Oorspronkelijk gepost door Steambull
kun je SNG wiz niet gewoon uit je portemonnee betalen? als je tennist koop je toch ook een racket?
Jep dat was het plan .. maar ik ben nog niet zo heel lang afgestudeerd (vorig jaar juli) en heb niet dadelijk werk gevonden. Sparen gaat uiteraard een beetje voor en ik heb wel al bv geinvesteerd in pokertracker 4 (vorige maand) omdat me werd gezegd dat ik beter dat kocht ipv SNGwiz.
Ondertussen heb ik dus werk, dus aan het einde van de maand heb ik het sowieso wel aangezien ik dan een loon heb gekregen
misschien straks of morgen eens kijken wat er nog staat op mijn gewone rekening en het dan toch overschrijven als er iets opstaat wat de moeite waard is (aangezien ik nu toch een inkomen heb ben ik minder streng erop).
Ik heb geen moeite om geld uit te geven aan mijn hobbies hoor (zoals sommigen), maarja als je geen inkomen hebt ben ik ook geen voorstander van al het geld zomaar uit te geven. Ik wist namelijk ook niet echt wanneer ik dan wel werk zou vinden. Dan moest ik helaas keuzes maken (en koos ik PT4). Het is eigenlijk vrij absurd van geen geld uit te geven aan poker aangezien je het sowieso wel terug verdient als je een beetje serieus ermee bezig blijft
En aangezien veel jongens idd zo redeneren dat ze vooral geen geld aan poker willen uitgeven snap ik de opmerking van tennissen/tennisracket ook wel
Maar ik ga nu eens vertrekken naar de trein, want geen werk is geen loon
en dat hebben we nodig