een lekkere swing na de 800 games.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door michel2311
Goed bezig!!! _thumbsup:

dit ja!
ga zo door!

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door onmybike

Oorspronkelijk gepost door michel2311
Goed bezig!!! _thumbsup:

dit ja!
ga zo door!

Thanks jongens ! :D

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

bol

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

net mijn internet boven proberen beter te maken .. grappig verhaal eigenlijk .. bij het verhuizen van de pc een 5 jaar terug hadden we een gat gemaakt in de muur om zo de internet kabel te verleggen .. het laatste gat dat we maakten was echter niet groot genoeg en plots zat mijn internetkabel vast :facepalm: :tongue:

Vrij dom .. dus hadden we het geniale idee om het gat voorzichtig iets uit te boren .. en ja offcourse internetkabel doorgeboord .. nooit echt tegoei laten maken .. gewoono terug kabeltjes aan elkaar gedraaid en met plakband bevestigd :D :f_biggrin:

Nu heb ik net een nieuwe plakbandconstructie gemaakt en die ziet er meer solid uit .. internet valt nu ook niet meer uit dus ben eens benieuwd of ik nu minder last ga hebben .. en anders ga ik binnekort toch eens een nieuwe kabel moeten kopen ofzo :P

Tot zover een andere verhaal dan altijd maar poker ...

Maar nu ga ik eens lekker grindeeuuh

Beantwoorden
Citeren